donderdag 27 augustus 2015

rustige rustdag

hoi lieve bezoekers van
mijn blog
zo luitjes

ik had gister een mooie wandeling

vandaag zou ik naar mijn broer , maar heb dat i v m het weer

verschoven naar de zondag

zal zien of ik de kiekjes in een albumpje krijg



gister geen blauwe korenbloemen gezien

maar ik mag mij gelukkig prijzen dat ik ze dit jaar

veel heb gezien

ja de natuur is zo mooi , als je het zien kan en wil
  photo blauwe korenbloem Greetje_zpsvrm9qfth.png

ff op alleen lezen klikken

 in een map

bloemen en planten

staan ik weet niet hoeveel ppsjes

 smaken verschillen gelukkig

 ik ga dan ook gewoon van boven af hier de maand augustus

dagelijks 1 plaatsen

vandaag is dit deze
  photo mother natur_zpsqqbrheeq.png
geniet een fijn weekend

doe ik ook


:)

 liefs


Karel

12 opmerkingen:

  1. goeie middag karel
    Je begint met een grote pffttt
    En druk ja met niksdoen haha
    In de tuin bezig geweest...gras is weer gemaaid en ik in de tussentijd wat groen geplukt...dat wel wil groeien met de regen...
    De laatste 10 minuutjes regen...dus alles nat haha

    De korenbloem had ik ook op de plank liggen maar kan nu dus weg...en de onderste kan ik niet vinden dus zal ik wel niet hebben haha
    Groetjes en geniet je dag...oja je had er pas 3 van de 4 grijnzzzz
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En alweer...moet toch vermoeiend zijn een rustdag haha
    En dat groen heet onkruid en mag overal groeien maar niet in onze tuin grijnzzzz
    En alles na bedoel ik gewoon de tuin mee hoor...jij dacht wij zeker
    Not dus we kunnen heel hard rennen nog steeds...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Karel,
    Je hebt weer twee mooie ppjes gevonden.
    Ik hou wel van korenbloemen.
    Hier hoost hier ongelooflijk,alle sluizen staan open.
    Pfff..ik moet er nog uit.
    Morgen wordt het weer beter.
    Fijne dag en groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Met een nadeel ze overwoekeren de rest...
    Ha jij had willen lezen dat wij een stortbui op het hoofd hadden gekregen... ;)
    Al ben ik niet bang dat ik smelt van wat regen toch maar snel naar binnen gegaan haha
    Smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ben je de 3 nog aan het zoeken haha
    Nee als het geen must is lekker binnen blijven
    Dus jij brood...wij kliekje van gisteren...niet veel maar we doen het er wel mee
    Eten we een soepje vooraf...vult ook ;)
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. 3 broodjes
    3 kroketten met 3 mosterd ;)
    Valt mee hè
    Smakelijk

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Vervelend...
    Hoezo op donderdag jij hebt toch een groot lang weekend...en de rest snapt het wel whahaha
    En heeft het extra pufje geholpen of heeft het meer tijd nodig om te herstellen?
    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Blij te lezen dat het in ieder geval weer wat rust gegeven heeft...en hoezo begint het weekend op za...hier op vrijdag en op do kan je een fijn weekend wensen wat komen gaat hj
    Hoe dan ook ben blij dat ik ook eens een keer wat plak in je boekje grijnzzz
    Bankhangze

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ben jij dan bij als wij plakken ;)
    Slaap wel wandelend woordenboekje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh er stond bij...hj
    Lekker snel onder de wol en slapen dan...trstnksj

    BeantwoordenVerwijderen