donderdag 23 juli 2015

doei - geniet de dag

mogge lieve bezoekers van
mijn blog



zo luitjes

ik had ff een vreemde dag gister

werd niet echt een rustdag

maar wat praten en wandelen met meer praten

en ik nog vroeg vanmorgen al een messenger chat

met Gerard zijn vrouw

en later op de dag nog een telefoontje

hij weer naar huis



is een kat dan een kat

is het een spel in de opera

is het een lachparade

nee dus

maar zou het kunnen zijn

toch

ik zei altijd en zeg het nog

hoe moeilijk het vaak ook is

laat de

GEIN

regeren

  photo a cats a cat_zpsi0kwzp6z.png

 

zo en nu op verzoek wat
ppsjes

met als muzikale omlijsting

Anna

  photo de parijse opera_zpsgvrufavn.jpg

 

in een map gein

staan ik weet niet hoeveel ppsjes

 smaken verschillen gelukkig

 ik ga dan ook gewoon van boven af hier de maand juli

dagelijks 1 plaatsen

vandaag is dit deze



 



 photo lachparade 2_zpsyylfeahb.png


 

geniet een fijn weekend

doe ik ook


:)

 liefs


Karel

oja ik ben weg te wandelen

6 opmerkingen:

  1. De leeslijst waar alle nieuwe blogje komen staan...als ik op jou naam klik dan komt je hele reeks tevoorschijn.
    Maakt niet uit ook haha
    De bovenste een bekende maar die blijft mooi en mag nog wel een keer komen...2 mwahhh
    en 3 goed voor eenlach al staan er veel bekenden in grijnzzzz
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze bedoel ik...
    https://www.blogger.com/home
    Via daar zie ik dat er nieuwe blogjes zijn dus ben dan op de hoogte grijnzzz
    Slaap lekker

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goedemorgen Karel. Dus geen rustdag gister, vandaag dan maar extra genieten dacht ik zo. Het zonnetje is er weer bij dus ... ik ben laat vandaag, pas half 9 uit bed. heb de slaap uurtjes nodig gehad denk ik. Doe dan ook rustig aan, eerst even koffie om wakker te worden, het blog voorzien van een krabbel en dan straks op mijn gemakje de dag beginnen. Hier en daar even een klusje klaren en verder niets. ik wens je een hele relaxte donderdag en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi karel
    Jij een wandeling vandaag en wij gaan op bezoek bij de oudste zus...even de verjaardag dunnetjes overdoen...
    Ja dat moeten we ook weer inhalen...en komende week weer nergens tijd voor...
    Ziet ernaar uit dat het een zonnige en warme dag gaat worden...eens kijken of je de 35 graden weer haalt haha
    Hoe dan ook geniet je wandeling....mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Karel,
    Ik raak al aardig gewend om alleen te zijn.
    De tijd gaat zo snel en voordat ik het weet zijn de vakantiegangers weer thuis.
    Wat een pracht pps van de katten en het klopt echt.
    Natuurlijk weer lachen om de grappen.
    Kwebbel is weer onder moeder's vleugels..hihi..Daar hoort ie ook.
    Fijne zonnige dag en geniet van het mooie weer.
    Mzl.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Karel
    Een leuke katten PPS,.Nana heb ik maar overgeslagen .Jammer dat je voormalige college en zijn vrouw jou betrekken bij hun problemen ,zou niet moeten als je volwassen mensen bent !! Hier genieten we nog steeds van het heerlijke weer . Lekker er op uit af en toe en verder in en om het huis rond rommelen .
    Fijne avond ,Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen