maandag 14 september 2015

de rust gaat verder

mogge lieve bezoekers van
mijn blog



zo luitjes

ik had een rustige zelfs zonnige zondag

liep alleen een blokje om in de buurt

ja ik weet het totaal iets anders

vandaag heb ik toch echt wat werk te doen

zowel in het HH als anderszins

even tijd om te bezinnen zeg maar


 photo momenten van bezinning_zpsw8pisykw.png


 

in een map met de naam dieren

staan vele mooie ppsjes

zet er hier deze maand elke dag een neer

vandaag is het deze

  photo de adelaar_zpsrws4dpt3.png

geniet het weekend

doe ik ook

 

lieve groet

Karel

10 opmerkingen:

  1. Zo dat zijn mooie die er op me stonden te wachten...
    Vooral de eerste om de teksten en plaatjes maar ook de adelaars..prachtige vogels
    En het is niet alleen de rooie maar drinken in gezelschap doet het umhj
    Trusten...foutje je slaapt al...mogge karel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedemorgen Karel. Dus jij gister toch even een blokje om geweest al was het wel anders dan gewent. Nou hier zat gistermiddag de koffie tafel al weer vol hoor.. Vandaag weer de start van een nieuwe week en Ritza straks weer naar school en ik hier de maandag ochtend klusjes even klaren. Het is weer even omschakelen voor Ritza maar ze hebben over een week of 4 ook al weer vakantie. Ik ga je nu eerst even een hele fijne maandag wensen en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mogge Karel,
    Twee prachtige ppsjes.
    We hadden en heel leuk in het Brabantse.Ook de zon was aanwezig en de temperatuur was lekker warm.
    Lekker koffie geleut en de poezen bewonderd.
    Naderhand zijn we naar een Grieks restaurant gegaan en super heerlijk gegeten.
    Op de terug weg rond Utrecht begon het te regenen en het regent nog steeds.
    Moe maar voldaan kwamen we weer thuis.
    Nu weer aan de was.
    Fijne dag.Groetjes..

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha karel
    Goed bezig jij...en de bovenboel ga je ook nog doen...
    Wie maakt dat bij jou allemaal smerig dan?
    Nee kan vandaag geen plakstoel gebruiken...zo meteen naar vera en mathijs oppassen...
    en spelen natuurlijk...Dus nog snel even krabbelen en ik ben weg voor de dag...
    Groetjes en geniet je dag....mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Karel,
    ik heb weinig van de zon gezien want had werkweekend.
    Was zo druk dat ik van voren niet meer wist of ik van achteren leefde whahahaha...
    Jij had dus ene rustige zondag en dat is ook. wel eens lekker.
    Een moment van bezinning had ik vandaag ook zo heeee.......
    en ja dieren-plaatjes zijn altijd fantastisch :-)
    Lieve groetjes, Helma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wij ook weer klaar met oppassen...tot het weekend dan mogen we weer haha
    Komen er 2 logeren hier...
    Dat klinkt best hoopvol en fijner nog ze hebben je goed geholpen dat is van belang.
    Dus een beter gevoel dan de vorige keer?
    Ben benieuwd wat er uitgekomen is...
    Smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dan is het een goeie stap geweest...en sappelen dat kan jij wel haha
    Ook naar de bank...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nu dat sappelen kan alvast beginnen toch?
    Ieder inkomen is welkom om wat vrijer te kunnen ademen denk ik zo...
    Maar idd afwachten zeg je dan doen we dat...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Case closed
    Morgen weer een dag en na een nachtje slapen kan je weer volop aan het HH
    Slaap lekker

    BeantwoordenVerwijderen