dinsdag 1 september 2015

oant moarn

 
I will return
 
sleep well
 
love
 
Karel

10 opmerkingen:

  1. Ha die Karel... hihihi had ik het kort vanmorgen op mijn blog jij nog korter en wel met 7 woorden. Jij weer aan de wandel. ja het is mooi weer, hier draait de tweede was inmiddels en kan lekker naar buiten. Gister de bedden verschoont dus de grote lappen drogen wel zo. Hier weer even de rust in huis, de koffie drinkers weer naar huis. Jij weer helemaal op orde met de mails en zo en ook nog post via de postbode.. ja je staat er mooi op.. en je kan vandaag of morgen geloof ik nog wat verwachten, verder zeg ik niets.. je ziet het wel. Ik ga zo nog even wat klusjes klaren en vanmiddag even rust.. Tussen de middag is Ritza anderhalf uur thuis en dat is even wennen... He wandelse en een hele fijne woensdag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi karel
    En was je in slaap gevallen op de bank en gelijk je mandje maar opgezocht?
    Na het plaatsen van je blogje hihi
    En dan zeg jij dat wij stil zijn haha
    Dus alweer de hort op...met fiets of benenwagen?
    Geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha die Karel,
    Haha..je bent zeker kort van stof.
    Het is toch weer een pracht dag geworden.Heerlijk Hollands weer.
    Geniet er van en voor straks, smakelijk.
    mazzel.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Pffff.. vergeet ik weer,
    Een pracht banner.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je vlucht voor de bui...of zat je wandeling er zowiezo al op...
    Smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Das mooi op tijd thuis en ook nog eens eten in huis...Kan je vanavond weer lekker alles bijwerken of toch niet haha
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dus al voor de buis...
    Vraagje hoe kan je nu geen zin hebben in bloggen whahaha
    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  8. De slaap hield je van het bloggen dus...kan ja
    En vanavond...ook slapen?
    Ik ga bankhangen zo meteen...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zo bank vaarwel gezegd en zit weer hier...en ja ook ikga slapen maar nu nog even niet haha
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Die tips worden toch niet opgevolgd ;)
    Maar hang je was maar binnen want het gaat regenen haha
    Slaap lekker

    BeantwoordenVerwijderen