zaterdag 18 juli 2015

wens U een fijn weekend


mogge lieve bezoekers van
mijn blog



zo luitjes

voor U een weekend blog

ik ben morgen weg te wandelen

en wel hier



Zuidlaren -
Rolde

  photo elvismettekst_zpsbhuddxzx.jpg

ff op alleen lezen klikken

voor ik verder ga U heeft nog
een fietsritje te goed

zie hier

zo en nu op verzoek wat
ppsjes

met als muzikale omlijsting

Anna

  photo a place in my hearth_zpsqqtfw8vv.png

in een map gein

staan ik weet niet hoeveel ppsjes

 smaken verschillen gelukkig

 ik ga dan ook gewoon van boven af hier de maand juli

dagelijks 1 plaatsen

vandaag is dit deze



 photo ik zal ze allemaal overleven_zpsqhr1dlsb.png


 

 

geniet een fijn weekend

doe ik ook


:)

 liefs


Karel

15 opmerkingen:

  1. Ha wandelen dus morgen...en niet op de brommer...
    Een hilarisch plaatje met wat eronder zit een hele bekende, vooral die met de zonnebril ;)
    En Nana goede zangeres foute liedje hihi
    En waarom staat er niet klikken...dan missen ze heel wat...haha
    Ga ervoor is in ieder geval een lekker nummer...trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedemorgen Karel. Jij ook al weer waker zag ik, nog eerder dan mij.. hihihihi. ja jij gister ook de boel weer even goed recht getrokken thuis om vandaag weer aan de wandel te gaan. Ik heb gistermiddag ook gewandeld in eigen tuin, samen met de grasmaaier. hihihihi. Vandaag wat rustiger aan ook hier. Straks komt mijn mannetje thuis en ook Guido zou even hier het dakje nog op. We maken er maar weer even een paar gezellige dagen van. Jij straks aan de wandel ... ik ga je een hele fijne dag wensen en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Karel,
    Jij bent alweer uren onderweg.
    Ik heb gewandeld met de stofzuiger, de grasmaaier maar in de schuur laten staan..hihi.. het is moeilijk om water te maaien.
    IHet was weer lachen om de onderste pps...Gekke oudjes.
    De andere twee zijn mooi.
    Nog een hele fijne dag.
    Geniet van de zon.
    mzl.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi karel en de benenwagen al van stal en onderweg haha
    niet klikken haha...duurt me te lang dus scrol wel grijnzzzz
    Je hebt mooi weer uitgezocht...net lang genoeg gewacht.
    Zo zijn er zoveel lekker dingen
    Wens je een fijne wandeling ook al is je gps aan en de rest uit hj
    Geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je zal wel dorst hebben na de wandeling...heb ik alvast voor je klaar gezet haha
    Voor een frisse duik...nu op naar huis of kom j nog op het blogje langs...de moeite om even om te lopen grijnzzzz
    Smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geen fotoke gezien...dus niet gezien dat je dorst had haha
    Maar je neemt maar een duik...wel wat over laten voor de rest ;)
    Bankhangze...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ha jij laat wat over voor later...
    dan staat ie ook op de andere plek...dus heb je de keuze ;)
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Goedemorgen Karel. Dus daar de straat wat nat, hier niet maar wel bewolkt en het wordt vandaag wat minder mooi zoals je al zei. Maar vandaag een snipperdag, doen wij vandaag ook hoor. Of we vanavond de kermis nog over gaan, dat zien we dan wel. Ligt veel aan het weer. Vandaag eerst maar even lekker thuis op de bank en verder zien we wel. Ritza heeft vannacht bij een vriendin geslapen... dus die zien we vandaag ook wel weer verschijnen. Jij gister weer een prachtige wandeling gemaakt.... is de route ook bijna afgelopen zeker? He karel ik ga je een hele fijne zondag wensen en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi karel...die andere plek ben je vast al tegen gekomen...
    Nu k kijken op stekkie maar nee hoor niemand pfffttt
    zo zakt je de moed in de schoenen zelfs met de verjaardag zijn er die niet geklikt hebben...grijnzzz
    Dus dat doorverwijzen werkt maar een beetje
    Niks snipperen de wasmachine draait en straks de keuken in voor de warme hap...maar dat is het ook wel voor vandaag....het is namelijk rustdag haha
    Groetjes en geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Karel,
    Na een hectische ochtend met heel veel heen en weer geloop en vol van verwachting en ook zenuwachtig is Neil vertrokken.
    In de stromende regen en dat vond ik best wel vervelend.Je zwaait liever iemand uit met een vriendelijk zonnetje.
    Ik heb de boel wat aan kant gebracht en alle kleding die wel of niet mee gingen opgeruimd.
    Eigenlijk moet ik nog naar buiten want daar staat ook nog het een of ander.
    Maar de regen stopt mij.
    Het is toch weer een vreemd gevoel om drie weken manloos te zijn.
    Ze zijn op weg naar Duitsland en na 560 km. hebben ze een hotel geboekt.
    Ik krijg vanavond wel een telefoontje.
    Nog een fijne zondag.
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dus jij kreeg het heet van je stuurtasje...vind het wel vreemd dat ze je dat niet verteld hebben in de fietsenzaak...
    Dus zou zeggen stap op de fiets en neem tasje mee en laat het ze maar oplossen...toch?
    Hier hangt de was ook hoor...en zo bezoek we mogen weer op het speelkleed...al blijft guus er niet meer op liggen hj
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  12. En smaakte de tappenade of is dat voor een andere keer hihi
    denk dat jij humus ook wel lekker vind...met knoflook en kruiden...van kikker-erwtjes
    Hier net de deur uit en nee niet naar buiten geweest...maar met de lego gespeeld...ook leuk
    En nu een snelle hap...patatten, maar die halen we...fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  13. De groene past dan beter erop...al zou ik geen lverworst gekozen hebben maar kipfilet of iets dergelijks haha
    Wie moet er nu de rest opeten dan grijnzzzz
    Had je geen foto's gemaakt van jullie ontmoeting...zag net foto's vande 2 tortelduifjes hj
    Straks belde robin naar mij en een kwartiertje erna kwam de foto...zo grappig...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Nee dat zijn 2 verschillende onderwerpen haha
    Je ziet de foto's van greetje vast nog wel...
    Van Robin de foto geplaatst en het regent reacties...
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Je bent nog goed wakker ;)
    Ja op fb...waar anders haha
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen