woensdag 12 augustus 2015

verfrissend

hoi lieve bezoekers van
mijn blog

zo luitjes

zo ik weer wat bij gekomen

ja het was gister best warm tijdens een mooie wandeling

door bossen en velden

bracht mij tot deze verfrissende pps



ik doe vandaag ff een lokaal rondje fietsen

om te zien hoe de heide er bij staat

mede ook voor een blogvriendin die er heen wil om te fotograferen

ik zet vanaf nu een blog in 2
dagen

opdat U op het gemak kan genieten of niet

:)

  photo wandeling20520augustus51_zpsb91ya22w.jpg

in een map

bloemen en planten

staan ik weet niet hoeveel ppsjes

 smaken verschillen gelukkig

 ik ga dan ook gewoon van boven af hier de maand juli

dagelijks 1 plaatsen

vandaag is dit deze

herkend U iets

  photo bloemen met een speciaal uiterlijk_zpsje63xzeq.png

 

 

geniet een fijn weekend

doe ik ook


:)

 liefs


Karel

4 opmerkingen:

  1. Ha Karel,
    Zeker een verfrissend pps.Ik vind het best wat klam aan voelen.
    Haha..ik dacht dat je in het echt wandelen ging met een blogvriendin.
    Geen gekwebbel, alleen de vogeltjes.
    Veel plezier vandaag.
    mzl.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedemorgen Karel. Dus vandaag even je tuintje in om te kijken hoe de bloemetjes bloeien... Nou denk dat het al weer wat een afgaande zaak aan het worden is, we komen ook later in de tijd. Alhoewel heide staat lang in de kleur toch? Vandaag wat koeler als gister al was het hier heerlijk, een beetje een briesje erbij. Vandaag wat bewolkter allemaal maar ik hoop dat ik vanmiddag toch even buiten kan zitten. gisteravond wat nattigheid gehad. Ik wens je een hele fijne woensdag en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goede voormiddag Karel.
    Dit belooft een mindere dag te worden.
    Deze morgen een spatje regen gevallen.
    Morgen dan weer tropisch
    Groot gelijk wat minder te bloggen.
    Anders kunnen we je toch niet volgen. :)
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mogge karel
    Jij op pad met de fiets en kijken of de heide er al fleurig bij ligt...is nog wat vroeg of niet?
    Maar zal hoe dan ook wel mooi zijn...net als de ppsjes...beide mooi en bekenden...ja zelfde leverancier hihi
    Die was weer flink bezig geweest...
    Zo wij op naar het zuiden...geniet je dag...groetjes

    BeantwoordenVerwijderen