woensdag 8 juli 2015

houden we het droog

mogge lieve bezoekers van
mijn blog



zo luitjes

wat doet de regen

valt het wel

of valt dat tegen



ik weet dat de natuur er om smacht

maar ik had zo gedacht

ik wou vandaag een stukje fietsen

en morgen weer aan den wandel



ik kan natuurlijk gewoon maling hebben aan de regen

en dat heb ik ook hoor

maar wordt er niet graag nat van

:)

dat brengt mij tot de
volgende pps

aan U de vraag

hoe kwam ik daar nu toch toe

?

  photo de pracht van de woestijn_zpst7txbxkq.png

in een map gein

staan ik weet niet hoeveel ppsjes

 smaken verschillen gelukkig

 ik ga dan ook gewoon van boven af hier de maand juli

dagelijks 1 plaatsen

vandaag is dit deze



 photo Afbeelding1_zpsjgsmh4lq.png

 

geniet een fijn weekend

doe ik ook


:)

 liefs


Karel

5 opmerkingen:

  1. Goedemorgen Karel. Jij vandaag een beetje huishouden. Nou hier verder alleen de was en de strijk en verder zien we dan morgen wel weer. Moet straks met Ritza nog naar Harlingen, gratis zonnebril op sterkte op gaan halen. De ochtend is woensdags maar kort hoor. Nee weer om een eindje te wandelen of te fietsen is het echt niet. Het is ook wel wat, zitten we niet binnen vanwege de warmte dan wel vanwege de regen. En de zomer trok voorbij.... Ik ga zo even aan de strijk en wens jou een hele fijne woensdag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mogge karel
    nog even met een bakkie voor we gaan rijden...die woestijn had ik ook willen plaatsen maar toen kwam het filmpje van de kameel...dus in concept gezet...nu kan die weg haha
    en de onderste is al een ouwetje en gemaakt door eentje die het niet zo nauw neemt...maar er staan leuke platen in...
    En j hoe kwam je op die woestijn...door de droogte misschien?
    Hoe dan ook wij gaan naar het natte en buiten regent het nu een beetje...geniet je dag wat je ook gat doen.
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Karel,
    Die onderste pps is weer leuk... een grote glimlacht.
    Geen woestijn vandaag maar heerlijke verfrissende buien.
    Het was wel weer eens nodig.
    Vrijdag weer zomer en zaterdag nog meer zomer.
    Fijne dag en groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De werkdag zit er weer op.
    Morgen nog één dag en de werkweek is over en out.
    Nu even je pps bekijken.
    Hoe was het weer bij jullie ?
    Hier koude wind en nu en dan regen.
    The heat is voorlopig gone, inderdaad.
    Fijne avond.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat ik er van vond...haha slordig de tekst aangepast en niet zo precies....maar daar gaat het niet om het gaat om de tekst en de platen haha...je ziet het ik ben er weer en Marijn een diploma rijker...
    Gezellig samen kip uit de oven met frieten en spitskoolsalade gegeten...
    Lekker hoor toetje framboosbaverois met framboosjes na...en kersen...
    Marijn gekozen...niet slecht hè...
    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen