zondag 23 augustus 2015

fijn begin der week

hoi lieve bezoekers van
mijn blog

zo luitjes

ik was enige dagen uit
logeren

velen wisten dat ook

ik heb de mails en berichten redelijk bij kunnen houden

was misschien niet overal

overal was ook niet bij mij

:)

ik had een schitterende tijd

zeg maar een gigantisch mooi lang weekend

ik hoop U ook

ik wil deze nieuwe week al walsend

binnen gaan

...

 in een map

bloemen en planten

staan ik weet niet hoeveel ppsjes

 smaken verschillen gelukkig

 ik ga dan ook gewoon van boven af hier de maand augustus

dagelijks 1 plaatsen

vandaag is dit deze

  photo bloemen wals_zpsoykpz1e5.png

geniet een fijn weekend

doe ik ook


:)

 liefs


Karel

6 opmerkingen:

  1. Goedemorgen Karel. Ja het weekend al weer voorbij. We kunnen inderdaad weer terug kijken op een prachtig weekend. En als je dan nu naar buiten kijkt en wat we nog krijgen, wat hebben we het super getroffen met het weer. Jij gister weer naar huis en zitten nagenieten met de gerookte paling... hihihihi. Hier gaat de gewone week ook weer beginnen en mag vanmiddag gelijk naar de tandarts om een gaatje te vullen. Maar zo eerst de dag hier beginnen. ik wens je een hele fijne maandag en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi karel
    Dat was ik niet maar dat stuurde Corry mij...die kan niet inloggen bij blogger en is haar balkje kwijt
    Dus ik blijf je gewoon bestoken met reacties...haha
    Een mooie pps en kijk dat had je nu in de feesttent ook moeten doen walsen grijnzzz
    Geniet je dag...ga naar je volgende blogje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je was te snel nu zijn het er intussen 3 haha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha ik was er nog een vergeten en wel Fon...
    Maar alles weer rechtgetrokken grijnzzzz
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ook deze ff van krabbels voorzien en ook hier zie ik de kranten niet whahaha
    fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh wat ben je streng...

    Ja alsze niet terug komen houd het op hè.
    Zie ik veel op wp...ineens foetsie
    Maar blijven er mij genoeg over...dus druk zat
    Gelukkig ben je niet ziek...gewoon geen tukkie haha
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen