donderdag 9 juli 2015

lekker bezig

ff zo

probleem met de mail is overnacht opgelost
ik vond het vervelend , maar we weten allemaal dat er erger dingen zijn

ik had ook al tijden een lange kabel over de vloer
daar de oude en mooi weg gewerkte kapot was
nu bracht broertje lief
gister twee stekkers en heb ik internet daar uit
:)
gelijk de pc hoek gestoft en gesopt
en anders neer gezet
 
ff oude pctje aan


dan de boel weg daar

kijk dat bedoel ik


en die kan weg


die neemt over


en zo zit ik nu
 

13 opmerkingen:

  1. Ha Karel,
    Dat ziet er netjes uit.
    Wel goed,hè.. af en toe een regendag.Kun je de binnenklusjes doen.
    Ik ga ook weg voor de boodschappen maar geen idee wat ik zal kokkerellen.
    Het is droog dus maar gebruik van maken.
    mzl.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ha die karel
    ja ik zie je wel niet zitten, maar een ruimte heb je nu wel
    kan je met een oog ook nog tv kijken volgens mij haha
    ja ik ga binnenkort ook de boel eens opruimen hier
    een nieuwe bak komt er eerst nog niet
    een nieuwe bril is nodiger
    maar daarom kan ik wel een likje verf hier en daar smeren
    karel geniet jij maar lekker van je nieuwe speelruimte
    wens je een fijne donderdag toe

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die kan je niet genoeg zien...die kleintjes...gaat ook zo snel allemaal.
    Jij je hutje op orde zodat je weer fijn kan genieten van het mooie weer wat eraan komt...
    Al schijnt nu hier de zon ook en gelijk is het weer lekker buiten
    Je hebt geen diploma's nodig om te kunnen zwemmen haha
    Albert heeft ze allemaal maar is bang in water...kan het gekker?
    Zelfs badmeester geweest 2 jaar...maar ik ben vrijer in het water dan hij...grijnzzzz
    Ja het HH blijft terug komen maar ook wel fijn als het weer klaar is...de wc nog en het is weekendproof hier ;)
    Mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Blijft vreemd en als je niet weet waar het aan ligt irritant ook nog eens
    Je had het ook bij tina toch en ik kan daar gewoon reageren en kom tot nu toe niks vreemds tegen...wel dat ze aan het updaten zijn want zie allemaal nieuwe dingen voorbij komen die er nog niet waren haha
    En ja die angst krijg je als je eens bijna verdronken bent...hij wachtte op de bodem zodat hij zich af kon zetten maar die bodem kwam niet haha...ze hebben hem bij de haren gepakt en omhoog getrokken...zoiets blijft je bij
    Zo en nu ben ik naar me stoeltje in de tuin...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ga met de verjaardag zondag proberen om publiek naar me stekkie te krijgen haha...zet daar gewoon het verjaardagsblog neer ;) Maar jij mag al eerder hoor er staat er weer aan te wachten haha...mzl

      Verwijderen
  5. Dan denk ik dat je met je bordje voor de tv zit bij de tour...

    Smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wij zo meteen ook eten...en op naar een rustig avondje...
    En denk je dat het gaat lukken de grote doorstuurtruck...als het zelfs bij jou niet lukt dan geef ik het maar weer op haha...
    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Grapjas...je gaat zeker voor een tukkie...nu wij gaan eten nu...dus van dat slapen komt niks...
    Trusten grijnzzzz

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Rustig avondje...hoe was je dag dan ???
    Nu ik heb een zonnebankje verdiend...heerlijk ff relaxen ;)
    En ja hoor ik ga die poging weer eens wagen...al denk ik dat het niet lukt haha
    Jij bankhangen en vroeg slapen...gelukkig dat er ook nog reklames zijn dan ;)
    Mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een opsomming haha
    Je zou er nog moe van worden van dat hele pcgedoe grijnzzzz
    Tina vroeg waar ze moest kijken om jou een reactie te kunnen laten zetten...nu daar weet ik geen antwoord op en als ze niet eens de moeite neemt om onder mijn blog te reageren is het goed zo...jullie zoeken het maar uit...
    Nu dan kan je morgen alles uit je koppie laten waaien bij een mooie fietstocht of wordt het toch wandelen ?
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je hebt het niet druk je krijgt het nog druk grijnzzzz
    Maar kan me voorstellen dat je er weer op uit wil na 2 dagen binnen zitten of waren het er intussen 3...
    Soms denk ik dat wij 2tjes de enige zijn achter de pc haha
    trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  11. aha jij zit ervoor...en kruipt er nog net niet in haha
    Dus voor jou is een dagje fietsen 100 km ontspannender dan gewoon thuis zijn.
    Denk dat ik een huismus ben haha
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Goedemorgen Karel. Is een aansluiting van een kortere kabel ook weer goed voor wat poestwerk.. en kun jij weer fris achter je pc kruipen. Hier ligt de bucket er even uit, dus vandaag even geen plaatjes plakken maar alleen tekst. Ja deze tijd van het jaar zijn ze altijd bezig achter de schermen. Ik zal zo de dag gaan beginnen, straks weer koffie drinkers over de vloer en dus weer een korte ochtend. Vandaag zou het nog wat bewolkt zijn en wat regen geloof ik maar het weekend wil ik even weer genieten van het mooie weer. ik wens je een hele fijne vrijdag en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen