zaterdag 4 juli 2015

proost

mogge lieve bezoekers van

mijn blog





zo luitjes


Ik zeg niets


 maar het was een geslaagd


treffen met aardig wat kollega's


  photo summerday_zpsoulycrvy.png


in een map gein


staan ik weet niet hoeveel ppsjes


 smaken verschillen gelukkig


 ik ga dan ook gewoon van boven af hier de maand juli


dagelijks 1 plaatsen


vandaag is dit deze





 photo delftsblauwe tegeltjes_zpsko1txtkv.png


 


geniet een fijn weekend


doe ik ook




:)


 liefs




Karel


9 opmerkingen:

  1. Goedemorgen Karel. Dus een geslaagd feestje met je oud collega,s. Wel mooi dat ook al ben je zelf niet meer aan het werk je dan toch mag komen, want dat is niet overal zo... Slaap je vast uit vandaag hihihi. Hier is de zon er nog niet bij en staat er wat wind, leker zo om even op gang te komen en het is nog niet te warm. Straks komt Milli ook thuis en wil ik de boel van te voren even recht getrokken hebben. Ga dan ook snel verder en wens je een hele fijne zaterdag en maar rustig aan vandaag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi karel
    Dus een geslaagd afscheid en gezellig met oude collega's
    Zullen er steeds minder zijn hè als de een na de ander vertrekt...maar voorlopig ken je ze nog en geniet daar maar van.
    34 valt nog mee hier is het 38 ruim...binnen wordt het ook steeds warmer...
    En jij vertikt het omdat ik zei dat je het druk kreeg grijnzzzz
    Nu de summer was snel klaar en de tegeltjes kende ik al...dus ook snel klaar...2 x haha
    Oja ik mis een g bij geslaad...geniet je dag...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Kijk ben ik toch nog ergens goed voor...g staat erbij...
    En wat denk je van me stekkie?
    Niet te hard werken hè...veel te heet grijnzzzz
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die tour hoor ik hier ook op de achtergrond...en ja dan vliegt de tijd en de hitte valt dan mee...als je ziet dat anderen het zwaarder hebben met de G van grijnzzzz
    smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ... still have your lovely virtual tile you made for me ... smiles ... wishing you a guuud week end, Karel ... Love, cat.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nu kom net uit bad en dacht dat dat verfrissend was...haha not dus
    Zweet me te pletter nu
    Och de avond komt eraan...nu wij eten gewoon brood met soep...geen zin om te gaan koken...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nee joh begint pas om 22 uur want ook de estafetteloop waar wij anders altijd naar gaan kijken is afgelast...en daar loopt schoonbroer anders en ja nu dus pas later in someren zijn en is kwartiertje fietsen.
    er waren er 5 waar je kon klikken ;)
    Ja kolder krijg je met de hitte...leuk iedere keer plaatjes zoeken om te verstoppen...al klikken ze toch niet allemaal haha
    Je moet wat hè als je niet van wielrennen houd...ook al gefreubeld voor smoelenboek
    Werd een wat winters plaatje dus oude van stal gehaald en guus ertussen geplakt ;)
    Bij weersverandering zetten we de nieuwe wel weer neer
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Weet denk ik waar Co vandaag was...
    http://www.rtlnieuws.nl/nieuws/opmerkelijk/even-wat-anders-dan-de-tour-naaktfietsen-door-amsterdam
    Ja dan ging ik ook niet voor de pc zitten grijnzzzz
    Hang ze

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zou je denken ?
    zo bedtijd...warm maar gezellig in het dorp...morgen voor 12 uur iedereen binnen dus wat we anders doen nog eens rondfietsen zit er niet in...slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen