donderdag 30 juli 2015

wandelen zingen en lachen , alle drie goed

hoi lieve bezoekers van
mijn blog



ik heb vernomen dat google+ de fotoalbums

zo ik U hier wel eens liet zien niet meer maakt

maar ik heb mij daar natuurlijk in verdiept

en iets van de bodem gehaald

ja velen van U zien de kiekjes al op FB

maar niet een ieder en juist voor hen de 2 laatste wandelingen

vandaag in dit theater

hihihi



  photo wandeling 23 juli_zpssvhswwl2.jpg
  photo wandeling 24 juli_zps8ymsifuj.jpg
zo en nu op verzoek wat
ppsjes

met als muzikale omlijsting

Nana

de laatste van deze maand serie



  photo spreuken bond zonder naam_zpsu1zo5evk.png



in een map gein

staan ik weet niet hoeveel ppsjes

 smaken verschillen gelukkig

 ik ga dan ook gewoon van boven af hier de maand juli

dagelijks 1 plaatsen

vandaag is dit deze

en ook de laatste in deze gein serie


 photo humor boekje_zpspy0sw559.png


 

 
geniet een fijn weekend

doe ik ook


:)

 liefs


Karel

7 opmerkingen:

  1. Toen de kinderen er nog niet waren hebben ze rondgetrokken door Amerika
    Het zijn natuurmensen
    oja hier ook 2 x error en een mooie en dan de laatste had ik al verwijderd... ;)
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedemorgen Karel... Vandaag weer aan de wandel heb ik in de gaten of lees ik het nu verkeerd? Nou het wordt zo,n 10 graden warmer als vanmorgen dus echt mooi wandel weer dacht ik zo. ik zal hier zo snel aan de slag en de boel weer een beetje op orde brengen. vanmiddag even in de rust en vandaag ook weer markt dus ook daar even kijken natuurlijk. Ik ga je een hele fijne vrijdag wensen en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mogge karel
    Niet zo leuk als de vorige maar wel overzichtelijk en beter nog geen error meer haha
    Het voordeel vanjongens is dat ze willen voetballen dus met opa voor de straat in grijnzzz
    en ja ikke snel ff krabbelen...groetjes en geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je fietst 8 en loopt 14...andere weg dan haha
    Och voetbal en jongens dat hoort gewoon bij elkaar...
    Robin slaapt nu en opa is met marijn samen fietsen...en zei tot vanavond haha
    Denk dat ze eerder terug zijn...jij alweer een visje gehad...kan je dag ook niet meer stuk...samen met het wandelen en fietsen een topdag haha
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dan vraag je gewoon een leenfiets
    Moet nu ook de keuken in eten maken...fijne avond en zal duimen dat je fiets gewoon klaar is...
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Denk karretje in de schuur en een leenfiets...maar je bedoelde dat je zo een fiets niet te leen krijgt...
    Nee dat zijn vervangers zodat je kan fietsen en das alles...
    Hier zijn ze nu ook nog even voor aan het fietsen...en dan naar bed naar bed zegt duimelot...
    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Kijk dan heeft mijn duimen nog wat opgeleverd...de fiets weer terug...
    En waar gaat de wandeling morgen naartoe oftewel waar begin je ?
    En zondag fietsen kan je maandag bij 33 graden een rustdag houden hj
    Fijne avond...ga marijn een verhaaltje voorlezen

    BeantwoordenVerwijderen