zaterdag 11 juli 2015

momenten

mogge lieve bezoekers van
mijn blog



zo luitjes

dat was gister een fijn fietsritje

bij prachtig weer

en dat weer is er vandaag ook weer

nee ik fiets niet weer

ik ga weer

 een aan den wandel





HIERBENIKMORGEN

er zijn momenten

en momenten

  photo moments_zpswz6f5vis.png

in een map gein

staan ik weet niet hoeveel ppsjes

 smaken verschillen gelukkig

 ik ga dan ook gewoon van boven af hier de maand juli

dagelijks 1 plaatsen

vandaag is dit deze



  photo plaatjes album_zps6tcdmvgx.png

ff op alleen lezen klikken

 

geniet een fijn weekend

doe ik ook


:)

 liefs


Karel

7 opmerkingen:

  1. Goedemorgen Karel. Hihihihi, dat plaatje hier boven, zo is het wel... het weer is nooit goed. Nou vandaag beloofd weer warm te worden, maar ik hoop dus ook niet te warm en dat ik vanmiddag even lekker achter huis kan zitten en jij lekker aan de wandel kan in het hoge noorden. Ik doe het verder rustig aan vandaag, hoef ook niet te koken want vanmiddag naar Anke om haar verjaardag te vieren en eten daar ook. Er zitten lieve plaatjes tussen in je eerste pps... De tweede kijk ik later wel. ga nu verder en wens je een hele fijne dag en een mooie wandeling.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha die karel...ruimt goed op zo...even de 2 uit mijn voorraadje verwijderd...gelukkig had ik ze nog niet in een blogje staan...dus je hoeft niet te vragen of ik ze leuk vond haha...
    Jij aan de wandel en morgen weer?
    Want ja er staat morgen ben ik hier...waar ben je vandaag dan?
    Hoe dan ook het zal daar in het noorden minder warm zijn dan hier in het zuiden...zelfs kans op een buitje zag ik gisteren...
    Niet hier maar bij jou grijnzzzz
    en ja als je 3 maanden foto's en filmpjes moet lenen dan zijn 2 kleine stickjes zo vol haha...
    Geniet je dag...zal stil zijn zonder betti hj
    Mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Karel,
    De bovenste pps heeft mooie foto's maar ook schokkende foto van die uitgehongerde kindjes.
    De onderste is lekker om te lachen.
    Jij aan de wandel.,het is best warm geworden.
    Ik wandel door mijn kajuitje.
    Geniet van de dag.
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoho morgen nog een feestje en die wil dat ook graag buiten houden hj
    Nu ze hebben een groot huis maar ook een overkapping en een grote luifel dus zal zo'n vaart niet lopen...en volgens mij is de regen in de ochtend gepland...
    Ja wij weer thuis en uitrusten tot het volgende feest en nee ik ga nog niet slapen haha
    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nee die feestjes in de middag zijn niet zo vermoeiend als een lange wandeling maken...en afsluiten met eten dan is het helemaal een makkie...dus eigenlijk hebben we een mak an weekend vol met feestjes...
    Het doorsturen is tot nu toe goed gelukt...komt nog een feestje aan...begin aug haha
    Wie weet probeer ik het dan nog een keer haha...slaap lekker en morgen wel droog blijven aub...trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zei droog blijven aub...das voor de jarige morgen ;)
    Je maakt me nu wel nieuwsgierig ander boeffie haha
    Je weet dat je geen hints moet geven want dan ga ik raden pffttt
    Slaap lekker

    BeantwoordenVerwijderen
  7. En je zet er niet ff bij wie...pffttt
    Jij maakt het spannend...maar dat droogmomentje zoeken voor de winkel dat moet lukken...
    trusten

    BeantwoordenVerwijderen