maandag 31 augustus 2015

slag om de arm

hoi lieve bezoekers van
mijn blog
zo luitjes
als het goed is , zit ik
vandaag weer eens op de fiets

niet die U op de foto ziet , daarmee peddelde ik half Europa door

hier op een wat ik noemde een juncle brug bij

Thusis alwaar ik nog weer eens de Rijn over stak

vond dit wel passen bij de pps die in de stuurtas zit

klik daar maar eens op
  photo Jungle_bridge_by_Thusis_zpsgm8lrmg6.jpg
vandaag ga ik met de trein
naar m'n oudste broer

in Den Helder om wat foto's te brengen

en wat na te kijken op zijn pc

en een microsoft office te instaleren

ja en dan wil ik terug via de


LF1



terug fietsen , zeg tot Zandvoort en vandaar

met de trein naar huis

maar ik heb een heleboel slagen om de arm

hihihi
...
in een map

dieren

staan ik weet niet hoeveel ppsjes

 smaken verschillen gelukkig

 ik ga dan ook gewoon van boven af hier de maand september

dagelijks 1 plaatsen

vandaag is dit deze dus als laatste van de maand
  photo anger cats_zpsquq27lvr.png

 
geniet een fijn weekend

doe ik ook


:)

 liefs


Karel

7 opmerkingen:

  1. 2 nieuwe...goed bezig haha
    Dus je gaat op de fiets met de trein haha
    Nog zo eentje die je verkeerd kan lezen...
    Hopelijk hou je het droog...slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedemorgen Karel. Dus jij vandaag even naar Rob. Doe hem vooral even de groetjes van zijn kleine fotomodelletje. Hihihihi. Voor vandaag iets droger weer dus denk dat een stuk terug fietsen wel moet gaan lukken en anders kun je altijd weer op de trein stappen... Een jungle brug zal je vandaag vast niet tegen komen, moet er ook niet aan denken over zo iets te moeten lopen al ziet deze er nog stevig uit... Ik zoek het vandaag wat hoger op... ga de boven boel weer even doen en er ligt weer genoeg strijkwerk.Ik ga je een hele fijne eerste septemberdag wensen en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jij met je weekend hahahahaha..... al heb ik komend weekend gelukkig wel vrij :-)
    Het weer daarentegen is dan een stuk minder maar ja, het zij zo.
    Jij vandaag een lekker ritje voor de boeg naar je oudste broer en dat nog wel met de fiets.
    Heel sportief hoor. het weer zit er nu wel aardig uit en dat blijft ook de komende uren nog zo.
    Heel veel plezier bij je broer en je fietstochtje :-)
    Lieve groet, Helma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Karel,
    Jij op weg naar je broer, je hebt geluk..het is aardig weer.
    Binnen is het nog erg warm.
    Nou.. die bruggen trekken me niks,sommige zijn doodeng.
    De boze poezen bekeken maar er zaten wel wat bange poezen tussen.
    Fijne middag.
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi karel
    Nee in de fiets zal niet makkelijk zijn maar met de fiets in de trein is ook niet nodig want die gaat vanzelf vooruit als je tenminste niet met
    verkeerd om gaat zitten haha...denk zet het er maar vast bij anders komt dat weer haha
    Dus jij een trein laten gaan omdat het te druk was...ja de scholen zijn weer begonnen en iedereen weer naar het werk...fijn hè dat jij niet meer moet grijnzzz
    Geniet je dag en broertje...komen er vast oude koeien uit de sloot...
    En ik denk dat je geen tijd over houd om te fietsen haha...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Knap hoor om een trein te laten schieten...weer eens wat anders ;)
    Denk dat je weer onderweg naar je hutje op de hei bent...smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Pittig ritje en nu nog pittig eten dan?
    Al met al een mooie rit op de fiets dus...en de trein laten schieten haha...fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen