woensdag 22 juli 2015

fijne dag

mogge lieve bezoekers van
mijn blog



zo luitjes

ik breng U een roosje mijn roosje

heb weer wat anders omhanden

pppfffttt



  photo rosy inspiration_zpsejjqauag.png


ff op alleen lezen klikken

 

zo en nu op verzoek wat
ppsjes

met als muzikale omlijsting

Anna

  photo de colores cante_zpsagby9xab.png

 

in een map gein

staan ik weet niet hoeveel ppsjes

 smaken verschillen gelukkig

 ik ga dan ook gewoon van boven af hier de maand juli

dagelijks 1 plaatsen

vandaag is dit deze



  photo goed voor een glimlach_zpse3emort1.png




 

geniet een fijn weekend

doe ik ook


:)

 liefs


Karel

11 opmerkingen:

  1. ... the roses are beautiful ... I gladly take one of the yellow ones please, sir? ... smiles ... cuz no matter what I try, they will not survive in this country ... I cannot get to grow yellow roses ... Love, cat. ... PS: Thunder storm here right now ... hail and all ... my cat Theo is hiding under the bed ...will see tomorrow morning what is left of my garden and field crop ... o, well, that's Alberta for u ...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

      Verwijderen
  2. Goedemorgen Karel. Jij vandaag niet aan de wandel of op de fiets als ik het goed heb.. andere dingen te doen. Hoe komt men er nu bij jou aan te spreken op een oud collega die weg gelopen is.. dat is toch jou pakkie an niet. Jij gister weer een prachtige wandeling gemaakt en wat een weertje he.. ja het was ook heerlijk op het land, ben lekker verkleurd. Hier net de koffie op, alleen zus om een bakkie vandaag. Hebben we lekker buiten gedaan. Verder vind ik het hier nog wel netjes en dus vandaag verder een snipperdagje hoor.. alleen de was en even groente halen straks. ik wens je een hele fijne woensdag en we horen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Karel,
    Jee.. is er weer herrie in de tent..Je had het logeetje al eerder,toch.
    Nog ffkes en je kan kostgeld gaan vragen..hihi.. geintje, jij zit er mee en je hebt er niks mee te maken.
    Maar wel weer lachen om de onderste en de tweede is ook mooi.
    Mijn mailbox zit ook weer vol.
    Geniet van de dag.
    groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha karel
    Ben eerst een uur aan het klikken en kijken haha
    Nu de eerste is een mooie met veel mooie roosjes...al wordt je scheel als je doorklikt...
    Die van Nana was nieuw voor mij en de laatste had ik ook al eens...grijnzzzz
    Ja dat kan ik terugkijken...wat er in dropbox staat staat ook ergens in een blogje...
    Jij wat anders omhanden en om je heen hihi
    Geniet toch je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ben je toch begonnen met de oren wassen ???
    Smakelijk is te laat al moeten wij nog aan tafel...fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Tja of je nu wil of niet zo zit je er midden in en zo is het weer rust in de tent...
    Geniet je avond

    BeantwoordenVerwijderen
  7. O erg is dat...goud of niet van mij kreeg die de volle laag ;)
    Bankhangze

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Boos weglopen dan zit je altijd fout...toch?
    En een vrouw heeft altijd gelijk...
    Las deze laatst ergens...ff geleend hj

    Zelfs in het ongelijk hebben mannen ongelijk,
    Althans dat beweren de vrouwen,
    En ook totdat dat ongelijk, in het ongelijk bewezen is,
    Althans menen dat de vrouwen,
    Hebben mannen ongelijk, zelfs in het ongelijk.
    En hier zullen de mannen ook wel weer,
    Volgens de vrouwen, de mannen ongelijk in hebben,
    Want mannen hebben nu eenmaal ongelijk, zelfs in het ongelijk.

    Trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ja dat mag je haha
    Dus morgen weer aan de wandel...roeg slapen en vroeg op...slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Staan er bij jou bij de blogreader ook zulke vreemde linken ???
      Had al gekeken bij de spam maar daar niks...

      Verwijderen