maandag 10 augustus 2015

lekker op pad

hoi lieve bezoekers van
mijn blog

zo luitjes

hield vandaag een HH cq
rustdag

huisje weer netjes wat te eten gemaakt voor 2 dagen

en verders lekker mak an

bevalt mij goed zo 2 dagen de hort op

1 dag rust

ik ben morgen weer op het pad van Pieter

wat ik overmorgen doe is nog een ?

maar vind ik vast wel iets op

hihihi

en nee ik ga niet naar Brabant

!

  photo dicht bij huis_zpszu8h1xoh.png

in een map

bloemen en planten

staan ik weet niet hoeveel ppsjes

 smaken verschillen gelukkig

 ik ga dan ook gewoon van boven af hier de maand juli

dagelijks 1 plaatsen

vandaag is dit deze

wie weet kom ik wel van deze
juweeltjes tegen

  photo summer garden_zpszelc1ts2.png

 

geniet een fijn weekend

doe ik ook


:)

 liefs


Karel

11 opmerkingen:

  1. Wat een mooie die eerste...ook al staat die hier, toch nog opgeslagen...
    En weet je had er best een boel goed geraden...vooral breda en den bosch en ja dan die dichter in de buurt zijn...
    En ja bloemen is altijd wel mooie al hou ik niet zo van die van jeffy (sorry)
    Dus jij weer op pad en niet naar brabant haha ik ook niet het wordt limburg haha
    En welke Klemtoon hj
    Jij druk waarmee dan wel ? Bankhangen zeker...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja Helmond, Geldrop, Heeze...dichter bij was er niet ;)
    Volgens mij klemt er bij jou wel meer dan de toon... hj
    trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ha die karel
    snel even van mij een groet
    denk dat frog zo wil slapen, hij moppert wat
    wens je en goede nacht en morgen gezond weer op
    lieve groet van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha ik hoor het al je gaat met een grote boog om ons heen en tussen rian en mij is het verschil dan niet zo heel groot hj
    Slaap lekker en morgen een fijne rit
    Trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Karel,
    Net als een fonnie een snelle groet.
    Vandaag een dagje Dordrecht en gisteren helemaal nergens meer aan toe gekomen.
    Groetjes en een fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goedemorgen Karel. Vandaag weer het pad van Pieter lees ik dus aan de wandel. Nou ik blijf vandaag thuis. Ze willen me perse mee hebben naar Texel vandaag maar ik wik even op mijn gemakje de dag door vandaag. Er is genoeg weer te doen hier en wil de was ook weer aan de kant. Gisteravond hier met 8 man om de tafels buiten. Ja moest er een tafel bij zetten anders ging het niet lukken allemaal. Milli had de bbq aan gezet. Die is gisteravond ook gelijk maar weer naar Oss gereden. ja hij kon een paar dagen er tussen uit maar zijn vervangend collega komt pas de 17de terug dus Milli moet nu wel. Er moet leiding zijn.. Jij gaat maar heerlijk op weg naar Pieter vandaag en ik wens je een hele fijne dinsdag.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi karel
    Niks zo veranderlijk dan kareltje met de romantiek haha
    Dus aan de wandel...nu dan heb je een hete dag uitgezocht...het is hier nu 30 graden..dus wat warmer dan de voorspelling was...dus ik hou mijn gemak vandaag...hj
    Wandel ze...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Alweer patat haha
    En dan na de treinrit weer ???
    Toch smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jij met je weekend hihi.........
    Ik moet zowaar 3 weekenden achter elkaar werken maar dat is alle jaren zo in de vakantietijd.
    Moet zeggen dat het me best wel tegenvalt om gelijk weer zoveel te moeten werken maar ja. het zij zo.
    Jij kaakt heerlijk tochtjes die ik wel op google+ zie :-) Lekker van genieten Karel want voor je het weet zit je een paar maanden binnen.
    Lieve groet, Helma

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je zal het zelf door moeten geven want ik ben er morgen niet...en nu kom ik nergens meer...
    Fijne fietstocht en voor nu slaap lekker...
    Snap niet dat je die link niet kan vinden...is ff zoeken maar ik had het gelijk...
    Had je veel uploaden bespaard hj
    Trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Goedemorgen Karel.
    Dordrecht is een mooie oude stad.Er valt veel te zien.
    Jij aan de wandel met een blogvriendin, gezellig,hoor.
    Lekker kwebbelen onderweg.
    Volgens mij blijft het wel droog al is de zon ver te zoeken.
    Veel plezier vandaag.
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen