zaterdag 29 augustus 2015

ik wens U een fijn weekend

hoi lieve bezoekers van
mijn blog

zo luitjes

ook Uw weekend is daar

ik ben er niet

ben in het mooie Limburgse land tussen





Sittard en Valkenburg

 samen met collega
Gerard

lopen wij de hele dag heuvel op en af

door een mooie natuur

dat ik blijf ook met de
ppsjes wat in de natuur

met Uw goedvinden en anders ook

:)

  photo dame natuur_zpstyxuvjz5.png

ff op alleen lezen klikken

zondag kijk ik het nog ff aan

maar de kans is groot dat ik naar de kust ga

eerst met die fiets in de trein en foto's brengen naar m'n broer

en dan wil ik de LF 1 terug fietsen en zie wel hoe ver ik kom

maar het wordt een warme dag dus ik houd

die bekende slag om de arm

  photo what a wonderful world_zpse7siepgb.png

in een map

bloemen en planten

staan ik weet niet hoeveel ppsjes

 smaken verschillen gelukkig

 ik ga dan ook gewoon van boven af hier de maand augustus

dagelijks 1 plaatsen

vandaag is dit deze en die ander

  photo bloemen exotisch_zps1avirdap.png

  photo het bloemen meisje_zpslwcqvojn.png

geniet een fijn weekend

doe ik ook


:)

 liefs


Karel

15 opmerkingen:

  1. Love your header pic, Karel ... that's a heath landscape, isn't it? Love, cat.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi karel
    Jij aan de wandel en ik hier bloemen kijken...
    Je vraagt met uw goedvinden nou nee dus haha...verwijder ik die wel weer...Dame Nature haha
    En de 2e had ik al ergens...vraag me niet waar maar is echt zo...of moet nog komen en staat ingepland.
    Kom ik dan nog wel tegen...en de 2 onderste kende ik nog niet...
    Ha en dan zeg jij dat ik alles 2 x doe ???
    Herkenbaar hè grijnzzzzz
    Wandel ze en je was dus te vroeg bij de can of ik te laat haha
    Geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Karel,
    Weer zoveel te zien,hier.
    Prachtige ppsjes.
    Je hebt het weer getroffen met het weer.Niet te warm maar perfect.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oeps, per ongeluk op publiceren geklikt.
    Het lijkt mij een prachtige wandelroute en je ziet zoveel.
    Ik denk dat Kwebbel ook geniet.
    Geniet van de zon en de mooie natuur.
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja zeker zijn we dames...foei karel ;)
    Doorgewandeld naar Maastricht dan ?
    Was het niet te warm dan haha
    Wens ik jullie heren nog een fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je zei het anders zelf hoor...19.11 vertrek maastricht haha
    Ja schrijf dat maar op je buik...en nooit meer vergeten grijnzzzz
    Lange dag weer zo...en pittige toch gnagna...ja limburgs heuvellandschap
    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Haha zie route...Je zal wel moe zijn...trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Goedemorgen Karel. Dus heuvel op en heuvel af gister.. zal je nu vast merken dat je kuiten hebt hihihihi. Maar weer genoten neem ik aan en een hele lange dag gehad dus je zal wel lekker geslapen hebben. vandaag misschien even naar Rob... ja het wordt een warme dag en dus nog maar even bedenken wat je doet. Je kan ook post verwachten 1 dezer dagen, heb je foto opgestuurd welke gemaakt is door de straat fotograaf met de visserij dagen. Wij zijn vandaag ook onderweg.. gaan we Gerwin zijn verjaardag vieren. Ik ga je nu eerst een hele fijne zondag wensen en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi karel
    Regen ?
    Hier is het tropisch warm en zelfs in de schaduw nog heet...
    Dus dagje tuin met Daan en Guus en de mams...wel gezellig
    Straks het badje opzetten als Daan geslapen heeft...wie weet de laatste keer dit jaar...
    Geniet je dag en je zalwel rundhouse blijven vandaag of nog andere plannen?
    Mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Karel.
    Het is zeker warm.
    Buiten zitten is geen optie.
    Neil is wel aan het klussen buiten maar ik blijf binnen.
    Ik verwacht geen visite,gisterenavond kwamen wel neef en nicht langs.
    Nog een fijne zondag.
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ha je kon hem niet kwijt worden haha
    Vroeg net op wp wat jij gedaan had vandaag...en krijg hier antwoord grijnzzzz
    Loge weer huiswaartsofwil die blijven ;)
    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ha Karel ,
    Mooie PPSje heb je weer geplaatst .
    Prachtig de natuur en je komt er helemaal van tot rust .
    Het was hier vandaag ook erg warm .
    Merk dat ik er niet meer zo goed tegen kan als vroeger .
    Maar geniet er wel van .
    Las dat je een mooie wandeling had gemaakt .
    Wens je een fijne avond en een mooie nieuwe week .
    Liefs Ien

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Och daar mis je niks mee als je dat niet ziet haha
    En kom toch ook hier en daar staat bijna hetzelfde...
    Dus op de trein gezet en jij een rustdag...morgen nog warm zag ik...
    Weet ik wel wat wij morgen doen haha
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hier geven ze geen regen morgen
    Dus de bedden gaan naar buiten ;)
    Doe ik het ook onder je oude blog haha
    trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Je laat wel hele mooie pps'jes zien hoor Karel.
    Nu moet ik weer stroppen met bijlezen want ik moet naar mijn werk.
    je verslag van je wandeling met Gerard had ik al wel gelezen :-)
    Lieve groetjes, Helma

    BeantwoordenVerwijderen