donderdag 27 augustus 2015

fijne vrijdag en een gedeeltelijke rustdag :)

ff anders
velen zagen de kiekjes al op
G+ of FB
doe ik het hier ook ff en wel via een link van G+
in het kaartje , dus klik er op en als het goed is kunt U aan den wandel
https://picasaweb.google.com/104883798018961567386/Wandeling26Augustus?authuser=0&feat=directlink
 
bijna vrijdag alweer vandaag , mensen wat vliegt de tijd
in de loop van de avond komt een oud collega hier naar toe
hij heet Gerard , maar is ook wel bekend bij U als
kwebbel de jonge hond
:)
ja hij mag graag wandelen en zijn vrouw en kinderen niet
die zeggen , ga jij maar met die ouwe dwaas mee
nu is hij ook wat gek
en wel gek op Limburg
dus bewaar ik de zuidelijke etappes van het Pieterpad
om deze met hem te lopen
morgen doen we
Sittard - Valkenburg
 
heb natuurlijk ook nog een bloemen pps
voor de maand augustus
en wel de volgende
https://dl.dropboxusercontent.com/u/97908199/Orchidee%C3%ABn%206.pps
 
wens ik U een
doorlopend fijn weekend
:)
liefs
karel
 


 


14 opmerkingen:

  1. Lesje opvoedkunde hier...en wel een hele mooie
    Weer een nieuwe voor mij ook nog...
    Mooi plaatsje Valkenburg
    Morgen maar je gemak houden dan...en dopjes voor in de oren meenemen haha
    Maar nu eerst slapen...trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedemorgen Karel. Ja jij nu een logeetje voor 1 nacht zoals het nu staat. Tenminste als het te laat wordt in ieder geval. Vandaag nog maar even genieten van de rust om je heen want vanavond en morgen is er leven in de brouwerij... Zeg maar tegen hem dat als hij wat wil zien stil moet zijn in de natuur... hebben wij van jongs af aan geleerd van onze heit. Hihihihi. Maar vandaag mag je eerst nog even je eigen ding doen zonder extra voeten onder de tafel. Ik wens je in ieder geval nu eerst een hele fijne vrijdag en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi karel
    Plannen haha geen...kom net van buiten...en is weer lekker ff in de tuin met krantje en bakkie...
    Dus vandaag gewoon weer genieten van het mooie weer denk ik zo...gaat toch veranderen, dus maar zo veelals het kan nog van genieten. Straks weekboodschapjes halen en voor de verandering ga ik een keer mee haha
    Groetjes en fijn te lezen dat het weer beter gaat...geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Karel,
    Er is weer veel te zien op je blog.
    Prachtige foto's van je wandeling.
    De pps zit vol wijze uitspraken.
    Het is super weer buiten,heerlijk zonnig en niet benauwd.Goed voor onze ademhaling.
    Morgen ga je hondje Kwebbel uitlaten..hihi.
    Fijne dag.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha dat is anders erg leerzaam over hoe je brein een beetje werkt...
    En er komen veel dingen aan de orde zoals jalouzie, boosheid en andere zaken
    Marijn is met de mams naar die film geweest, dus woensdag hele verhalen erover gehad...
    en toen kwam do de jas haha
    Smakelijk en fijne avond met je kwebbel

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nu die overal verzint ze zelf maar
    Ga wel die schaar doorgeven haha
    Och nu weet ze dat ze jongens heeft en geen watjes grijnzzzz
    Blijft lachen zo met die mannen want ja opvoeden hoeven wij niet en mogen gewoon mee genieten
    En ja Marijn is een ondernemend manneke met heel veel goeie ideetjes...en is nog slim ook haha
    Smakelijk...zag er lekker uit
    Vind pasta altijd wel lekker net nog eentje opgeslagen...
    http://kookidee.nl/recepten/hoofdgerecht/romige-pasta-met-kip-champignons-en-broccoli/
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het makkelijke van pasta je kan er eigenlijk alles doorheen draaien...
    Denk dat marijn die schaar wel ziet zitten haha
    En nee wij geven geen overal en klompen grijnzzzz
    Wij zijn er voor de leuke dingen...dat voordeel heb je als opa en oma...
    Zag er lekker uit toch? Ga dat deze week nogg maken...en bij ons doet truus de afwas...maar moet eerst nog gaan koken haha
    Mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo jij het al achter de kiezen ik ga nu beginnen maar was met anja in overleg haha
    Wat jij niet allemaal losmaakt met je webcam grijnzzzz
    Zo nu de keuken in...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoorde je het of las je het haha
    Is denk ik moeilijk te volgen
    Maar goed we hadden het idd over sittard en mijn neef die daar een eettent had op het plein...
    Nu ons menu staat al opwp...mijn avond begint nu haha
    Zal wel veel opde bank hangen vanavond...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nee nog een beetje vroeg...voor bankhangen...8 uur voor de buis haha
    Dus je mag hem ook nog ophalen...volgens mij weet ie de weg wel alleen grijnzzz
    Hoe dan ook fijne avond en denk beter lezen haha
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Samen flikken maastricht kijken...niks mis mee toch ?
    Ja dan is het idd minder zwaar als de tas op de fiets kan...
    Ha ik ruik de koffie al...lekker
    Geniet je bezoek en bank haha

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ha ik ben erg wijs haha
    Vandaag nog een staaltje mee gekregen...ze kwamen de pc installeren bij dochter en die belt mij voor advies
    Hoe wijs kan je zijn...die man zei dat java niet kon met edge...
    Maar zij speelt graag spelletjes dus moet java wel hebben...nu mijn oplossing was er...en zij blij maar ik ook haha de pcgoeroe
    Proost en dan Slaap wel voor beide

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Jij zomaar nog aan de pc...slaapt je gast ?
    Nu morgen vroeg op dus op tijd slapen...ik zal de wekker niet horen haha...heb namelijk weekend
    Slaap lekker

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Goedemorgen Karel. Je bent een beetje vroeg met de felicitatie voor Gerwin maar dan kun je het ook niet vergeten. Bedankt alvast. Jij al onderweg denk ik naar het zuiden. Ja alleen al voor het reizen er naar toe moet je vroeg opstaan. En heb je al rooie oortjes van het geklets van je logee?? hihihi. Zal wel een beetje mee vallen toch.. Het beloofd een mooie zonnige dag te worden. Ik zou zeggen, geniet er lekker van en wandelse. Een hele zonnige zaterdag.

    BeantwoordenVerwijderen