maandag 13 juli 2015

rust - crisis - kunst

mogge lieve bezoekers van
mijn blog



zo luitjes

heerlijk bezig geweest met

HuisHaten gister

vandaag blijkt ook nog een rustdag te worden

vanwege wat wisselvallig weer

ik zie het wel

je hoort wel eens dat ellende
toch wat moois voortbrengt

nu dat zou in deze pps hier onder

goed te zien zijn

toch

  photo greek crisis amp graffiti_zpsi26ifdc6.png

in een map gein

staan ik weet niet hoeveel ppsjes

 smaken verschillen gelukkig

 ik ga dan ook gewoon van boven af hier de maand juli

dagelijks 1 plaatsen

vandaag is dit deze



  photo stemmen-met-rode-potlood-verkiezingen-1811_1_zpswjlonovr.jpg

 

 

geniet een fijn weekend

doe ik ook


:)

 liefs


Karel

10 opmerkingen:

  1. Goedemorgen Karel. Jij al weer vroeg wakker. ik niet, weer een gebroken nacht gehad en ja dan wil het smorgens wel eens later worden. Maar goed ... Ja het is waar. Voordat mensen daadwerkelijk dichter bij elkaar komen en de handen in elkaar slaan moet er vaak eerst iets aan de hand zijn. De wereld moet verbeteren en saamhoriger worden dus heb je overal ellende, want dan pas gaan de oogjes open... Het oude behang moet er eerst af voordat je er nieuwe op kunt plakken zeg maar. Jij vandaag niet weg lees ik. Nee vanaf woensdag zal het weer beter zijn wat weer betreft. He karel ik ga je een hele fijne maandag wensen en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ... ur post will not translate for me today ... so I don't have a clue, what u r saying, Karel ... nonetheless ... hellooo, I was here ... smiles ... Love, cat.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi karel
    Zo kan er weer 2 opruimen haha
    Geeft niet er zijn er genoeg...en de prullenbak is leeg.
    Die van Greece is erg mooi met alle ellende erin en ook de dag goed gekozen om het te laten zien...
    Nu hier nog niet klaar maar de machine draait en wij vanavond weer in een fris bedje...
    Al zal de was naar zolder moeten want het is nat buiten...maar had het al lang genoeg uitgesteld en soms moet het gewoon zon of geen zon...Ja goed van mij hè om dat zomaar te raden G = Goed haha
    En wanneer gaat het gebeuren ? Do ?
    Hoe dan ook je hebt eerst wat andere dingen te doen...groetjes en geniet ook deze dag

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Karel,
    Nou.. die pps over Griekenland is zeer actueel.
    Misschien hebben wij wel een rood potloodje nodig om te stemmen..hihi..
    Ja of Nee.
    Mijn was ik inmiddels ook klaar en gaat de droger in.
    Buiten heeft het weinig zin.
    Nog een fijne dag.
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo nu nog even uitdokteren hoe en wat haha
    Hoezo aagje...maar lijkt me erg leuk voor jullie...
    Wel wat raakvlakken met de man ook dus dat moet goed gaan.
    Jij altijd razend druk...nee je maakt je druk en das heel wat anders grijnzzzz
    Mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nu dat aagje staat hier voor nieuwsgierig en doktertje spelen doen we al met de kleinkids...mogen wij altijd ziek zijn haha
    Marcel heeft copd toch?
    En wat haal jij bij de etos om te kokkerellen haha
    Smakelijk

    BeantwoordenVerwijderen
  7. After sun om je vel te beschermen...nu als je dat moet gebruiken dan is het al gebeurd...
    Zorgen dat je niet verbrand is beter...
    Ja hoor hier is het weer rustig met alle mankementen...al moet er weer geschilderd worden bij een van de kids dus die rug zal wel weer opspelen erna...maar dat zien we dan wel weer...
    Zal ook de keuken eens in gaan...smakelijk andere grapjas ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je had aftersun gehaald en dat is dus echt voor na het verbranden haha
    Wij hebben zonnebrand om de huis te beschermen...en afkloppen deze zomer nog niet een keer verbrand en toch genoeg zon gezien...
    Zag net het weer en morgen ook nog regen tot in de middag...of zoek jij een droog plekje op?
    Bankhangze

    BeantwoordenVerwijderen
  9. haha ik gebruik dat ook maar je had het er zo vreemd geschreven...beetje plagen mag wel toch?
    Wat heb jij tegenwoordig met je ...uit
    Nu nog met het voetje stampen en je kan zo tussen de kleinkids komen staan haha
    Nu ben benieuwd of je het morgen droog houd...woensdag moet het droog zijn anders kunnen ze niet schilderen ;)
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schilderen in de regen kan wel maar moet je niet vragen hoe het eruit ziet als ze klaar zijn haha
    En ik wil helemaal geen discussie...het is mij goed en als het jou helpt dan is het ook goed...
    Trusten

    BeantwoordenVerwijderen