dinsdag 18 augustus 2015

op het fortuin na klopt de pps :)

hoi lieve bezoekers van
mijn blog

zo luitjes

eigenlijk ben ik die
nattigheid wel wat zat

gelukkig voor mijn gemoed

weet ik ook dat het de natuur veel goed doet

dit brengt mij op een gezegde in de volgende mooie pps

stromend water komt niet terug



we weten allemaal dat de regen die nu naar beneden stroomt

verder naar zee stroomt en dan weer op ons neer stroomt

toch

!



 photo stromend water keert niet terug_zpsyvz4awcb.png


...

 in een map

bloemen en planten

staan ik weet niet hoeveel ppsjes

 smaken verschillen gelukkig

 ik ga dan ook gewoon van boven af hier de maand juli

dagelijks 1 plaatsen

vandaag is dit deze

een hele speciale bos bloemen

  photo alle menselijk_zpsjcq0fcvp.png

 

geniet een fijn weekend

doe ik ook


:)

 liefs


Karel

17 opmerkingen:

  1. Hoi karel
    En al weer begonnen met de installatie of geef je het op...nee toch?
    Het ruimt zo lekker op bij de ppsjes haha
    De bovenste is er een met een boodschap en een mooie en ja de onderste...wat daar voor een tijd in gaat zitten voor iedereen goed zit ligt of hangt...en dan nog foto's maken ook
    Het is een mooie en ik heb die maar verwijderd grijnzzz
    Geniet je dag...wat je ook gaat doen
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha Karel,
    Je hebt weer mooie geplaatst.
    Jij gaat verder met het Pieterpad.Haha.. je moet een tentje mee nemen dan hoef je s' avonds niet naar huis.
    Ik begrijp dat W10 niet echt wil lukken.Ik heb nog niks gedaan.Ik vind het wel goed zo.
    Geen idee of het wat toevoegt.
    Ik hoor het wel.
    Fijne dag en groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zeker weten voegt het wat toe...gister had ik weer eens met ie gewerkt en ineens loopt dat allemaal maar traag hj
    Wat jij gaat doen denk aan poging no 4 beginnen na weer veel lezen en aanpassen haha
    Och houd je bezig tot je af mag reizen...en de benen onder een andere tafel mag plaatsen...
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie weer Karel ,zeker die eerste .De tweede vind ik erg grappig. En ja de planten hebben nu genoeg water gehad ,nu weer wat zon als het ff kan .
    Fijne dag ,Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Kijk eens op de site van microsoft zelf...daar moet je ook een installatie kunnen maken zonder de update te gebruiken.
    Stond in de mail van computeridee
    s6 maar weer ;)
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die wel tevreden zijn hoor of zie je daar niet haha
    Kan me voorstellen dat het frustrerend is maar gelijk weet je dat je niet de enige bent.
    Hou mijn hart vast als iemand eraan begint die geen verstand van installeren heeft en het gaat niet goed pfftttt
    Zo en nu een verdieping hoger...doei

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je blijft optimistisch...
    wijze woorden maar je leert er wel veel van door er wel aan te beginnen ;)
    Wij eten africaans vanavond.bobotie :)
    Smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zag anders ingrediƫnten voor pasta/spaghetti
    Zal eraan beginnen hier...is de eerste keer dus weet niet hoelang ik er mee bezig ben...
    smakelijk

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Die oven is gewoon goed lezen en kwestie van uitproberen...ook mijn bobotie staat nu in de voorverwarmde oven
    Ruikt heerlijk haha met 10 minuutjes eten dus
    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Braaf manneke haha
    En als je dan toch bij de zusjes bent...misschien kunnen zij je wegwijs maken
    Geen tukkie vandaag?

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gossie das minder leuk...
    Ik zou er helemaal kriegelig van worden...en weet niet of ik de windows dan in zou gooien pffttt
    haha je bent ook aan het bijslapen?
    trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  12. He die Karel... Heb de tijd al even opgeschreven en ja hoor het op tijd als het anders wordt maar daar ga ik niet van uit. Jij ook niet denk ik.... Vandaag wat benauwd weer... niets koud ook. Ik vanmorgen al weer vroeg bij Marten en op tijd weer thuis. Toen de koffie drinkers tot half elf en daarna gelijk de boodschappen gaan doen in Harlingen. Kunnen we weer even vooruit. Nu eerst maar even een krabbel en een bakkie en dan de rest klusjes hier nog even. Als het goed is komt Ritza met een half uurtje ook al weer thuis. He Karel, ik wens je nog even een hele fijne woensdag.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. hoi karel
    Jij je keuken al netjes en ja dan moet je vanavond wel ook netjes koken haha
    Heerlijk weer aan de wandel na al die mislukte pogingen...dus jij had geen internet en een storing...ja was op het nieuws dat het er was
    Ook gisteren maar ik heb er niks van gemerkt.
    Ja het schijnt vandaag dat de zon schijnt haha en jij gelijk de benenwagen van stal gehaald en erop uit...nu de tuin ingaan doe ik ook wel haha...geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Karel,
    Vandaag een wat mindere dag.
    Mijn linkerarm en schouder zit totaal op slot.
    Zelfs typen is vrij moeizaam.
    Ik heb Sail opstaan.Mooi gezicht al die schepen.Ze boffen met het weer.
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dat gaat lukken dat smakelijk want nog genoeg voor vanavond
    kliek van gisteren net als jij...
    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Nee gebakken hammetjes erbij want zoveel was het niet meer...
    Fijne avond
    Vanavond weer overal nieuwe blogjes...voor je vertrekt haha
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen