vrijdag 10 juli 2015

zweet druppels zullen het worden

mogge lieve bezoekers van
mijn blog



zo luitjes

nu zijn de regendruppels weg

kom ik er nog eens mee hihi

was ook voor de dag van gister bedoeld

maar er kwam wat tussen



ik hoop vandaag toch echt op het fietsje te stappen

voor een rondje om de plassen en langs de Vecht

  photo regendruppels_zpsicgy0viw.png

ff op alleen lezen klikken

in een map gein

staan ik weet niet hoeveel ppsjes

 smaken verschillen gelukkig

 ik ga dan ook gewoon van boven af hier de maand juli

dagelijks 1 plaatsen

vandaag is dit deze



 photo 719_fietssloten_lachvandedagnl_1_zpsvhxxsttk.jpg

 

geniet een fijn weekend

doe ik ook


:)

 liefs


Karel

9 opmerkingen:

  1. goedemorgen karel
    dus weer een fietstochtje maken, is er mooi weer voor
    ik ga zo even buiten genieten en een boekje lezen
    sraks even met zus makkum in, fiets ik ook weer even
    doe elke dag een stukje hoor, meestal tussen de buien door
    moet mijn conditie wel even verhogen, dus ik moet wel
    karel wens je een fijne vrijdag toe
    lieve groet van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha die Karel. Jij vast al onderweg en al weer wat kilometers in de benen. Hier staat de fiets ook klaar maar kom vandaag niet verder dan de suup. Het is denk ik net iets te koud om buiten te kunnen zitten want er staat best nog wel wind, maar misschien straks de tuin even in want daar is het nu wel lekker voor. Ik zie het wel. Jij maakt nog maar even je rondje, ik ga zo zus ophalen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hai Karel,
    Hahaha.. die fiets... geen glimlacht maar een schaterlach.
    Die van Lidia zijn altijd mooi.
    Even tussen de bedrijven krabbelen.Mijn schone dochter is mij aan het helpen met schoonmaken.
    Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi karel...wat ik doe ik kijk op me stekkie maar nee hoor pffttt
    Dus dat met wp heeft je toch wel dwars gezeten...moet je niet doen loopt zoals het loopt net als met het weer haha
    Dat moeten we ook nemen zo het komt...ja snap het wel je gaat zoeken om het op te lossen en als dat niet lukt dan baal je...
    Maar vandaag niet je zit op je fietsje...en geniet hopelijk van een zadel haha
    En wat een mooie de regendruppels...zowel dr tekst als de muziek...genieten.
    Groetjes en geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die had ik gemist de lage haha
    Wat ben je toch ook een scheet hè... ;)
    Zo vroeg in de morgen al...geniet jij nog maar even lekker van je fietstochtje...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha Karel,
    Je hebt weer heel veel km. in de benen.
    Het was ook een heerlijke dag.
    Ik wens je alvast een fijne avond en smakelijk.
    mzl.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Had ik er lief bij staan dan hj
    Dus alweer thuis en voor de buis...ja hoor het hier op de achtergrond ook weer...
    Vroeg eten want om 7 uur oppassen...smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nu ik heb hier ook een laptop hoor haha
    En ja als de kleintjes toch slapen kan oma mooi fotokes pikken...grijnzzz
    Dus daar ben ik ffkes mee bezig...want loop flink achter met de vakantie...dus je ziet ze vast wel verschijnen...
    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zo dat was een heel gedoe...eerst van fototoestel halen en dan op een stick..maar er zijn er 2 vol dus ikke tevreden.
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen