zondag 30 augustus 2015

wat vroeger - slaap wel en een goede start in de nieuwe week

hoi lieve bezoekers van
mijn blog

zo luitjes

Uw weekend voor bij

ik hoop U had er een als ik samen met Gerard

al vond ik dat opstaan om 05:00 zaterdag niet echt geslaagd

maar de dag zelf maakte dat al goed

hadden zelfs een trein eerder en dus eerder aan de start zou je denken

ja denken wel ja

we liepen eerst in Sittard over een deel van de oude

aarden wal naar het huis van Toon

rondje door het mooie centrum na dien , al werd die wat verstoord

door een kermis

we hoopten op de webcams aldaar te komen en ik liet

Gerard flink zwaaien

hij moe en ik een volle blaas brachten ons op een terras

aan de koffie met iets lekkers

een lieve serveerster en dus veel lachen

ja en toen aan den wandel

pppfffttt

klik op die kale kop voor een diashow

het mooist in groot beeld

  photo wandeling 29 augustus016_zpskfhfit50.jpg

 

ff een idee om Uw te Active
kat wat te doen te geven

klik ff op zijn staart

ik lag dubbel bij het zien van dit filmpje

  photo j9f3xqrf0jb_zpsa5ogeh22.gif

in een map

bloemen en planten

staan ik weet niet hoeveel ppsjes

 smaken verschillen gelukkig

 ik ga dan ook gewoon van boven af hier de maand augustus

dagelijks 1 plaatsen

vandaag is dit deze dus als laatste van de maand

  photo xfy7v968i9f_zpsrd1vnwyy.gif

ff op alleen lezen klikken

 

geniet een fijn weekend

doe ik ook


:)

 liefs


Karel

12 opmerkingen:

  1. Zo in alle rust je fotoserie gekeken...wat is het mooi hè dat heuvellandschap in de verte...je waant je in het buitenland haha
    En zag dat je dat zakkending nog gekocht hebt haha...
    En dat filmpje van de katten geweldig...die ga ik bij mijn schoonzus droppen...
    En ja rozen doen het altijd goed...jammer dat het de laatste zijn deze zomer hj
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedemorgen Karel. Straks maar even klikken, nu eerst even krabbelen. ja ben laat vanmorgen. Slechte nacht gehad en vanmorgen dus blijven liggen.. raar dat je dan ineens wel kan slapen... hihihi. Maar het kan ook vandaag want Ritza hoeft niet naar school. Twee weken stage en vandaag vrij want de winkel waar ze gaat stage lopen is maandags dicht. Jij genoten van de wandeling zaterdag, wij gister genoten bij de familie. Gerwin heeft een mooie verjaardag gehad. Vandaag wordt hij echt 3 jaar. Mag hij trakteren op school. Ik ga je een hele fijne maandag wensen en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha karel
    Tegen de tijd dat er hier regen komt is al lang weer alles binnen...
    Krijg namelijk een berichtje een uur voor het gaat regenen hier...en nog niks gehad haha
    Dus nog een mooie zomerse dag tot nu toe in ieder geval...
    En bevalt het een rustdag ;)
    Geniet er maar van

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Karel,
    Er was weer heel wat te zien en te kijken.
    Eerst de mooie diashow bekeken en wat heb je weer veel foto's genomen.
    Er zitten weer juweeltjes tussen.Een pracht stukje Nederland.
    Haha..en dan die poezen..echt heel leuk.Wat kunnen ze schattig zijn.
    De pps bewaar ik even ,anders blijf ik wonen op je blogger.
    Fijne dag.
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Das ver weg haha
    Ja zag ook hagelstenen in oss om U tegen te zeggen...
    Wij eten vandaag nogeen keer koude schotel...nu kan het nog...
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ga je aan skotelbraai doen?
    Hier is het nog steeds bloedje heet en droog...
    Ben de tuin uitgevlucht want de zon steekt behoorlijk...
    smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dacht dat jij dat wel wist...afrikaans woord voor bbq hj
    Wordt hier nu ook minder warm...dus de ommeslag komt eraan...
    Heb je het alweer op ?
    Wij mogen nog...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo je bent er weer vroeg bij...rommelde je maagje?
    ...en jij zei kom we gaan eten haha
    Dus lekker op het balkon...zo lang je droog zit grijnzzz
    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  9. De avond begonnen en verplaats me zo ook naar de bank...
    Het zomerseizoen is voorbij en weer wat te kijken voor mij haha
    Mag jij raden wat...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jij mag nooit meer raden...en erna ned 1
    Dus ben een tijdje weg...
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  11. De bank is weer stil haha
    Ja de avonden gaan er wat anders uitzien...gelukkig weer.
    Niet dat ik uren voor de tv kan hangen maar kijken wat ik wil zien is toch wel weer leuk...
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Jeetje Karel,
    ik vind het toch wel erg mooi om zo'n diashow te zien.
    Ik zou geen flauw idee hebben hoe dat te doen. Bovendien had je er ook nog lekker muziek bij :-)
    Een lagen dag las ik wel maar ook een hele mooie en gezellige dag met veel gezien en genoten te hebben.
    Mooie herinnering weer.
    Lieve groetjes, Helma

    BeantwoordenVerwijderen