dinsdag 14 juli 2015

slaap wel
tot donderdag
lieve groet
karel

13 opmerkingen:

  1. Ja dat had ik begrepen...niet schrikken ik ben het maar haha
    Mogge karel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ... u 2, Karel ... smiles ... Love, cat ... what's the hurry? What's going on? How come u don't present ur usual blog post ... o, well, have a nice Wednesday ... Love, cat

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Karel,
    Haha.. kort maar krachtig.
    Jij heb het druk met je fiets.Ik had het gisteren druk.
    Hier regent het ook nog steeds.
    Ik wilde nog met de buuf boodschapjes doen maar morgen ga ik wel.
    Straks alleen brood halen.
    Veel plezier met je " karretje".
    Groetjes en geniet de regen..hihi.
    mzl.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nu klussen klaar ehhh nee
    Vanmorgen om half 10 al bezoek van daan en guus met de mams dus nu is het nog ff puinruimen grijnzzz
    Maar ze zijn weer huiswaarts en dat opruimen komt zo wel als ik mijn koffie op heb haha
    Dus jij toch maar in de buurt van je hutje gebleven...hier is het erg benauwd en droog...verschil moet er zijn haha
    FF me rondje maken nog...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nee rondje zit erop...hier nu eindelijk wat minder benauwd...alles tegenover elkaar openstaan dus tocht en lekker windje haha
    Dus jij er nog op uit om wat te zoeken maar in de buurt...oogjes goed open houden dan hj
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hier nog steeds regen.
    De regengootjes stromen over.
    Maar wel warm benauwd.
    De zon probeert er doorheen te priemen.
    Nu naar de suup.
    Knutsel ze.
    mzl.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jij dus blijkbaar druk met andere dingen .hier is het gewoon even vies warm klam en regenachtig vandaag ,ik blijf dus even in mijn heerlijk koele huis haha .
    Groetjes Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat is het toch genieten Karel .Gewoon de vrijheid hebben om te doen waar je zin in hebt ,al ''moet'' ook het huishaten op zijn tijd natuurlijk ook gebeuren
    Lieve groetjes Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ha denk dat je eten op is en je een tukkie doet haha
    Ja hoe weet ik dat hè...fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hihi de bel eruit volgende keer dan...ja rond etenstijd weten ze dat er velen thuis zijn dus dat is een goed tijdstip voor belletje trekken ook haha...hier is het eten ook op en de avond begint...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ben weer blogjes aan het maken een tijdrovend maar leuk werkje...dus ik vermaak me wel ;)
    Hoe gaat de ontmoeting morgen verlopen?
    Samen wandelen, samen fietsen of terrasje ???
    Morgen oppassen dus ben er wat minder...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gezellig...en lekker vast en zeker haha
    Ben benieuwd of het klikt...want dat is toch maar weer afwachten...maar jij bent niet zo moeilijk en greetje lijkt me een lief mens dus dat zit wel goed...doe ze de groetjes en veel plezier samen
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen