dinsdag 25 augustus 2015

de week in een notendop

ha die lieve bezoekers van mijn blog

zo luitjes
dinsdag alweer , wat vliegt
die tijd

zo is men op vakantie zo weer naar werk of school

al dromend van een mooi hotelletje voor de volgende vakantie

heb ik wat aardige ideetjes voor U
zelf heb ik geen vakantie
dagen meer

red me aardig met dit ene lange weekend

zit al plannen te maken voor deze week

morgen het Pieterpad op

donderdag naar oudste broer

vrijdag in de avond komt jonge hond kwebbel hier

en gaan wij zaterdag ook het Pieterpad op

maar dan in het Limbugse

ja en dan is deze week ook weer om

:)
  photo special hotel_zpshp80ryr6.png

ff op alleen lezen klikken

 in een map

bloemen en planten

staan ik weet niet hoeveel ppsjes

 smaken verschillen gelukkig

 ik ga dan ook gewoon van boven af hier de maand augustus

dagelijks 1 plaatsen

vandaag is dit deze
  photo bloementuin 2_zpsvazj3vkh.png
geniet een fijn weekend

doe ik ook


:)

 liefs


Karel

20 opmerkingen:

  1. Zo jij bent er snel bij alweer een nieuwe...
    Ha karel...jawel hoor hier schiet het op en de berg is wat kleiner geworden...
    Mooi de bloementuin en zei nog wel dat ik die van hem minder vond...dit is dus wel een mooie
    En die hotellekes...kan niet kiezen
    Denk dat we ze allemaal maar eens uit moeten proberen whahahaha
    Not dus...geniet je dag ik ga zo weer verder met de strijk.
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het enige van griekenland dat daar mooi aan is was het balkon met ontbijtje haha
    Onze eerste vakantie was in een hotel en daarna nooit meer...ben meer voorde appartementjes
    Me eigen ding doen...
    Jij gaat was vouwen...kan je net zo goed gelijk erover heen strijken grijnzzz
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Volgens albert heb ik ook geen strijkwas maar maak ik dat ervan haha
    Maar zit toch allemaal net ietsie netter als de bout erover is geweest...
    Nu de smoelensmid heeft toegeslagen...kies eruit hihi
    En hij leeft nog...valt dus weer mee grijnzzz
    Ga een bammetje eten...en verder met strijken...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Karel,
    Mooie optrekjes..haha..ik wil wel,hoor en zeker met de blommen er bij..
    Hier weer rust in de tent.
    Vandaag maar eens begonnen aan achterstallige klusjes.
    De douche moest nodig gesopt worden.Het is niet echt warm maar ik zweet wel.
    De vloeren gedweild en straks er op uit voor de boodschappen.
    Nog een was weg vouwen, strijken doe ik amper aan..hihi.
    Nog een fijne dag en groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat doe ik verkeerd...ja veel katoen kopen en ja dat heeft wel een strijkbeurt nodig na het wassen...draagt fijner dus heb het er graag voor over...
    Nee kies eruit is niet dodelijk maar geeft wel een gat in de mond haha
    Ojee was van zolder nog meer pffttt
    Maar goed is ook van broertje bij dus niet alles is van ons...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Maar de nieuwe aanvoer is ook weer strijk haha
    Vandaag geheel in de ban van de strijkbout...morgen wil ik alles weg hebben uit de kamer aan strijkwas dan...zodat de kleintjes plek hebben om te spelen...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je gaat naar spanje...zat er daar ook een mooi hotelleke grijnzzzz
    Och zie de strijkplank alweer staan als alle was erop hangt...dus straks nog ffkes en chineesje halen en we zitten smakelijk te eten
    Kijk dat is lekker zacht en goed weg te krijgen...smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Als ik overal naartoe zou gaan wat ik op tv zie dan reis ik over de hele wereld haha
    Zei het al...AAN TAFELLLLL
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ha mijn pa keek daar ook naar en gaf niks om wielrennen haha
    De natuur vond hij prachtig...maja die was 90 grijnzzzz
    Zo nog ff de baut aan...voor de laatste loodjes...een mand is al opgehaald...deze moet in mijn kast...dus nog ff doorbijten haha
    Bankhangze...doe ik tussendoor ook met een bakkie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Klaar haha
    Straks nog mee naar boven nemen en in de kast hangen ;)
    Beginnen we morgen met een opgeruimde kamer...hoelang dat zo blijft ???
    Op tijd slapen hè als je met het kraaien van de haan opstaat grijnzzzz

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat zal het rustig zijn morgen...o nee nu al
    Trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Daar heb ik morgen toch helemaal geen tijd voor gnagna...
    Legende, barricade...waar gaat dat over grijnzzzz
    Mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ha karel...
    Jij al onderweg en ook hier is het bezoek onderweg...later dan de planning...
    Maar we vermaken ons vandaag wel.
    Tuistoelen staan buiten en de zon schijnt en de mannen komen zo wat wil ik nog meer haha
    geniet je wandeling...groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Karel,
    Jij alweer op pad op het Pieterpad.
    Het is een lang wandelpad,zeg..pfffff. Daar ben je nog wel even zoet mee.
    Hier is het ook goed weer dus zo naar buiten voor ik blijf plakken.
    Fijne dag en groetjes.
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ha die Karel. Ja vandaag erg laat op het blog maar moet nu eerst even zitten. Ben vanmorgen na de koffie eerst naar Harlingen geweest voor de boodschappen, daarna de tweede was op de hang, heb dat van Marten er ook even bij dus ben blij dat het buiten kan. De afwas stond er nog en de boodschappen opgeruimd... hier de boel even recht getrokken en nu eerst een bakkie. Is het zomaar laat... Jij alweer op pad voor een wandeling. Ja nu nog droog en lekker buiten, het wil wel zweten hoor. Vanavond krijgen we weer buien ... Jij wandelt nog maar fijn even en ik wens je nog een hele fijne woensdag verder.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dus de plannen gewijzigd en vandaag al met kwebbel op stap...ja dan zal het gemiddelde wel lager liggen als hij alles 2 x wil lopen haha
    Maar het was gezellig zo te lezen...
    Dacht dat jullie einde van de week in het limburgse samen zouden wandelen...
    Nu hier net de kwebbels de deur uit en zullen onderweg wel slapen...was weer gezellig en ja hoor ook Daan en Guus met de mams maar die kwamen vanmiddag pas...fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ha dacht dat je met gerard was lopen...
    En je was nog wel de eerste van mijn rondje
    Je wist toch dat het hier volle bak was vandaag en ja dan kan ik niet krabbelen...
    Hier benauwd dus er zal ook wel wat komen...trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Lijkt me toch een stuk gezelliger samen lopen ;)
    Nu gaf jij onterecht commentaar pffttt
    Was er nog steeds meer en vroeger dan de anderen
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Goedemorgen Karel. Jij gister weer even aan de wandel geweest en voor de bui weer binnen .. En een hapje bij de chinees vandaan, ja als je wat later thuis komt ga je niet meer staan koken. Hier ook even een heftige onweersbui maar wel heel kort. Het was binnen een half uurtje weer voorbij. Vandaag even door het huis maar op mijn gemakje hoor. Ook even naar de konijntjes, die moeten ook wel een beetje op tijd hun eten. Een week geleden alweer dat jij onderweg ging hier naar toe... gaat snel hoor. He Karel ik wens je een hele fijne donderdag.

    BeantwoordenVerwijderen