dinsdag 4 augustus 2015

watervallen of in het water vallen

hoi lieve bezoekers van
mijn blog

zo luitjes

maandag werd een rustdag hoor

een beetje HH en een boodschapje

vandaag zou ik weer naar Drente , maar

er valt wat regen en dan is de kans groot

dat ook de wandeling valt

juist

in duigen 

of toch in het water

hier nog iets wat valt

en toch mooi is

  photo watervallen in IJsland_zpsuz8t6umg.png

ff op alleen lezen klikken

in een map

bloemen en planten

staan ik weet niet hoeveel ppsjes

 smaken verschillen gelukkig

 ik ga dan ook gewoon van boven af hier de maand juli

dagelijks 1 plaatsen

vandaag is dit deze

had ik daar eerlijk gezegd
niet verwacht



  photo Alaska botanische garden_zpsge3m8l3f.png

geniet een fijn weekend

doe ik ook


:)

 liefs


Karel

6 opmerkingen:

  1. Dat kan toch helemaal niet als jij zulk een pps plaatst ;)
    De eerste mooi maar heb nog mooiere foto's
    Die kom je nog wel tegen hj
    De 2e een pracht van een pps maar volgens mij had je die al een keer geplaatst...maar het is een mooie en helemaal uitgekeken...trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedemorgen Karel. Nee vandaag de gok maar niet wagen om te gaan fietsen of wandelen, je kan altijd je tuin nog even in als het moet. Hier was het gister niet echt heel warm hoor, stond een koel windje en dat scheelt direct. Heb gister ochtend ook alles eerst even kunnen doen beneden en vandaag is boven weer aan de beurt. ben laat vanmorgen dus zie wel hoe ver ik kom. Dat we vandaag niet buiten zullen zitten en eten dat is zeker. Ik ga je nu eerst een hele fijne dinsdag wensen en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi karel
    dus geen fijn weer voor de luchtwegen...nu denk dat er in ijsland genoeg frisse lucht is...
    Ja zo is het een mooie samenloop en jij een reden om ijsland te plaatsen...ja mooi hoor die watervallen.
    Hier regent het ook al de hele morgen...maar goed gister een heerlijke dag buiten gehad.
    Vandaag eigenlijk naar een verjaardag want oudste broer is jarig. Halen we later wel weer in hj
    Ga niet met die 2 er naartoe...en morgen weer naar vera...teveel weg dan.
    Geniet je dag verder want je hh klusjes zijn klaar haha
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De vakantiegangers hebben een reeks foto's op fb geplaatst maar die kunnen alleen vrienden zien...jammer hoor
    Daarom stuurde ik er een paar...
    Ja op die verjaardag is het toch druk genoeg...hier is het nu niet meer benauwd...de regen heeft de rest weggevaagd haha
    Smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja het is deze dagen al druk genoeg geweest ook voor de mannen...nu is het hier intussen lekker weer dus kunnen ze nog mooi even buiten uitrazen...straks in bad en eten en ze zijn klaar voor de laatste nacht hier...smakelijk

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha toevallig dat eten wij ook vandaag...op verzoek haha
    Eten gaat hier als een speer...de mannen lusten warm eten wel.
    Moeten wel altijd komkommertjes en tomaatjes en paprika op tafel staan en die eten ze dan tussen de happen door ook nog.
    vitamientjes noemen ze dat haha
    smakelijk

    BeantwoordenVerwijderen