dinsdag 28 juli 2015

ff heen en weer naar Venlo voor € 6,00 :)

hoi lieve bezoekers van
mijn blog



zo luitjes

ik ben die regen al flink zat

U natuurlijk niet hé

ik als onschuldige oudere jongere

gaat misschien naar een zaak welke mij binnen 24 uur

iets toezonden waar ik anders weken op had moeten wachten

want ik heb iets anders nodig en dat hebben zij ook

kom er op terug
 
o ja dames , ik doe iets wat jullie zo vaak doen
ff shoppen in een andere plaats
dus mondje dicht hé
goed zo jullie zijn braaf
 
  photo age of innocence_zpsrhj7p3zd.png

ff op alleen lezen klikken
zo en nu op verzoek wat
ppsjes

met als muzikale omlijsting

Nana
  photo la femme en rouge_zpswhf9doqm.png

ff op alleen lezen klikken



in een map gein

staan ik weet niet hoeveel ppsjes

 smaken verschillen gelukkig

 ik ga dan ook gewoon van boven af hier de maand juli

dagelijks 1 plaatsen

vandaag is dit deze



  photo insolite_zpsifv5dlgx.png

 
geniet een fijn weekend

doe ik ook


:)

 liefs


Karel

14 opmerkingen:

  1. Zo net pas thuis en ja hoor mag er weer 2 verwijderen grijnzzzz
    Ha zo gaat het wel heel snel...maar zijn mooie en die middelste mwahhh
    Ha jij en shoppen...veel plezier
    Mogge karel hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedemorgen Karel. Ga jij vandaag shoppen? Het is helemaal geen shopweer hihihi. Of je moet om een paar lieslaarzen gaan, is het wel echt weer voor. Jij gister de deur dicht gehouden begrijp ik. ja we moeten nog even geduld hebben wat droog weer betreft, vrijdag pas... Wij gister even een ritje ziekenhuis maar goede berichten en zus hoeft niet terug te komen. Ik ga vandaag even inhalen wat gister is blijven liggen hier in huis dus ik vermaak me ook wel weer. Wens je een hele fijne dinsdag en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mogge karel
    Ga je in de trein fietsen...ja dan ben je er zo...hihi
    Ja laat gisteravond en toch weer paraat om op te gaan passen...
    nu aan een bakkie en dan ook op pad...geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Begrijp ik het goed had je een buitje onderweg naar het station ?
    Och lekker verfrissend...sluit af en ben foetsie...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha Karel,
    Wat een snoezig pps, zo mooi.
    De onderste is ook erg de moeite waard.Mooie vreemde prenten.
    Jij bent wel erg ver weg om te shoppen..Was er niks te vinden dichter bij huis?
    Het is weer veel regen gevallen en ik blijf binnen,ik heb nog genoeg in huis.
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoezo grapjas je zei zelf dat je met de fiets in de trein zat...en ja waar is een fiets voor om te fietsen toch haha
    En nee geen lieslaarzen nodig want er is er hier eentje ziek, dus dat wordt binnen blijven.
    Maar goed jij bent goed geholpen en hangt de tas nu aan de fiets of moet je dat nog zelf doen?
    Hier regent het nu maar we vermaken ons binnen wel...groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. oh nee deugniet was het haha
      Ga afsluiten en ben er vanavond wel weer...7 uur thuis pffttt
      Smakelijk en fijne avond

      Verwijderen
  7. Hoi Karel
    Zo jij aan het shoppen ,kon het niet via internet meestal vandaag bestellen en morgen in huis ! Het is alweer een hele tijd droog hier .En ach die regen kunnen we toch niets aan veranderen dus ik maak het binnen wel gezellig .Heel mooie PPSjes weer vooral de eerste ,ik smelt als ik die smoeltjes zie .
    Groetjes Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nu een meevaller de papa was even na 5 uur thuis...nog ffkes wat over en weer info geven en wij op naar huis...
    intussen eten op en opgeruimd dus 7 uur begint onze avond haha
    Toch nog naar buiten geweest...even naar het kermisterrein gelopen waar ze alles aan het opbouwen waren en dat vonden ze wel heel interressant...vrijdagmiddag de eerste draai...haha en wij hebben die 2 alvast gezegd dat vrijdag de kermis opent...de papa zei gelijk dan zal ik vrijdag maar een halve dag vrij nemen grijnzzzz
    Och het opbouwen was heel leuk om te zien...en zo toch een klein uurtje buitenlucht gehad...
    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ja al is het maar een kleine wijkkermis...de botsauto's waren ze de zijkanten op aan het takelen...en ja dat vonden ze machtig...
    Klep opendraaien en de lampjes en schreewerige kleuren komen tot leven haha
    Maar wat dan ook weer leuk is de trappen van het kerkje op het plein blijven ook interessant haha
    Was een korte oppasdag...maar toch genoten...
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Er zit zo een verschil tussen kinderen en buitenkinderen...die kan je niet binnenhouden ook al regent het...
    Maar genieten is het wel om met die 2 op pad te gaan...overal zien ze dingen die te gebruiken zijn om te klimmen en klauteren.
    Morgen de kapster weer...dus weer een drukke dag...dus al we nu doen is opladen voor morgen grijnzzz
    hang ze

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Jij een kwajongen en de streken zitten er nog steeds...ja dat blijft je achtervolgen hj
    Maar alles liever dan eentje die stil op een stoeltje gaat zitten en verlegen is...zo hebben wij er niet een...
    Al is Vera wel een echt meissiemeis...
    Zelf was ik vroeger ook een halve jongen...en altijd buiten.
    Dat is wel wat veranderd haha
    Geen kapper nodig met een tondeuze...alhoewel bij ons de kapster er model in knipt gnagna
    Trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  12. als ze lijkt op haar oma kan dat zomaar haha
    Denk morgen om 9 uur maar aan ons want dan zitten we op de fiets weer of geen weer whahaha
    Hopelijk komen we droog aan want is toch naar het andere dorp fietsen...grijnzzzz
    En dan op dat vroege uur...slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Not at all sure what u talking about in ur post, Karel ... as the computer translation is bad ... but I wanna sy HELLO, MY FRIEND anyway ... smiles ... Love, cat.

    BeantwoordenVerwijderen