vrijdag 21 augustus 2015

popcorn

zo luitjes
eens zien of dit brengt een lach
ik vermoed zo maar van wel
of ik tijd krijg om U allen te bezoeken , geen idee
weet dit
ik doe mijn best
...
Boer gaat naar de bioscoop


een boer ging naar Amsterdam en wilde een kaartje
voor de film kopen
bij de kassa vroeg de juffrouw
meneer wat heeft U op Uw schouder

de boer antwoordde
dat is mijn haan Kobus
waar ik ga gaat hij

het spijt me meneer maar er mogen geen dieren in de bioscoop
zelfs geen haan
de boer ging weg
op de hoek van de straat stopte hij de haan in zijn broek
vervolgens ging hij terug naar de kassa kocht een kaartje
en ging de bioscoop in
hij ging naast twee Amsterdamse verpleegsters
Annie en Joke zitten


de film begon
en de haan begon te woelen
de boer ritste zijn gulp open zodat Kobus zijn kop er uit
kon steken en de film kon zien

Joke fluisterde Annie
wat is er vraagt Annie
ik denk dat die man naast me een viezerik is
waarom denk je dat vraagt Joke verbaasd
hij deed zijn gulp open en nu steekt zijn ding er uit
fluisterde Annie
nou ik zou me er geen zorg over maken antwoorde Joke
er is weinig dat wij Amsterdamse verpleegsters nog niet
hebben gezien

ja dat mag dan wel waar zijn zegt Annie
maar deze vreet mijn
popcorn
op

...

de bloemen vandaag
geven
raad
https://dl.dropboxusercontent.com/u/97908199/Bloemenraad.pps

fijn weekend

liefs
karel





17 opmerkingen:

  1. Het verhaaltje kende ik al...staat ook ergens haha
    Maar zeker blij met de groetjes
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Grrrr nu weet ik het weer pffttt
    Ga niet meer reageren bij Wolfgang
    Wat is dat een irritant manneke zeg...nu trap ik er echt niet meer in hoeveel hij ook langs komt... ;)
    trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goedemorgen Karel. Jee dat jij me nu ook nog moest roepen vanmorgen hihihihi. Ja de wekker uit gedaan en weer op tuk gevallen. Ik hou het even heel kort want zoals je weet, kort tijd. ik wens je een heerlijke zaterdag en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mogge karel
    Nu die verteld me even dat ik op de verkeerde plaats reageer en dat hoort niet onder zijn blog pffttt
    Echt irritant...dus voorlopig ben ik weer genezen en kom daar niet weer...
    Elke keer probeer ik het weer en iedere keer is er weer wat anders...
    Eens kijken hoelang hij nu nog blijft komen bij mij...ik ben er klaar mee haha
    Dus jij moest zorgen dat eenieder op tijd was vanmorgen hihi
    Geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heb je het nu over jezelf omdat je iedereen wakker hebt gemaakt of over wolfgang haha

    Kan namelijk beide grijnzzzz
    Zo wij ook weer thuis van oppassen en in de ruststand

    Je hebt het bijna nog drukker dan thuis haha
    Mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha die Karel,
    Een pracht mopje met leuke plaatjes erbij.
    Vandaag zijn Neil en ik in de rust mode.
    Wij hebben nergens zin in.
    Het is bij ons ook bijzonder warm, misschien ligt het daar aan.
    Fijne avond en smakelijk.
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Valt me dat toch wel tegen van je dat je niet even lekker gaat swingen in de tent... ;)
    Zo wij ook bijna aan tafel...bloemkool, worst en aardappeltjes
    En jullie een bbq of grieks eten haha
    Smakelijk had ik al gezegd dus nog een fijne avond...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. En dan roep je niet even ???
    Aan tafel...nu jij verteld me nog wel een keer wat je hebt gegeten dan...ben benieuwd.
    Wij hebben het alweer op en de vaat is gedaan...zo weer aan de koffie...ik ruik die al haha
    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ha die karel
    nou jij hebt ook genoten in makkum
    morgen weer huiswaard
    en wat je hebt gesnoept zeggen we lekker niet haha
    was weer gezellig en ik heb voluit genoten
    heerlijk even herrineringen opgehaalt,
    wens je een goede terugreis en natuurlijk een fijne zondag
    lieve groet van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nou ja als je dat niet weet vraag je het toch...
    Nog een nachtje slapen en dan de terugreis.
    Waren je dagen weer goedgevuld en het buikje waarschijnlijk ook wel haha
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Goedemorgen Karel. Ja vandaag rustdag en voor jou zit het er hier al weer bijna op. Maar wat hebben we genoten de afgelopen twee dagen. Ja jij wat minder paling kunnen kopen maar goed je hebt toch wat ... Mag je het de komende twee jaar weer even mee doen... hihihih. Hier de ochtend al lang weer begonnen en ik zo ook even in de kleren en de boel een beetje recht gaan trekken. Morgen alles weer op het normale ritme van de dag. Ik wens je hier nog wat gezellige uurtjes en het was me weer een genoegen om je gast vrouwtje/nichtje te zijn,. Ik wens je nog een hele fijne zondag.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een goeie middag haha
    Jij weer huiswaarts strakkies en je kan terug kijken op mooie daagjes...samen met je gastvrouw...
    Heerlijk toch dat de logeerpartij weer geslaagd is.
    Goeie reis terug...ook daarvan nog genieten.
    Mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  13. En ik hoefde niet lang te wachten op de foto's die op de pc stonden haha
    Gelijk vandaag al...
    Ben ik benieuwd of jij op de foto's van kobie wel staat met je paling
    Nu vandaag nog een lekker dagje en dan minder...hier zijn ze ook allemaal weer op honk...
    De frankrijkgangers weer thuis...en ja hoor een spam op mijn telefoon haha
    Boemel ze

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ja er komt verandering aan...maar goed dat heeft ook weer mooie dagen
    En voor er een dik pak sneeuw ligt kan je nog volop genieten...
    haha je bent er weer helemaal grijnzzzz
    Zo weer thuis...en verder met je huiswerk...met een nadeel je moet weer voor jezelf zorgen.
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Kijk dat wist ik wel...
    Was op ik ben een makkummer en de foto's gezien...leuk dat bootje met de kleinkids
    Je kleren zullen wel stinken naar de rook...je zat er zo lekker dichtbij haha
    Mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ja heb er wat fotokes geliked...reageren kan ik niet daar...
    O dus het was ruiken ipv stinken haha
    Als die vislucht erin zit dan stinkt het grijnzzzz
    En ben je er al bijna?
    smakelijk en fijne avond dan nog

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hahahahahaha...... ja, deze ontfutselt echt wel een lach Karel :-)
    Ik ben vandaag zowaar op de hei wezen wandelen op de plek van de link die je gaf.
    Heerlijke wandeling geweest. Foto;s maken was wat moeilijker want het waaide behoorlijk.
    Hele fijne nieuwe week Karel.
    Lieve groetjes, Helma

    BeantwoordenVerwijderen