zaterdag 4 juli 2015

fijne zondag


mogge lieve bezoekers van
mijn blog



zo luitjes

Ik had het plan om vandaag weer aan de wandel te gaan

maar dat is alweer van de baan

want morgen is het nog heet en er komt regen

doe ik wel wat HH

en zie verder wel



als U op 1 van de mooie rozen

in m'n broer zijn tuintje klikt

ziet U een fotoalbum

fijne wandeling

  photo wandeling 30 juni77_zpss7clldnz.jpg

 

  photo summertime_zpsdadhfewf.png

 

in een map gein

staan ik weet niet hoeveel ppsjes

 smaken verschillen gelukkig

 ik ga dan ook gewoon van boven af hier de maand juli

dagelijks 1 plaatsen

vandaag is dit deze



 photo 576_420_handje-helpen_zpsaaeraqfg.jpg

 

geniet een fijn weekend

doe ik ook


:)

 liefs


Karel

10 opmerkingen:

  1. ... and a good Sunday for you too, Karel ... I sometimes forget that you are 8 hours ahead of me ... only 1814hrs here ... how was your meeting with your buddies from work at Schiphol (the neatest lil airport in the world ... smiles) ? love, cat.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedemorgen Karel. Ja de mooie foto,s van de wandeling in de kop van Noord Holland had ik al gezien, kwam de andere neef ook nog even tegen op het eind van de rit... hihihi. Jij ook goed geslapen las ik, nou ik heb vannacht ook weer eens een fatsoenlijke nacht gedraaid. Ben twee keer net even wakker geweest door een zweetbui maar ook gelijk weer in slaap gevallen. Vanmorgen rond de klok van 6 weer even wakker maar heb toch nog geslapen tot de klok van 8. Was gister ook erg moe hoor.. Vandaag maar weer even genieten van het mooie weer, ja achter huis met een boekje. Ik lees wat af dezer dagen. Gister gaven ze ook buien op maar niets gehad hier, wel koelde het lekker af door de wind... We zien het vandaag wel, ik ga je nu eerst een hele fijne zondag wensen en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mogge karel
    Zo je bent bij maar de volgende staat er alweer...grijnzzzz
    Hier nog niks geen verkoeling en gewoon weer warm...al was het vanmorgen wel even lekker buiten...alles open gehad en luchten en nu weer alles dicht hihi
    Morgen aangenamer en dinsdag weer warm...en dan wordt het normaler...verheug me er al op...want dat binnen zitten is ook niet alles...
    Mooie pps die summertime en de 2e kan uit mijn archief grijnzzz
    Jij al in de voorzorg zodat je morgen op pad kunt...kan ook zonder dat HH...gewoon deur achter je dicht trekken hj
    Geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  4. goedemorgen karel
    jij weer druk in de weer met poetsdoek, ik met woordjes zoeken haha
    kan merken dat mijn gedachten sneller gaan dan mijn vingers op het toetsenbord
    soms is het even zoeken naar de juiste letters
    heb dus wel een tik gekregen met die TIA's, maar komt goed hoor
    gewoon lekker leven en genieten van wat er nog gaat komen
    in januari hoop ik voor de derde keer beppe te worden
    Gerwin wordt dan een grote broer...leuk he??
    karel ga je een fijne zondag wensen
    lieve groet van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Karel,
    Je foto's zijn weer prachtig en je broer heeft mooie rozen.
    Lekker wonen en Den Helder, lijkt mij.Altijd wat zeewind.
    De onderste pps is een juweeltje...zo schattig.
    Fijne zondag en groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dippie is weer over,hoor.
    Ik kreeg met moeite mijn ademhaling onder controle.
    Maar met wat extra puffjes was het weer goed te doen.
    Kokkerel ze.
    mzl.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ha en je staat met naam nog wel in het blogje...daar maak je vast een omweggetje voor hj
    Dus de tour en ondertussen kokkerellen...niet vergeten ook te eten haha
    Mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja een blokje kan je het ook noemen...maar jou kennende duurt het wel ffkes voor je dat ziet ;)
    Of heb ik je nieuwsgierig gemaakt :)
    Ja ademnood met dit weer...nee dat zal niet prettig zijn
    Gelukkig zijn er pufjes om het op te vangen...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  9. whahaha je hebt nu geen tijd...je neemt geen tijd das heel wat anders...
    We gaan eens even kijken of daan oma nat wil maken...smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  10. En je hebt de tijd genomen hj
    Ja net pas terug van Daan en Guus...we moesten mee blijven eten en ja even met de papa aan zijn website gewerkt dus is het zomaar laat...trusten

    BeantwoordenVerwijderen