donderdag 2 juli 2015

zomer


zo luitjes

ja U weet het ik ga liever wandelen of fietsen

met mooi weer

maar met de huidige temperaturen

is dat zelfs voor jongeren zwaar

doe daar bij m'n longen

ik ben tevreden met ze hoor

maar ik moet ze ook te vriend houden

toch

dus ziet U mij hier bij de 3de hobby

het pctje en dan wel een oudje dat weer werkt

en kan zo mooi op het balkon

als de zon daar weg is

houd vol het wordt ook wel weer anders

ik ben aan het eind van vrijdag middag weer ff op Schiphol
nee niet om te werken hihi
om een pint te drinken met collega's
omdat er weer 1 met pensioen gaat
  photo P1090472_zpsmbcllpps.jpg

ff op alleen lezen klikken
in een map gein

staan ik weet niet hoeveel ppsjes

 smaken verschillen gelukkig

 ik ga dan ook gewoon van boven af hier de maand juli

dagelijks 1 plaatsen

vandaag is dit deze


 photo boer zoekt vrouw_zpsz99ob3my.png

 
geniet een fijn weekend

doe ik ook


:)

 liefs


Karel

11 opmerkingen:

  1. Hey, Karel ... enjoy ur retirement any which way u want ... good for u ... smiles ... Love, cat.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Is dat niet zo dan ???
    Je kan zo meedoen in de 2e pps...als boer grijnzzzz
    De eerste is een hele mooie en de 2e een sprookje haha
    Trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Niks moet...alles mag...
    ik maak reklame en jij houd vast aan je eigen tempo...to morrow tomorrow
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je kan ook de kennedymars komen lopen...is s'avonds starten en dat loop jij met gemak...het is ingekort naar 50 km vanwege de hitte...gezellig samen lopen met duizenden en toch alleen...muziek onderweg, hapje en snapje
    Precies wat voor jou...kom ik je uitzwaaien grijnzzzz
    Je slaapt al ???
    Mogge karel haha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goedemorgen Karel... Dus je kon het op je balkon wel uithouden, nou hier was het gister binnen prettiger dan buiten. Alleen in de namiddag kwam er al wind , voorbode van het onweer en hebben Ritza en ik toch buiten kunnen eten en nog even buiten kunnen zitten. Daarna de boel opgeruimd buiten en gisteravond een paar flinke onweersbuien gehad. Vandaag zou het wat aangenamer worden maar jij hebt vandaag wat anders dus een wandeling zal er wel niet in zitten... Weer even terug naar je oude stekkie omdat er weer iemand met pensioen gaat. Ik ga zo de dag beginnen en wens jou ook een aangename vrijdag.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mogge karel...ja het is duidelijk...niks moet...
    Geniet je dag en met je collega's proosten
    Gezellig...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die bestaan zeker nog wel maar moet je bij een andere winkel zijn dan V&D
    Bij HIJ weet ik zeker dat je daarvoor slaagt...
    Och het is vandaag zowiezo nog te heet voor een colbert
    Jij al haring in de buik...plek zat haha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Vrijwillig shoppen bij deze temperatuur...dan moet je wel prettig gestoord zijn haha
    Denk dat ik zo maar even koffie ga drinken bij de appie grijnzzz
    Zal wel lekker zijn met dit weer iets hartigs...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Karel,
    Een gezellige zomerse foto van jou op het balkon met een mooie zomerse pps er onder verstopt.
    Haha.. heen veel boeren willen wel zo'n vrouw.Nu nog boerin zoekt man..hihi.
    Leuk om een pilsje te drinken op spl , zie je je oud collega's weer.
    Niet geslaagd voor een cobert..pffff.. bij de bijenkorf moet je helemaal niet wezen, schrikbarend duur.
    Fijne middag.
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Op pad naar je oude baas...maar met een wel leuke reden...de vrijheid vieren van andere collega ;)
    Veel plezier...

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Vast wel en of die worst er nu is of niet haha proost ;)

    BeantwoordenVerwijderen