maandag 24 augustus 2015

ik dacht wel een aardige impressie van de Makkummer visserijdagen 2015


13 opmerkingen:

  1. Dit geeft zeker een aardig beeld...
    Moest het regelmatig stil zetten om je familieleden te bekijken haha
    Zag Milli, kobie, gerwin en fon en Saskia en Guido
    Dan de blonde krullenbol Eise ?
    En ja de afsluiter voor jou je paling...dat waren er niet veel haha
    Nu snap ik waarom je gisteravond niet meer langs kwam...je had het druk...
    Maar het resultaat is leuk...groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Karel,
    Een prachtige serie foto's van de visserijdagen.
    Het ziet er zonnig en ontspannen uit.
    Ja.. dan de paling.. zo heerlijk.Zo'n afsluiter wil ik ook wel.
    Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O ja..
    De foto die je als banner gebruikt, waar is die genomen.?
    Het ziet er zo onhollands uit.
    mzl.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dacht dat jij bij je neef zat met het roken van de paling...en zag blonde krullen dus dacht kan niet missen haha
    Maar goed jij een pond paling weggewerkt maar in vergelijking met die pak van vorig jaar was dit niks grijnzzzz
    Zal je eerder naar de visboer moeten...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ohhh erg
    Maar goed dat je het ff meld...was ff zoeken maar gevonden
    Foutje bedankt haha
    Jij weer op de pondjes letten...och als je je er goed bij voelt, wie doet je wat
    Dus wielrennen kijken...dan vergeet je weer alle tijd en misschien wel om te eten haha
    Mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo zie je maar weer een foutje glipt er snel doorheen...
    Kranten...had ik het over kranten dan haha
    Weet het al niet meer...maar wens je smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  7. En dat moet ik dan zomaar snappen haha
    Was echt op zoek op de foto's naar kranten...wie is er nu de grapjurk ?

    Ziet er smakelijk uit in ieder geval...of is het al op grijnzzzz
    Wij aan de shoarma met sla en piri en knoflooksaus
    Als ik 2 reacties zet komen er 2 terug...daar stoppen we mee haha
    Geniet je avond en tuk ze ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Aha jij ziet een antwoord op een reactie en daar reageer je weer op grijnzzzz
    Ja dat is wel opletten geblazen daar mis je er zo een paar van als je niet in de lezerslijst kijkt
    En ja dat is op wp nu zo makkelijk...ik gebruik die ipv van de mail...mis je niks haha
    Geen tukkie...ben je ziek?

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Tja welke kies ik nu haha
    Oke deze is de laatste...dus maar hier...anders moet jij zo zoeken grijnzzz
    Dus bijna bedtime voor jou...ben de hle dag al blogjes aan het maken..de plankjes zijn weer goed gevuld...
    Kan ik morgen strijken pffttt...de berg wegwerken.
    Mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zo jou agenda staat voller dan de mijne...gelukkig ;)
    Morgen manlief kies trekken au au
    Wo komen ze het konijn halen en ja dan blijven ze gelijk de hele dag...dikke kans dat dochter met Daan en Guus dan ook komen, want die wil een buggy van haar lenen.
    Verder is de agenda leeg deze week...is je broer jarig of zomaar?
    Ha ik weet gelijk over wie je het hebt...als je kwebbel of jonge hond zegt grijnzzzz
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wo = woensdag
    Komen Dianne, Marijn en Robin
    En de buggy wil de mams van guus lenen voor als ze op vakantie gaan...dus denk dat die er ook zullen zijn...en nee ik kan niet schrappen haha...Trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Tja we passen al een maand op het konijn, dus had een foto gestuurd met de vraag hoe lang duurt mijn vakantie nog haha
    Heeft gewerkt...geintje hoor ;)
    En nee ik schrap geen kinderen haha
    Denk dat je al slaapt dus zal stilletjes weggaan...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Goedemorgen Karel. had je dia voorstelling gister al even bekeken... en de foto,s al vele malen zien voorbij komen. ik zal deze week ook even kijken of de foto,s van de straat fotograaf er zijn dan stuur ik die naar je toe. Ik zal zo in de kleren en de auto naar de garage brengen.. hopelijk valt het allemaal mee want dat zijn vaak dure grapjes maar kan ook niet zonder auto. Vandaag in huis maar even wat extras doen want dat wordt wel even tijd. Ik wens je een hele fijne dinsdag en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen