vrijdag 24 juli 2015

wens U fijne dagen

hoi lieve bezoekers van
mijn blog



zo luitjes

ik had een fijne en mooie wandeling

op de vrijdag

nu komende dagen er regen en storm is voorspeld

ben ik blij dat ik gegaan ben

als ik dit typel hier , draait de wasmachine al

morgen nog een , met beddengoed

en dan ook stoffen stofzuigen en soppen

wc en badcel schrobben en boenen

boodschappen doen en kokkerellen

moet U voorstellen , er zij er die zeggen

jij hebt toch tijd zat

fout

die had ik toen ik nog werkte

toen had ik maar 1 weekend vrij om de 3 weken

en sinds mijn pensioen heb ik 1 lang weekend

en zeg nu zelf , wat doet U in het weekend

juist er op uit gaan met mooi weer

en ja dat doe ik dus

pppfffttt



ik sprak vandaag ook weer met totale vreemden

ik was beleefd en dat was wederzijds

en toch lijkt het vaak alsof we zijn vergeten

hoe het moet

  photo zijn we vergeten Greetje_zpsamsqftwr.png

ff op alleen lezen klikken

zo en nu op verzoek wat
ppsjes

met als muzikale omlijsting

Anna

  photo nana_zpss0x9s0x4.png



in een map gein

staan ik weet niet hoeveel ppsjes

 smaken verschillen gelukkig

 ik ga dan ook gewoon van boven af hier de maand juli

dagelijks 1 plaatsen

vandaag is dit deze





 photo wie heeft deze zo gekweekt_zpsdltig6gh.png


 

geniet een fijn weekend

doe ik ook


:)

 liefs


Karel

13 opmerkingen:

  1. Goedemorgen Karel. Ja slecht weer was en is er voorspeld, geen wind en geen regen gehad hier gister terwijl de code geel was uitgegeven. Gister jij een prachtige wandeling kunnen maken en ik ben de tuin ingedoken en heb weer heel wat werk daar verricht. het was heerlijk buiten. Nu is alles wel nat buiten dus vannacht hebben we regen gehad. Ik hou het vandaag een beetje rustig, even wat opruimen en alleen het nodige even doen. verder zien we vandaag wel. Jij al bezig met het huishouden, de was draait hihihi. He Karel ik ga je een hele fijne zaterdag wensen en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha karel...grapjas laat de storm maar komen...
    hier flinke wind en wat regen...verder valt het tot nu toe wel mee...maar volgens mij was het meer aan zee en richting noorden.
    Ja was wel heel toevallig net deze plaat vandaag...want stond al lang ingepland hihi
    Vooruitziende blik gehad grijnzzzz
    Jij met de plumeau dansen door je hutje...veeg je het stof van de ene plek naar de andere...ja dan moet de zuiger er wel achteraan.
    Maar jij vermaakt je dus wel...en tussendoor de tour...geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Denk dat er veel teleurgestelde mensen zijn vandaag....hoor het idd nu op het nieuws
    Ben benieuwd of we van de noorderlingen nog nieuws krijgen...
    Dus jij bent nog steeds bezig...goed zo doorgaan haha
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Karel,
    Het valt tot nu toe mee met de storm.
    Het regent nu wel maar vanmorgen vroeg de boodschappen gedaan in een heerlijk zonnetje.
    Verse schol gekocht bij appie in de bonus.Een van mijn favoriete visjes.
    Mooie pps van Greetje maar mijn voorkeur gaat weer uit naar de onderste.
    Prachtig hoe het kan groeien en bloeien.
    Fijne dag.
    mzl.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb te vroeg gejuigd.
    Het barst nu los, aardedonker en er zijn al wat plantenbakken omgewaaid.
    Mijn mooie oleander ligt nu voor pampus.
    Mzl.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nee dus eentje is er al haha
    Wij krijgen zo 2 kleintjes op bezoek met de mams...dus we vermaken ons ook wel
    En jij uitrusten bij de tour...er zijn ergere dingen haha
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja dat is het eerste wat we voor de dag halen en de kinderstoel aan tafel schuiven voor Daan....kan die puzzelen of tekenen
    of met ons een spelletje doen hj
    Guus veegt de kamer wel met zijn tijgeren grijnzzz
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ha die Karel. Nou wij zitten hier nu midden in de storm en regen. wat een weer. Als ik de buienradar mag geloven dan nog een uur te gaan en dan wordt het rustiger. We wachten het maar af. hier staat het eten in de oven en op het vuur... Boboti wilde Ritza wel eens proberen. Doen we... Vanmiddag nog samen met zus boodschapjes gedaan in Bolsward, was het nog heerlijk weer maar mooi op tijd binnen dat weer wel. Ik wens jou voor straks ook een smakkelijk eten en een fijne avond.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Daan weet precies wat hij hier allemaal wil doen...we hebben foto's gemaakt dus die kom je wel tegen...
    Smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ja dat wil wel een tukkie met dit weer...al lukt mij dat niet haha
    denk dat ik er nog te jong voor ben grijnzzzz
    fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Nu dat is een van de dingen die ik niet jammer vind haha dan maar geen tukkie grijnzzz
    En dat kleine grut houd ons nog jonger haha
    hang ze...op de bank hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ben blij dat ik dat dan voor je kan doen grijnzzzz
    je gaat weer richting bank dus hohoho

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ja je staat deze keer niet met de kippen op dus kan je langer hangen...of je moet hoog water hebben gna gna
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen