donderdag 23 juli 2015

nog ff de zon genieten dus vroeg slapen

hoi lieve bezoekers van
mijn blog



zo luitjes

als de benen goed zijn na het slapen

ben ik morgen toch weer op pad

en wel op het pad tussen



Zwolle - Kampen

let wel als de benen goed
zijn hé

want morgen is nog een mooie dag om

in de natuur te zijn

het weekend is nat en winderig

vandaar




  photo natuurschoon spreekwoorden_zpscggzdbxe.png

ff op alleen lezen klikken

zo en nu op verzoek wat
ppsjes

met als muzikale omlijsting

Anna

  photo het mooiste geschenk_zps230zwpuq.png



in een map gein

staan ik weet niet hoeveel ppsjes

 smaken verschillen gelukkig

 ik ga dan ook gewoon van boven af hier de maand juli

dagelijks 1 plaatsen

vandaag is dit deze



  photo rariteiten_zpssn0yrgp0.png

geniet een fijn weekend

doe ik ook


:)

 liefs


Karel

6 opmerkingen:

  1. hoho geen rooie gehad vandaag hoor...wel een pint haha, maar dat was bij het eten.
    Zo rondje familiebezoek gedaan en zijn al op de helft...
    Dus jij weer aan de wandel morgen omdat het in het weekend gaat regenen...dat willen we niet hoor haha
    Nu 2 nieuwe voor mij en die rariteiten verwijder ik wel grijnzzzz
    Je slaapt al dus maar mogge karel heb je die vast binnen hj
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedemorgen Karel. dus vandaag er ook nog even op uit... Ja we krijgen wat ander weer de komende dagen. Geef je geen ongelijk om er dan vandaag nog even van te genieten, kun je de komende dagen wel weer met de zwabber aan de haal. Dat laatste ga ik vandaag even doen en zo voor het weekend de boel al wat op orde te hebben. Hier vandaag weer de eerste zomeravond braderie.. ik hoop dat het dan ook nog lekker terras weer is, brengt veel gezelligheid mee in het dorp. Ik ga je nu eerst een hele fijne vrijdag wensen en voor straks... lekker genieten van je wandeling.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi wandelaar...jeetje jij hebt heel wat km in de benen en ik kramp pffttt
    Voelt niet fijn...dus strompel hier een beetje door het huis...en tuin
    Meestal is weg zo gauw je aan het lopen bent maar er blijft een pijnlijke plek grrr
    Groetjes en wandel ze..ik ga strijken haha
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Karel,
    Leuk weer die onderste met die rariteiten.
    Jij weer aan de wandel.
    Morgen schijnt het noodweer te worden.
    Ik heb dat de oude bomen vol in blad niet omwaaien.
    Misschien valt het mee.
    Nog een fijne middag en alvast smakelijk.
    mzl.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jij lust wel wat haha
    Geloof ik graag na 21 km in de benen...hier vandaag de boel recht getrokken zodat we een vrij weekend hebben...ook al regent het dan haha...smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nu ik kijk ook wel eens met een scheef oog haha
    Was het niet warm vandaag met de wandeling...hier is het benauwd en niet fijn...haha we moeten wat te klagen hebben grijnzzz
    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen