dinsdag 14 juli 2015

van alles wat

mogge lieve bezoekers van
mijn blog



zo luitjes

na wat wisselvallige dagen

wordt het vanaf vandaag weer wat prettiger

en ik zal dan ook weer niet thuis zijn

maar pak nog weer een etappe van het Pieterpad




Groningen - ZuidLaren

voor hen die mijn kiekjes nog
willen zien

klik op





doorweilandeneneenmooiestad

  photo paradie van onze tijd_zpsumonwswb.png

in een map gein

staan ik weet niet hoeveel ppsjes

 smaken verschillen gelukkig

 ik ga dan ook gewoon van boven af hier de maand juli

dagelijks 1 plaatsen

vandaag is dit deze



  photo lachparade4_zps7rxxs2hl.png

 

geniet een fijn weekend

doe ik ook


:)

 liefs


Karel

8 opmerkingen:

  1. Goedemorgen Karel. Dus jij vandaag weer aan de wandel. Misschien kom je Berend Botje wel tegen in Zuidlaren.. hihihi. Wij zijn straks ook vroeg de deur uit, even met Ritza naar de tandarts, dan hebben we dat ook weer gehad. Voor de rest van de dag.. dat zie ik dan wel weer. ik ga je nu eerst een hele fijne dinsdag wensen en voor straks, wandelse.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. goedemorgen karel
    dus weer aan de wandel in groningen, is ook mooi hoor
    ik had er een grote route met de kranten, kwam net niet in de stad
    vandaag na wat geklik toch nog op mijn blog kunnen komen
    dus kan ik je nu een fijne wandeling toewensen
    lieve groet van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha karel de optimist...regen maar je wacht op de zon haha
    Och veel regenen zal het niet en idd de temperatuur gaat de goede kant op...nu jij nog grijnzzzz
    Hier is het buiten allemaal nat maar ziet ernaar uit dat de zon gaat komen...en de regen is gestopt.
    Dus op naar een paar mooie zomerse dagen...
    die bovenste is een mooie en de onderste goed voor een lach...al staan er heel wat bekenden in die ook al zo in de blogjes staan...
    Groetjes en geniet je wandeling

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ging er ook wel vanuit dat je nog leefde ;) grapjas
    Jij nog ff reizen en dan smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Is maar goed dat je gezelschap hebt van betti wat moest je anders doen onderweg haha
    Zo wij hebben het op en truus doet de rest...koffie ruik ik al dus onze avond is al begonnen...
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha je moet op blijven letten dus...ja als je gratis kan door even te sprinten dan moet dat maar haha
    En dat is pas goed voor het verbranden van ...hj
    Ja en dan is later eten een must als je de hele dag op rak geweest bent
    Och je hebt de hele avond...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heb je daar tijd voor dan?
    haha jij rent van hot naar haar en tussendoor wil je ook nog alles bijhouden...
    Geen wonder dat jij het druk hebt haha
    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat doe je toch echt allemaal jezelf aan hj
    Je kan niet alles tegelijk...fijne vond met je tourverslag...mzl

    BeantwoordenVerwijderen