dinsdag 21 juli 2015

toch wat nieuws , wil niet dat U zich verveeld hihi

mogge lieve bezoekers van
mijn blog



zo luitjes

ik aanstonds weer weg voor een mooie wandeling

over mooie paden en door leeg land

heerlijk

ik hoop dat U ook een mooie dag hebt



  photo vandaag lidia_zpsbqyqh03k.png


ff op alleen lezen klikken

zo en nu op verzoek wat
ppsjes

met als muzikale omlijsting

Anna

  photo corfu_zpsgrtl1bfq.png

ff op alleen lezen klikken

in een map gein

staan ik weet niet hoeveel ppsjes

 smaken verschillen gelukkig

 ik ga dan ook gewoon van boven af hier de maand juli

dagelijks 1 plaatsen

vandaag is dit deze

gniffel

:)


 photo sex shop_zpsdh79gksu.png

 

geniet een fijn weekend

doe ik ook


:)

 liefs


Karel

8 opmerkingen:

  1. Goedemorgen Karel. Jij vandaag aan de wandel... hopelijk wordt het nog mooi want hier gaan er nu momenteel donkere luchten over. Voor ons de laatste Merke dag alweer. We hebben het nog rustig gehouden dit jaar... Straks gaan we even naar het kaatsveld en eens kijken of we Jan zien kaatsten. We maken er vandaag een makkelijke dag van, even geen verplichtingen. Vanavond de kermis nog even over en de afsluiter met de koetsen door het dorp... He Karel, ik wens je vandaag weer veel wandel plezier en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mogge Karel,
    Het is een uitstekende dag om te gaan wandelen.
    Haha.. die onderste pps.. het duurde een paar seconde dat ik hem door had.Maar dan is het lachen.
    Die van Lidia zijn mooi net als die van Greetje.
    Neil en gezelschap zijn gisteren in Denemarken aangekomen en gaan vandaag richting Zweden om vandaar naar Noorwegen te reizen.
    Geniet van de dag.
    mzl.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi karel
    Ook hier de lach bij de onderste...en die van lidia ook mooi....
    Waren op Corfu maar weinig herkenning gezien...
    Ja wat je geeft krijg je soms terug
    Kijk jij een nieuw blog en ik ben er gelijk...eens kijken of dat jou ook lukt grijnzzzz
    Fijne wandeling

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Grijnzzzz....Nee hoor je was nog niet op stekkie...bij de rest komt je wel haha
    Dus het is even passen en meten om gratis te kunnen reizen..doe je goed
    Je hebt toch de tijd aan jezelf...nu op naar een rustig avondje en niet in slaap vallen hè...fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een kouwe douche heb je die nodig...zoveel schoons gezien vandaag dan ?
    Het waren er maar 5 dus veel kan het niet zijn haha
    Nee jij noemt geen namen ikke wel grijnzzz
    Mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. O was het dat...en wat dan nog als je de aansluiting niet haalt...de avond is zo om en dan mag je slapen haha
    Trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dan moet je wel heel moe zijn als je nu al gaat slapen of toch nog ffkes bankhangen en kijken of die nog fijn slaapt grijnzzz
    Wat je ook doet...slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ojee een inloophuis...voor weglopers ;)
    Is toch niet de bedoeling zo...ik zou hem de oren eens wassen haha
    Slaap lekker en zo snel mogelijk weer huiswaarts sturen met een lach...trusten

    BeantwoordenVerwijderen