vrijdag 14 augustus 2015

momenten van rust , maar pas op

hoi lieve bezoekers van
mijn blog

zo luitjes

bij mij viel de warmte gister
mee

stond de hele dag een lekker briesje

toch was het binnen 27 graden

als net zo op het balkon in de schaduw en wat wind

dus kwa temperatuur was het warm

en toch hoorde U van mij geen onvertogen woord

:)

vandaag geven ze hier broeierig weer op

en dat is voor niemand leuk

zeer zeker niet voor longpatienten

zo ik zal nood gedwongen mijn gemak weer moeten houden



om ook U tot rust te doen komen

heb ik een mooi gedicht

  photo een gedicht_zpsyt7ksi8h.png

ff op alleen lezen klikken

 in een map

bloemen en planten

staan ik weet niet hoeveel ppsjes

 smaken verschillen gelukkig

 ik ga dan ook gewoon van boven af hier de maand juli

dagelijks 1 plaatsen

vandaag is dit deze

pas op kan dodelijk zijn

  photo dodelijke bloemen_zpsdcp8lzos.png

geniet een fijn weekend

doe ik ook


:)

 liefs


Karel

13 opmerkingen:

  1. De eerste is nieuw voor mij en vind die prachtig om te zien
    En de 2e maar verwijderd in de mailbox ;)
    Net zoals die bloemen met een menselijk gezicht uit je vorige blogje ...ruimt lekker op
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedemorgen Karel. ja gister warm maar ook hier een lekker briesje dus het was hier heerlijk buiten zitten. Gistermiddag naar het ziekenhuis geweest. Was allemaal zo spontaan, en we hebben even op de kinderafdeling mogen kijken waar de t.v toestelllen voor bestemd zijn. Gistermiddag is het geld over gemaakt naar het ziekenhuis, daar zijn ze gelijk met afdeling inkoop aan de slag gegaan. Binnenkort horen we hoe en wat en komen we terug voor het officieel overhandigen van... en een klein interview voor het krantje van het ziekenhuis en ook de Makkumer Belboei zal er bij zijn. Ja en dan komende week.. visserijdagen. Ja zeg maar wanneer je wilt komen hoor. donderdag is prima.. Wordt komende week het logeerbed weer op orde gemaakt voor je. Maar vandaag eerst het gewone werk maar even weer doen en straks weer koffie drinkers om de tafel. ik wens je een hele fijne vrijdag en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mogge karel
    Nee ik ben nog niet bij en maak me rondje nog....
    en ja hoor er zijner nog genoeg maar niet allemaal die ik wil plaatsen...
    als ik zo kijk van de 150 zijn er toch maar een stuk of 5 tot 10 die ik er dan uithaal hj
    Jij dus aan de wandel en je plannetje voor zondag horen we vast nog wel..wij hebben dan 2 logetjes van zaterdagmorgen tot zondag.
    Geloof dat vandaag een fijnere dag gaat worden dan gister...het is nu lekker buiten en niks benauwd...en als de zon schijnt wel alweer lekker warm...dus die buien vannacht hebben toch wel wat gedaan...ook de tuin is er weer van opgefrist.
    Geniet je dag en wandel ze zonder last vandaag van de luchtwegen...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Karel,
    Twee prachtige ppsjes.
    Het is vies weer..bah.
    Het heeft wel geregend vannacht en een paar klappen onweer.
    Vandaag doe ik weinig en hou mij lekker rustig,alleen het hoognodige.
    Fijne middag en groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. En waar begin je in maastricht of eindhoven ?
    Weekend zijn de voorspellingen niet zo goed toch?
    Straks zeg jij als ik in brabant kom regent het daar hihi
    Dacht al dat je in slaap gevallen was want bleef zo lang stil grijnzzzz
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja hoor dat had je netjes gemeld... ;)
    Hier regent het nu ook weer...rennen voor de tuinstoelkussens pfftt
    Smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nee hoor ik kan hard rennen als het moet haha
    Wij zo eten...jou avond draait alweer dus.
    Het is na het buitje wel lekker nu...geen klagen over het weer vandaag.
    Bankhangze of een tukkie hj
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo twijfelachtig was het toen nog niet hj
    Maar het is goed gegaan...Jaja jij met je 20 graden...buienradar bij mij geeft anders aan...haha
    Werkt bij jou het uploaden van plaatjes bij blogger ook niet ?
    Krijg sinds gisteravond er niet een in een blog gezet en das niet handig als je aan het inplannen bent pfftt
    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Karel
    Ja het is klam weer ,al vind ik het niet overdreven warm .Het motto is rustig aan doen .Ja veel planten zijn prachtig maar gevaarlijk,in de pps zijn het er nog maar een paar want veel wat we in onze tuintjes hebben is puur gif !
    Groetjes Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nee gekkie eerst ben ik dan nog jarig whahahaha
    Och de blogjes waren klaar dus maar gelijk inplannen is net zo handig en geen omkijken meer naar...snoer die bank een de mond pffttt
    nzl

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Nee alleen ikke haha
    Och ik plan die in als ik er zin en tijd voor heb...en voorraad haha
    Dus je bank roept niet meer en jij zit op je voeten(bankje)
    Trusten en oant moarn
    Al zal ik er niet veel zijn want heel vroeg komen de logetjes al pffttt

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Even antwoord op je reactie.Ik heb medicatie gehad ,smeersels en spoelmiddelen .Er is een bioptie gedaan en in Augustus 2012 heeft de Kaakchirurg de plek weggehaald en ook dat weefsel is weer onderzocht .Helaas na 3 weken was mijn kaak alweer rood. Ik ben vanaf het begin gewaarschuwd dat er altijd risico is dat zoiets kwaadaardig word daarom ben ik 2 keer per jaar onder controle .Nu was ik een jaar niet geweest en de plek is veel groter geworden en nu ook erg pijnlijk als ik eet ,ook op mijn linker bovenkaak zit nu zo'n plek .Het lijk wel of alles erger geworden is sinds ik nieuwe tandjes heb ,bah .Nee ik neem hem absoluut niets kwalijk ,of de andere chirurg iets kan doen moet ik maar afwachten .Zo een heel verhaal .Voor straks slaap lekker
    Gr Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen