woensdag 19 augustus 2015

aan het strand en onder water

mogge luitjes

ik zal vandaag op tijd slapen gaan
want morgen is het zo van op tijd opstaan
want dan ben ik pleite voor een paar dagen
naar het mooie dorp
Makkum
alwaar de visserijdagen worden gehouden
daarvoor blijf ik een beetje in de buurt van de zee
wat zeg ik
neem U zelfs mee onder water
op dit blog
of ik tijd krijg om U allen te bezoeken , geen idee
weet dit
ik doe mijn best
...
https://dl.dropboxusercontent.com/u/97908199/SNUGGLING_ON_THE_BEACH.wmv
 
ja ik blijf nog ff wat blommen brengen hoor

https://dl.dropboxusercontent.com/u/97908199/Amazing%20-%20Flowers%20under%20the%20deep%20sea.pps
 
fijn weekend
 
liefs
karel
 
 

 


21 opmerkingen:

  1. Hoi Karel
    Dus jij op tijd je mandje in vanavond .Het filmpje ken ik al maar het blijft geweldig om te naar kijken ,en onder water is heel veel moois te zien .Ik wens je fijne dagen in Makkum maar dat gaat zeker lukken .
    Groetjes Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jij doet altijd je best...er is niemand zoveel aanwezig dan jij met reageren.
    Filmpje is idd een bekende,,,de blommen zal ik maar niet in de vaas zetten...zonde, veel te mooi
    Dus geen tukkie haha als je dat maar haalt tot aan bedtime ;)
    Wat zal het rustig worden hj
    Wij morgen en za oppassen dus dan ben ik er ook niet zoveel...
    Ja een pan vol...maar ze krullen op en slinken haha
    dus ieder 3...fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Volgens mij was het al bacon
    Dus ze gaan op je passen...zou maar lief zijn dan ;)
    Want oppassers hebben het voor het zeggen en je moet luisteren haha
    Zag je de foto's op mij smoelenboek niet ?
    Ook een bericht geplaatst...of was je te druk met eigen fotokes
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ochèrm haha
    Hammetjes Bacon is voor mij hetzelfde en anders gewoon een vergipsing haha
    Je was verloren gegaan in de massa hj
    Begin what'sapp steeds leuker te vinden haha
    bankhangze

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zal je vast gaan missen...hoe kom ik nu aan die 30 haha
      Stuur co berichtjes maar die leest ze niet...grijnzzzz
      Maar ik zet de laarzen wel aan de kant en ga van de zon genieten...
      Slaap wel en goeie reis morgen
      Ben er waarschijnlijk niet om je uit te zwaaien gnagna
      Trusten

      Verwijderen
  5. Zitten we in de auto, maar als ik je zie zal ik zwaaien grijnzzzz
    30 reacties hj
    Op Skype maar dat staat ook in de mailbox rechts...
    Och was 10 dagen terug toen neil thuis zou komen
    Wie weet leest ze het nu nog...
    Trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goedemorgen Karel. ja jij al weer vroeg en straks met de trein weer hier naartoe. Eddie komt je weer halen hoor. Die kwam gister vragen of hij je op mocht gaan halen... ja prima. Dus die staat straks op je te wachten. Gaan we de komende dagen de visserijdagen weer mee maken. Ik heb de meermin al even geplaatst op mijn blog... al is het altijd een groot geheim wie dat weer zal zijn. We gaan het weer mee maken en zoals het er nu naar uit ziet treffen we het zeker met het weer. ik ga snel verder want ik heb weer veel tijd zitten verknoeien hier omdat het vanmorgen niet helemaal wilde lukken zoals ik het wou op het blog. ik wens je een hele vlotte reis en een zonnige donderdag. Tot straks. Mochten de tijden nog anders worden dan niet via de p.c melden hoor maar even een berichtje via de mobiel... ik weet niet of ik het anders op tijd zie...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Karel,
    Wat een ontzettend lief filmpje en ik heb het nooit eerder gezien.Zo vertederend.
    Onder water is het ook mooi.Ik blijf toch maar liever op het water..hihi.
    Haa... gezellig een paar daagjes naar Makkum.Visjes eten en boten bewonderen.
    Boten op het moment genoeg in A'dam.
    Geniet van je familie en het mooie weer.
    Mzl.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Have a good time, Karel ... fishing, eh? We should go together next time, hmmm? I will have to look up Makkum on the map as I have no idea where that is ... Love, cat.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi reiziger...karel
    Eindelijk even de kans om te krabbelen...ja ze houden ons bezig...
    En ja wilde eerst de foto's op de stick hebben van vera's verjaardag en vakantie
    Want ja what'sapp is leuk maar net om hele serie fotokes te sturen hj
    Dus dat was mijn eerste karweitje toen mathijs in bed lag...nu weer bij dus straks thuis ook weer wat te doen haha
    Groetjes aan allen en geniet van je weekend in makkum
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het is wat we hebben niet eens de tjd om fatsoenlijke berichtjes te plaatsen...
    ben nu de foto's uit aan het zoeken want waren er weer vele hihi
    En natuurlijk weer een paar ertussenuit vissen en plaatsen op smoelenboek...fijne avond en voor straks trusten hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Morgen weer een dag...slaap lekker
    Trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Kom je vast morgen mijn nieuwe foto's weer tegen...grijnzzzz
    Ja ook hier was het een lange dag...morgen weer rustdag en boodschapjes binnen halen en za weer oppassen hj
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Goedemorgen Karel. ja jij ligt nog lekker. geen gehaast en ik laat je wel lekker liggen hoor. Gisteravond nog lekker buiten gezeten tot een uur of half 9. Vandaag eerst straks de koffie drinkers, kunnen we weer even allemaal bij kletsen en ik denk dat jij vanmiddag wel even de haven over struint bij de visrokers tonnen langs... hihihihi. Cultuur snuiven was het toch? hihihihi. Ik doe vandaag alleen het nodige, vandaag mag ik schilderen, de tekst moet op het bord voor op de boot. Vanmiddag komt de boot hier en Milli komt thuis... Verder zien we vandaag wel hoe en wat. Ik wensje in ieder geval een hele fijne vrijdag en tot laters

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mogge karel
    Jij gaat cultuur snuiven haha...neus vooruit en gelijk op de vislucht af grijnzzz
    Geintje hoor het zal er best gezellig zijn met zoveel te zien ook nog en een grote familie om je heen.
    Denk dat je wel weer mag voetballen met Gerwin...ja die onthouden zoiets wel...
    Het lijkt een mooie dag te worden en de zon schijnt volop...wie weet wordt het toch nog heet haha
    Groetjes en geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dus ga jij bij gebrek aan vissies shoppen haha
    Ja zo een zakkenbodywarmer is een must
    Hangt hier ook een aan de kapstok...erg handig als je een dagje weg gaat en geen vrouw hebt waar je alles in de tas kan stoppen grijnzzzz...veel plezier

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ha je loopt er blindelings heen...niet vreemd als er zoveel rook is grijnzzzz
    Hier altijd de eerste die er van de kapstok gehaald wordt warm of niet...zakken gevuld en alles bij de hand.
    Jullie boffen wel met het weertje daar...al is het hier vast warmer haha
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ha Karel,
    Hahaha..... cultuur snuiven.
    Watertandend langs de heerlijke luchtjes lopen.
    Ik zal best trek hebben in een pondje paling.
    Geniet ze en groetjes.
    Mzl.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Zit je onder water ???
    haha of op het strand van een heerlijke paling te genieten...
    Kom je ff een goede nachtrust wensen...trusten

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. oja geen internet kan ook nog...lief zijn dan voor betti ;)

      Verwijderen
  19. Aha..... ik begrijp dat je er lekker een paar dagen op uit bent.
    Geniet er lekker van Karel want nu is het nog mooi weer :-)
    Lieve groet, Helma

    BeantwoordenVerwijderen