woensdag 1 juli 2015

we gaan GEIN maken deze maand :)

mogge lieve bezoekers van
mijn blog



zo luitjes

hier onder ziet U het rondje
wat ik fietste

afgelopen zondag

alleen ging er wat fout en staat niet alles er op

rit 106.23 km tijd 5.12 uur gemiddeld 20.3 km max 37.6 km

niet slecht vond ik zelf , 2de ritje op de nieuwe fiets

houd wel in dat het goed zit

toch



ff op kaartje klikken voor foto album

  photo fietsritje 28 jun00i  niet compleet_zpsmgtijriq.png

in een map gein

staan ik weet niet hoeveel ppsjes smaken verschillen gelukkig



 ik ga dan ook gewoon van boven af hier de maand juli



dagelijks 1 plaatsen



vandaag is dit deze



 photo 9200000011366450_zpsr93tvdwl.jpg

 

geniet een fijn weekend

doe ik ook


:)

 liefs
Karel

18 opmerkingen:

  1. aha jij steekt af en toe je neus in de keuken...en zit te wachten tot je kan eten ;)
    Nu grotere afstanden maken wij ook niet...
    Jij wel en wat een prachtfoto's weer...vooral dat paardenhoofd en de husky en dan de bonus de ooievaar...

    Genieten...meer dan van het blondje ;)

    Smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat blondje doet me denken aan een mop die in de laatste mailreeks stond... ;)
    Zal ook het vlees eens in de oven zetten...moet namelijk een uurtje...en dan smullen wij ook.
    Dus jij bent de hele buurt aan het voorzien van heerlijke geuren :)
    Mzl

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De bevalling van een dom blondje

      Een dom blondje is bezig met bevallen en op het moment dat het hoofdje van haar baby te voorschijn komt, ziet de vroedvrouw dat de baby kroeshaar heeft.
      De vroedvrouw vraagt aan het blondje: "Heb je het met een neger gedaan?"
      "Dat klopt, maar dat was maar ??n keer," antwoordt het domme blondje.
      "Ja ja, maar ??n keer is genoeg!" zegt de vroedvrouw.

      Even later komt ook het rompje te voorschijn, dat helemaal geel blijkt.
      De vroedvrouw kijkt het blondje aan en vraagt: "Heb je het ook met een Chinees gedaan?"
      "Dat klopt, maar dat was ook maar ??n keer," antwoordt het domme blondje.
      "Ja ja, maar ??n keer is genoeg!" zegt de vroedvrouw weer.

      Als de beentjes eruit komen, ziet de vroedvrouw dat deze rood zijn: "Heb je het ook nog met een Indiaan gedaan?"
      "Dat klopt, maar dat was ook maar ??n keer." antwoordt het domme blondje.
      "Ja ja, maar ??n keer is genoeg!" stelt de vroedvrouw.

      Als de baby helemaal ter wereld gekomen is, tilt de vroedvrouw het babytje aan zijn beentjes op en geeft het een klap op zijn kont. Natuurlijk begint het kleintje te huilen.
      Waarop het domme blondje opgelucht reageert met: "Pffffff, ik was al bang dat hij ging blaffen!"

      Verwijderen
  3. Ha jij gunt een ander ook niet veel...zelfs de luchtjes moeten ze zelf maken...
    Nu dat aan tafel duurt hier nog wel ffkes...geeft niet echt honger krijg je van dit weer ook niet...of jij wel haha
    Tuk ze

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha die Karel. Vandaag verder nog niet achter de p.c gezeten.. De toetsen plakken me gewoon aan de vingers.. het zweet loopt me van het gezicht, en wat doe ik.. niets. Kan er veel minder goed tegen dan voorheen, lag ik gewoon te zonnen hoor, maar dat hoef ik nu niet meer te doen. Het flesje water staat paraat. Net met de beide meiden voor in de tuin, in de schaduw een patatje gegeten. Heb vanmiddag achter huis ook net even gezeten maar daar stond vrijwel geen wind dus te warm, zelfs in de schaduw. Voor huis is het nu beter vertoeven, al is de wind ook warm. Wel de bloemetjes even in de potten gedaan maar alles is nu gewoon even te veel.. Straks even onder een voor mij koude douche en dan maar rustig aan de avond door. ik wens jou ook nog een fijne avond en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Was je aan het gummen ;)
    Daar heb ik een hekel aan en vind dat ze best rekening kunnen houden dat de bbq zo staat dat anderen er geen last van hebben...zeker als ik was buiten heb hangen haha
    Bankhangze

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha je was te snel geweest...nu kom die morgen wel tegen...haha
    Geloof dat wij het morgen het warmste hebben scheelt 10 graden met west pffttt
    Maar goed tot nu toe nog geen last ervan gehad...de bloemen in de tuin wel...die schreeuwen om water en toch krijgen ze dat iedere dag...maar de grond is zo droog...slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Doen we ook...kunnen er toch niks aan veranderen...
    Valt me tot nu toe niet tegen en ja hoor geef mezelf ook water en waterijsjes haha
    Trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Goedemorgen Karel. Vandaag weer een warme dag en zelfs nog iets warmer dan gister, dus het fietsje maar lekker laten staan en als het een beetje kan je beentjes omhoog op het balkon. Ik zal zo ook de dag gaan beginnen en straks even naar school om de boeken in te leveren, vandaag krijgen ze officieel vakantie. Verder alleen even de boel wat recht trekken en dan maar weer heel rustig de dag zien door te komen. Vanavond kans op onweersbuien dus de tent wordt vandaag eerst weer afgebroken. Zien we de komende weken wel weer. ik ga je ene hele fijne donderdag wensen en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ha karel
    Balkon bijna zonvrij...nu hier is het binnen beter dan buiten dus daar vind je mij vandaag...lukt nog aardig om de hitte buiten de deur te houden...dus HH is er hier niet bij vandaag
    We doen gewoon net of we vakantie hebben...jij niet hè...haha een lang weekend...geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  10. 40 graden in de tuin...hier binnen 25 dus behaaglijk haha
    Nee HH wordt er hier ook niet gedaan...intussen wel een ventilator achter in een hoekje, zodat ik er geen last van krijg.
    Ja want een beetje wind moet er wel zijn om de gevoelstemperatuur wat naar beneden te halen...
    Gewoon mak an vandaag en we overleven het wel...
    Mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  11. En je had geen behoefte om op de ventilatoren te klikken...niet heet genoeg ;)
    Jij alweer denken aan eten...is nog zo ver weg haha
    Smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  12. We moeten het toch ergens over hebben...volgens mij zit co met de voetjes in de gracht...
    en kan niet bij de pc komen...
    Jij het alweer op...zei het toch anders ben ik te laat...vanavond komen er nog meer ventilatertjes hj
    Overal verkoeling...fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Nee die van de blogjes voel ik niet en die hier in de kamer staat ergens 10 meter van me af...maar alleen het geluid werkt al haha
    Zo de keuken in...lekkere warme hap...wij mogen nog ;)
    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Karel,
    Prachtige foto's en die hond lijkt wel een wolf.Pracht dier.
    Lekker lachen om de blondjes.
    Ik wacht met smart op een bui regen.Binnen is het 33 graden.
    Moeilijk slapen, hoor.
    Fijne avond.
    mzl.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Haha
    Eet nu en lekker waterijsje en zo meteeen met een bakkie voor de tv...
    Het verloren schaap was er toch nog ;)
    Bankhangze

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Had je haar nog niet gemist dan vandaag ?
    Of dat het met het waterijsje was of ze had gewoon ff tijd laten we maar in het midden...
    Wel weet ik dat er allemaal nieuwe blogjes aankomen dus je gaat het druk krijgen...of niet haha
    Mzl

    BeantwoordenVerwijderen