dinsdag 8 september 2015

aan de wandel

hoi lieve bezoekers van mijn blog

zo luitjes

ik ben vandaag aan den wandel
en nee niet langs de kust
en zal zeer zeker ook geen kwallen tegen komen
ik loop tussen
Holten en Laren

water en zand

met dat ik met dit blog bezig ben bedenk ik mij
deze pps had beter donderdag gepast

...

in een map
dieren
staan ik weet niet hoeveel ppsjes
smaken verschillen gelukkig
ik ga dan ook gewoon van boven af hier de maand september
dagelijks 1 plaatsen
vandaag is dit deze

jiggly jellyfish
ff op alleen lezen klikken

geniet een fijn weekend
doe ik ook
:)
liefs
Karel

11 opmerkingen:

  1. Vast wel ja...en waarom beter do plaatsen ?
    Ga je dan zeeland in hj
    Goed dat je er weer op uit trekt...denk dat het goed voor je is...wandel ze
    Trusten 2 x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedemorgen Karel. Dinsdag alweer... Jij vandaag weer aan de wandel. Ik ga vandaag de boven verdieping weer even doen en verder zie ik vandaag wel. Ritza gaat straks weer naar stage. Hier trekt de grijze lucht ook weg ... hopelijk blijft het vandaag echt droog. Gister toch nog wat buien gehad hoor. verder heb ik niet echt veel nieuws... maar ga je wel eerst een hele fijne dinsdag wensen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. goedemorgen karel
    dus jij gaat aan de wandel, zus aan de ,,steps,,van beneden naar boven
    ik straks op de fiets, boodschappen halen en medicijnen
    wat een sportieve familie zijn we toch haha
    het weer lijkt hier op te klaren, moet ook heb nog wat dat moet drogen
    gisteren mijn buurman op mijn dakje gehad
    hij is aan het verbouwen, maar mijn regenwater blijft op het dakje staan
    ook wat lekkerij in de bijkeuken, dus even naar gekeken
    ik hoop dat het nu over is, anders heeft buurman een probleem
    zo karel ga jou een fijne dinsdag wensen
    lieve groet van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha karel
    Jij lekker aan de wandel en zoals je zegt koppie leeg maken...zal je goed doen.
    Weet je weer hoe fijn het is om gewoon aan de wandel te gaan als je dat wil...
    Wens ik je een fijne dag al lees je dit niet meer...maar staat er straks ook nog wel haha
    Geniet je dag...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Karel,
    Iedereen is weer druk,jij aan de wandel,je koppie leeg maken.
    Nellie aan het strijksurfen..hihi.
    Jakkes,kwallen..al zien ze er best mooi uit.
    Je hebt de ppsjes weer mooi op elkaar afgestemd.
    Nog een fijne middag/avond.
    mzl.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hello, my favourite Dutch walker ... I see you are at it again ... hope i'm not missing any of ur series of wandeling pics, as they either do not want to open or they crash my computer, when retrieved from tis blog ... always can access them well though, when u send me the links via email ... other than that ... it's getting cold here ... am working to finish harvesting my garden ... and looking for th last mushrooms in the pasture ... sale of my cattle is next on the agenda ... then in November a few days in Arizona as well as Cuba ... can't wait ... smiles ... Love, cat.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Weer richting huiswaarts naar je warme hutje...en proberen het groen van je af te schudden haha
    Smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  8. GB je bedoelde vast FB
    Dus jij voelt je geroepen als je je naam hoort vallen haha
    Nu ik alleen als ik daar een spelleke doe en zie dat er een reactie is anders hou ik het daar niet bij ;)
    Vind zowiezo al die discussies over vluchtelingen erg eennzijdig...allemaal ikke ik ik...en dan pas de rest.
    Fijne avond groentje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ja erg hè die discussies
    Maar een mooi gebaar waar je niks aan hebt...dus zelf aan de slag dan maar ???
    O begint weer...doei

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Tja soms krijg je reacties waar je niet zo blij mee bent...en och jammer
    Krijg zo langzamerhand het idee dat iedereen alleen met zichzelf bezig is en niet met de vluchtelingen.
    Ben al lang blij dat ik hier woon en niet hoef te vluchten...dus laat maar komen en wat mij betreft zijn ze welkom.
    Dat niet iedereen er zo over denkt is duidelijk in de discussies daarover pffttt
    Slaapwel

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Jeetje begint hier de discussie ook al...
    Nee ik draai het niet om...wij slaan niet op de vlucht...gelukkig niet nodig.
    En in je opsomming kan je wel gelijk hebben maar toch vind ik dat ze geholpen moeten worden
    Bedoel je met de banken het gemak van leningen sluiten of wat anders?
    Trusten

    BeantwoordenVerwijderen