zondag 26 juli 2015

past het of past het niet , ik zeg van wel :)

hoi lieve bezoekers van
mijn blog



zo luitjes

ik had die met Nana

als 1ste staan

kwam daarna uit bij die van de

GEIN

en keek in m'n archief nog naar een die er bij paste

nu zegt U het maar

volgens mij passen ze mooi bij elkaar

  photo vriendschap langs internet_zpsgy5rxwzw.png

ff op alleen lezen klikken

zo en nu op verzoek wat
ppsjes

met als muzikale omlijsting

Nana

  photo leven vriendschap_zps1rt93ltn.png



in een map gein

staan ik weet niet hoeveel ppsjes

 smaken verschillen gelukkig

 ik ga dan ook gewoon van boven af hier de maand juli

dagelijks 1 plaatsen

vandaag is dit deze




 photo wedding album_zpsrnhyzh06.png



 

geniet een fijn weekend

doe ik ook


:)

 liefs


Karel

14 opmerkingen:

  1. De eerste is nieuw de 2e een herhaling hj
    Ja die had ik ook al eens...en no 3 ?
    Had je die niet bij de trouwerij van je nichtje?
    Wat een geheugen hè...maar ook goed voor nog een lach ;)
    Slaap wel
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedemorgen Karel. Regen buiten.. dus binnen blijven weer vandaag.. Heb je nog een klusje of heb je gister alles al geklaard? Ik zal vandaag wel niet alles kunnen doen , ben straks de deur al weer uit. Kwart voor tien moet zus in het ziekenhuis zijn voor controle. Is de ochtend weer voorbij als we thuis komen en dan nog om groente voor vandaag naar de suup. Gister wel een heerlijke dag gehad, we hebben het droog gehouden tot in de namiddag, waren wij al weer thuis toen het begon te regenen. Ik ga je nu eerst een hele fijne maandag wensen en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Karel,
    ik ben weer achter de pc. De afgelopen weken alleen mijn telefoontje kunnen gebruiken maar ik had het ook megadruk.
    Hoef ik jou ook neit te vertellen want dat wist je al hihi..... Hier weer wat leuke gein en pps'jes . Het kan ook niet anders of men gaat hier weer met een lach vandaan :-))))))))))))))))))))) Heel veel regen dus ik weet niet of je vandaag nog gaat wandelen. Ik ga weer naar mijn werk.
    Lieve groetjes, Helma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi karel
    Als je het hebt over de 3 ppsjes dan zeg ik ja haha en als je het hebt over de trouwalbum dan zeg ik op ieder potje past een deksel whahaha...
    zo de dag begon hier nat en de wind is ook weer aanwezig...dus dat wordt verder de was binnen drogen...ja dacht dat ik klaar was maar broertje kwam met een verrassing grijnzzzz
    Ja ik weet nooit wanneer die komt met de was dat hou ik niet bij en zie wel wanneer die gebracht wordt
    dus genoeg te doen vandaag...en jij de bovenboel vandaag?
    geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja dat is wel zo maar wat rudi schreef sommigen hadden beter in bed kunnen blijven levert dan weer een lach op haha
    Jij was zo bezig met mijn Toon dat je niet in de gaten had dat je bij gerrit was grijnzzzz
    Dus je hutje is al schoon...kan de zon weer komen...haha
    Wat voor foto was je aan het zoeken dan?
    En de was buiten hangen...nat wordt die dan wel maar ook schoon ???
    Mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een pyamadag haha en dan vrijwillig grijnzzzz
    Zo nat is het hier niet dat je binnen moet blijven...af en toe komt de zon door
    Dus wie weet...nog een bezoekje af te leggen...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ha Karel,
    Je hebt weer passende ppsjes maar die trouw foto's zijn toch wel heel apart...Mooie setjes..hihi.
    Vandaag een dag met binnen vallende koffie/thee leuters.
    Vanmorgen al vroeg mijn zwager en weer met goede gave uit zijn volkstuin.
    Straks komt zoonlief en na het werk zo rond de klok van 19 uur komt schone dochter ook.
    Ik heb maar een pannetje soep gemaakt met al die verschillende tijden dat ze komen.
    Soms heb ik het druk in mijn uppie..hihi.
    Het plenst nu pijpenstelen maar ik had de boodschappen tussen de buien gedaan.
    Fijne dag.
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nu de oudjes kregen die opgelegd door tijdgebrek in de zorg toch?
    En als je die pyama dan toch uit hebt...Anja wilde met je dansen in de regen maar had nog een mannelijk speler nodig haha
    Jij als Gene kelly...lachen is dat met die dame haha nou ja dame grijnzzz
    Het bezoek wordt vanavond...zo maar ff lekker onder de zonnebank...moeten we ook bijhouden hè...
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Had het over Anja met lieslaarzen...moet je maar eens bijlezen haha

      Verwijderen
  9. Ha Karel,
    Jan komt vanuit zijn werk rond de klok van vijf uur en schoondochter is pas om half zeven klaar.
    Ze werkt in een winkel vlak bij de molen.
    Dan een trammetje naar hier..
    De soep begint aardig dik te worden, ik had er ook twee mergpijpjes door gedaan voor de binding.Jammie..
    Gek hoor.. maar ik heb het echt druk...hihi.
    Smakelijk voor straks en een fijne avond.
    mzl.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Is de gein op of geen zin meer in gein ?
    Ja onder die bank lig ipv hangen...zal gelijk beginnen...smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  11. aha alleen deze maand...ja dan heb je wat anders nodig oftewel een serieus blogje?
    Het eten is in voorbereiding en zal zo de bloemkool en saus even maken...dan krieltjes bakken...en kunnen aan tafel...
    Jij hebt het vast al op...
    Oja ga je shoppen in Venlo ?
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Moet niet gekker worden met jou haha
    Jammer dat we niet kunnen...we moeten plassen zoeken...
    Maar zo dicht in de buurt en dan geen ontmoeting is te gek.
    We zijn zo op pad...geniet je avond

    BeantwoordenVerwijderen