zondag 12 juli 2015

fietst U ff mee

mogge lieve bezoekers van
mijn blog



zo luitjes

het valt niet altijd mee een glimlach

aan U te ontfutselen

volgens mij heerst er een blog dip

:)

ik had gister een heerlijke
wandeling

en een lange dag

maar een hele mooie

ik laat voor hen die er in zijn geïnteresseerd

een foto album zien van mijn laatste fiets ritje

ben toch benieuwd wat U er van vind

die van de wandeling houd U te goed

  photo Fietsritje 10 juli 00_zpsyudskefv.jpg

in een map gein

staan ik weet niet hoeveel ppsjes

 smaken verschillen gelukkig

 ik ga dan ook gewoon van boven af hier de maand juli

dagelijks 1 plaatsen

vandaag is dit deze



  photo jokes_zpsruuesltk.png

 

 

geniet een fijn weekend

doe ik ook


:)

 liefs


Karel

7 opmerkingen:

  1. Goedemorgen Karel. Hihihi, een blog dip?? nee joh, de tuinstoelen gaan nu voor de pc.. met mooi weer ga je niet zitten krabbelen maar ben je buiten. Je weet het zelf, met mooi weer ben jij ook aan de wandel of zit je op de fiets. Ja en hier dat weet je ook is altijd wel wat.. Gisterochtend Guido hier al weer even op het dakje, gistermiddag even naar het strand gefietst en nadien het feestje bij Anke. Vandaag wat rustiger aan, het is hier droog maar of het vandaag buiten zitten wordt??? we zien het wel. Ik ga je een hele fijne zondag wensen en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mogge Karel,
    De foto's al op fb gezien.Hopelijk andere mensen ook..hihi.. zo moeilijk is het niet.
    Jemig.. wat een platen uit India.
    En er zijn er zoveel.Wel geinig om te zien.
    Hier ook een spatje regen, niet veel.
    Nog een hele fijne zondag.
    Doeiii

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi karel
    Jij al flink bezig en zweten...als er niemand thuis is maakt ook niemand het vies toch...dus waarom jij zoveel moet poetsen is me een raadsel hj
    De fotoreeks is weer leuk en zag een paar leuke vakantiehuisjes grijnzzzz
    En ja de pps is goed voor een lach....groetjes en geniet je dag
    Gaan wij ook doen bij dochters verjaardag...pffttt het regent :(

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Struikelen over stof is mij nog nooit gelukt...bij dat vuil wel haha
    Maar idd als je het bij houd dan wordt het niet in een keer heel veel...
    wij zijn ook weer wat bij na de vakantie...dus kunnen het ook weer wat rustig aan doen.
    Zo en nu de plu mee en op naar het tuinfeestje haha
    Smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja wel jammer maar het feest was binnen en onder de overkapping...het heeft geregend tot half vier...maar toen de kinderen eenmaal los gelaten werden in de tuin en dat waren er een stuk of wat haha
    15 stuks...werd het binnen ineens een stuk rustiger
    Toch goed verlopen en om half negen was iedereen weg...kinderen naar bed en wij nog ff koffie gedronken en net thuis...
    Geslaagde dag weer...fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja dat geeft rust...al valt het mee want ze hebben een speelkamer zo groot als een dubbele garage dus daar kunnen ze zich uitleven...al leek het of er een bom ontploft was grijnzzzzz
    Maar goed even met zijn allen ruimen en in een half uurtje ook weer alles op de plek...
    Wat is het dan heerlijk als je de ruimte hebt...
    Jij morgen nog een rustdag...dus moet nog langer wachten op de naam van de blogger haha...trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat dacht ik al uit de reacties te lezen...
    Maar wat ga je dan dinsdag doen...morgen nat...woensdag fietsen, do wandelen...blijft echt de dinsdag over ;)
    Trusten

    BeantwoordenVerwijderen