dinsdag 4 augustus 2015

wens U een fijne en zonnige dag

hoi lieve bezoekers van
mijn blog
zo luitjes

aan het eind van de dinsdag middag kwam de zon erbij

en die is er morgen , woensdag dus , ook weer bij nee ik zal er niet zijn

 ben ook niet op levensreis hoor

wandel lekker rustig door de mooie natuur van Drente


Sleen -
Coevorden
  photo levensreis_zps214xzasp.png

ff op alleen lezen klikken
in een map

bloemen en planten

staan ik weet niet hoeveel ppsjes

 smaken verschillen gelukkig

 ik ga dan ook gewoon van boven af hier de maand juli

dagelijks 1 plaatsen

vandaag is dit deze
zal deze mooie bloem ook niet
tegenkomen

maar wie weet de andere mooie schone wel

;)


 photo Magnolia2_zpsjswkviku.png


 
ff op alleen lezen klikken



 
geniet een fijn weekend

doe ik ook


:)

 liefs


Karel

5 opmerkingen:

  1. Mogge Karel,
    Je hebt weer mooie ppsjes geplaatst.
    De levensreis is erg mooi.
    Jij gaat weer aan de wandel, het is nu al een schitterende dag.
    Geniet van de zon en de natuur.
    Fijne zonnige dag.
    mzl.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha die Karel. Jij al weer een heel eind op weg... Ik nu eerst even krabbelen en dan al weer een bezoekje van Anke voor een bakkie. ja die belde net.. was onderweg van haar werk hier naar toe. Vanmorgen even bij zus om een bakkie gezeten. Het is heerlijk weer dus wij gaan zo ook naar buiten... Alles weer aan kant hier en morgen maar weer verder. Wens ik je nog heel wat mooie kilometers en e horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mogge karel hihi
    Ja het was er verder dus vandaag niet van gekomen, alles inpakken was weer in de tassen en alles schoon afgeleverd aan de ijslanders...viel mee en robin en marijn hebben op de verjaardag niet aan de mams gehangen en gewoon mee gespeeld...
    Met zijn allen over de kermis was ook een feest met 6 kleintjes...dus al met al een leuke verjaardag en de jarige voelde zich ook echt jarig...het middelpunt van alles...
    Nu wij aan tafel zo...smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Had je even fout gelezen haha die doen hun eigen was maar...
    Wel de was van de kleintjes van deze week netjes gewassen terug gegeven...
    Morgen de bedden even doen en we zijn weer bij...op de normale klusjes na...
    Dus een flinke patat...en je doet het ermee...moet lukken toch?
    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Karel ,
    Heb je mooie ppsjes gekeken .
    De levensreis is heel mooi ....wijze woorden .
    Maar vind de Magnolia ook prachtig .
    Ik heb een struik in de voortuin staan en dat is een roze Magnolia .
    Eigenlijk word hij wat te groot voor de voortuin .
    Maar als hij vol in bloei staat is het zo mooi om te zien !
    Alles goed met jou Karel?
    Leuk dat je van die lieve berichtjes in mijn boekkie komt brengen..
    Hoop dat je een fijne wandeling hebt gehad vandaag .
    Nog een fijne avond Karel .
    Liefs van mij
    Ien xxx

    BeantwoordenVerwijderen