maandag 3 augustus 2015

laat mij weten of U dit leuk vind , dank U

hoi lieve bezoekers van
mijn blog

zo luitjes

maandag rustdag

ach wie weer draai ik een was

dus toch was dag

ik wandelde zaterdag weer een etappe

van het Pieterpad

een best lange ook nog ,maar mooi

als je van de natuur houd

nu zijn er lieve mensen die willen mijn kiekjes zien

ja raar hé hihi

dus bij deze



  photo wandeling 1 augustus_zpsyfu31wos.jpg

zondag ging ik naar Alkmaar
samen met de fiets in de trein

gezellig , toch

reed vandaar naar de duinen van Schoorl

en reed een deel van de LF 7 route

ik stopte deze bij Amsterdam centraal en naar huis met de trein

een pracht ritje

van al in al 89.84 km

  photo fietsritje 2 agustus_zpslpk1biq8.png

in een map

bloemen en planten

staan ik weet niet hoeveel ppsjes

 smaken verschillen gelukkig

 ik ga dan ook gewoon van boven af hier de maand juli

dagelijks 1 plaatsen

vandaag is dit deze

om U toch iets fleurigs te geven

  photo bloemen en gezegden_zpsspjiswl8.png

geniet een fijn weekend

doe ik ook


:)

 liefs


Karel

8 opmerkingen:

  1. Mooie pps en beide albums zijn mooi om te zien...
    Laat de diavoorstelling lopen en dan heb je ze gelijk groot en komen ze allemaal voorbij...miste je selfie hj
    Zo en nu snel slapen...anders is het de moeite niet meer haha
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedemorgen Karel. dat waren flink wat kilometers gister Karel. En ja er zullen vast meer op de fiets zijn geweest. Het was ook heerlijk weer ervoor. Zus en ik hebben gister middag ook nog even een rondje gefietst. Vandaag beloofd weer een zeer warme dag te worden dus zal zo beginnen hier en maar kijken hoe ver ik kom. Denk dat ik de klusjes maar verdeel over twee dagen. Ben alweer later dan gedacht. ik ga je nu eerst een hele fijne maandag wensen en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goedemorgen Karel,
    Mooie serie foto's en ook Mokkum kwam nog even voorbij.
    Het ppsje is ook mooi.
    Vandaag een warme dag en ik volg het voorbeeld van Kobie.
    Fijne zonnige dag.
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha karel
    Hoezo klaar...we doen gewoon niks als met de kinderen bezig zijn...nu zijn het er 4
    vanmorgen zwembadje opgezet en tent dus die vermaken zich prima...
    2 slapen er nu en 2 zitten op de bank voor een filmpje...de mama met een boek in de tuin en ik ff hier krabbelen...
    Straks weer druk met de kleintjes en kom ik vanavond wel weer langs...groetjes en geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha grapjas het is een grote bende en al 5 dagen...net of de speelgoedkist ontploft is...en nu de spullen van Vera en Mathijs er nog bij...straks maar ff goed alles uitzoeken...
    Maar geeft niet als ze zich vermaken vind ik alles prima
    Smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fred had langs willen komen haha maar wist niet waar je woonde grijnzzz
    Zo de dag is ook weer om...kinderen slapen en was een druk maar wel een heel leuk dagje...dochter voor ze weg ging alles mee opgeruimd en het ziet er nu weer ooglijk uit...
    Was wel gezellig...met die vier...ze spelen echt goed met elkaar en de tent was een groot s6 haha
    De bloemen hebben meer water gehad dan dat zij in bad hebben gezeten...dus die warmte valt nog mee...zal je zien vragen ze morgen om het badje terwijl ze er vandaag bijna niet in zijn geweest...we zien het wel
    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja voor de bloemen is het niet slecht...alleen beginnen de wespen lastig te worden met die kleefhandjes
    Ja straks ijsje gehad en het water (ranja) liep eruit over alles
    Gelukkig waren we buiten...Mathijs lust eigenlijk geen waterijsjes...na de amandelen trekken doet hem dat denk ik teveel aan het ziekenhuis denken...maar omdat de andere 3 er ook een hadden hij dus ook en Robin had het zo op maar Mathijs likte er af en toe een keer aan en de rest van de tijd drup drup drup
    Slaap wel...hier ook niet laat haha de dagen zijn zo wel lang hoor haha
    Trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat las ik nu zit jij niet op zijn bezoek te wachten...karel toch haha
    Ja morgen nattigheid en dan weer volop zomer ;)
    trusten

    BeantwoordenVerwijderen