maandag 20 juli 2015

geniet de zon

mogge lieve bezoekers van
mijn blog



zo luitjes

ik pas het blog wat aan

aan het weer , mooi weer ben ik weg

en kunt U hier voort

:)

wederom een flink blog

maar klikt U rustig op eigen tempo

het staat er morgen ook nog

:)



fotoalbum

wat is ons landje mooi

  photo wandeling 18 juli000_zpsyquzzlsx.jpg

ik heb hier een pps die gaat
over een oude fiets

maar U ziet hier mijn nieuwe fiets

verderop ziet U mjn oude fiets

:)

  photo fietsritje 16 juli24_zps2a6hnuqo.jpg

zo en nu op verzoek wat
ppsjes

met als muzikale omlijsting

Anna

daar ziet U mijn oude fiets

en de pps gaat over dat mooie land

  photo Skagen_zpswdufteyt.jpg


ff op alleen lezen klikken

in een map gein

staan ik weet niet hoeveel ppsjes

 smaken verschillen gelukkig

 ik ga dan ook gewoon van boven af hier de maand juli

dagelijks 1 plaatsen

vandaag is dit deze


 photo Afbeelding1_zpsva9zfxrs.jpg

 

geniet een fijn weekend

doe ik ook


:)

 liefs


Karel

11 opmerkingen:

  1. 2 van de 4 goed haha...die waren er al eens...
    Die van Denemarken is nieuw voor mij tenminste dat geloof ik...
    Hoezo hoor jij in de middag minder ???
    Ja je komt er wel weer de vraag is en blijft wanneer haha
    Slaap lekker en fiets ze morgen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. goedemorgen Karel.. geniet een fijn weekend hihihihihi, ja hoor over 5 dagen weer.. gna gna. hier het zonnetje er bij en hopelijk blijft dat zo dan kan de was straks naar buiten te drogen want er ligt weer wat na het weekend. Jij vandaag de hort weer op denk ik, de boel is weer aan kant bij je dus het kan. hier straks maar gewoon de maandag morgen dingen even doen, dan is alles ook weer op regel. Morgen de laatste dag van de Merke en je weet, dan zitten we de hele dag op het kaatsveld en savonds in het centrum... Doen we weinig dus vandaag de boel even goed aan de kant. ik ga je nu eerst even een hele fijne maandag wensen en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi karel
    Wat ik ook doe doe het goed....
    Deze week maar 1 afspraak lopen en dat is met de tandarts en wel vanmiddig.
    Dus hoop dat hij het goed doet en zegt tot over een half jaar haha
    Geniet van de rust...was aan kant en straks ff de fiets op...
    als het zo blijft fietsen we gelijk een blokje om...groetjes en geniet je dag
    Lekker weer maar geen zon te bekennen...bewolkt maar droog en toch warm pffttt

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Karel,
    Wat een leuke cartoons, die man kan het wat van.
    Toevallig of niet..Neil en gezelschap zijn nu op weg naar Denenmarken.
    Maar als eerst je foto's bewonderd en wat zijn ze weer mooi.Ik vond die "schaapjes" erg leuk.
    Mooie hoor.. de provincie van Bartje.
    Het is best lekker weer alhoewel de zon achter de wolken verdwijnt.
    Groetjes en een fijne dag.
    mzl.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De hihi zal wel staan voor een vissie...
    en een afspraak met je tv...voor de tour dan maar niet te lang bij de viskraam/winkel blijven hangen hj
    Mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nu wij een stukje op de fiets richting tandarts en we worden nat van de regen pffttt
    Dus weer regelrecht naar huis...maar tevreden en niks dan tandsteen...maar dat is gebruikelijk en heb ik patent op...
    over 3 maandjes weer...smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja maar is alweer droog...maar nodigde niet uit om verder te fietsen...
    Zo meteen de keuken in voor de warme hap.
    Ha nee in die stoel word je niet nat...alhoewel sommigen grijnzzzz
    Smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Die ken ik niet alleen maar ik was er zo een...bloed zweet en tranen...als ik die kant op moest...
    Nu deze heeft me daar helemaal vanaf geholpen. Niet dat ik met plezier ga maar ben in ieder geval niet meer bang.
    Gebit ziet er netjes uit en allemaal eigen tandjes nog...genoeg bereikt met 3 maandelijks er naartoe gaan...
    Eten op vaat aan kant en nu een bankhangavondje...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ja angst voor iets is toch vreemd en kan je veel ellende geven.
    Met geduld en alles zeggen voor hij wat doet en erbij vertellen of het pijn gaat doen of minder heeft me erover heen geholpen en ben er blij mee...genoeg bereikt zou ik zo zeggen.
    En al geoefend ??? hj
    bankhangze

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Met oefenen haha
    Jij bent al goed en komt zo het toneel op grijnzzzz
    Oh ik kan haar mijn tandarts aanraden maar is zo ver weg hj
    Als er wat vreemds staat is suske er als de kippen bij...ach hij heeft de tijd want deze week vakantie en geen plannen...
    Zo vreemd bij rian...ik was op een blogje op fb aan het reageren en ineens komt er te staan dat het verwijderd is en de reactie niet geplaatst kon worden...anderen en rian zeggen dat het er wel staat...pffttt
    Dus conclusie van rian het ligt bij mijn fb...wacht het wel af verder...thx voor het kijken.
    Mzl
    Ik geef het op...

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mis niks als ik eens een blogje niet zie maar het stond er en terwijl ik typelde was het foetsie...
    Jij morgen ook las ik...wij hebben nog een paar verjaardagen in te halen...
    Zus was jarig toen we op vakantie waren dus wie weet daar even naartoe
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen