vrijdag 18 september 2015

ff zo snel als de Eekhoorn een rondje om

mogge luitjes

maakte ik gister nog gein dat we na de herfst naar de lente gaan
van mij zou het mogen hoor , maar het zal niet gebeuren
en ach ik hoef nu niet in winterse omstandigheden te werken

maar dat zal toch nog ff duren
wij krijgen de komende dagen een beetje
Indian summer
redelijk weer met wat zon en meest droog
ja wel iets frisser , ach dat hoort er bij
laten we eens een rondje om de wereld doen
gaat U mee

autum around the world

dan is daar weer de map vol met dieren

en wie past er nu mooi bij de herfst
juist
deze

eekhoorn1

wens ik U een fijne dag

lieve groet

karel

14 opmerkingen:

  1. Hoe mooi ik beide ppsjes ook vind
    Die bovenste had ik al geruimd en de onderste is een nieuwe voor me...ken er wel met eekhoorns maar deze nog niet.
    Ja bijna herfst...brrrr
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedemorgen Karel. Ja het schiet nu op he wat het seizoen betreft en de eerste tekenen van de herfst zijn er al... Ja de eekhoorntjes en egeltjes zijn echt van die beestjes die bij dit seizoen horen. Ik ga later vandaag wel even klikken en kijken maar nu eerst even de krabbels doen en dan de dag eerst maar even beginnen. Bij jullie gister nogal wat regen las ik, hier ook nattigheid maar niet zo erg. Ik ga verder en wens je een hele fijne vrijdag en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi karel,
    De herfst is echt een mooi seizoen al zie ik hier geen eekhoorntjes.
    Ook egeltjes zie ik niet...wel een heleboel spinnen.
    De regen is voorlopig weg maar wat een natte dag, gisteren.
    Nu is het heerlijk buiten.
    Nog een fijne middag.
    Mzl.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha karel
    Je schrok van jezelf dan wordt het tijd er wat aan te doen haha
    Dus met een kortgeschoren koppie en en blote kin weer de dag in....
    Ja hoor je glimlachjes zijn weer binnen..
    Nu ik heb een gat in de dag geslapen en de spiertjes zitten er nog allemaal want ik voel ze en vooral in de benen grijnzzzz
    Dat is het nadeel van slenteren door de regen...
    Nu hier schijnt volop de zon dus we hadden beter vandaag kunnen gaan hihi
    Groetjes en geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  5. aha je wilde netjes aan de wandel....nu hier is het 2 daagjes speelkleed al blijft guus daar niet meer op zitten haha
    Ja ik weet ook wel dat je met mooi weer beter kan winkelen...in ieder geval niet alles nat
    Maar we hebben het overleefd en geslaagd dus wat willen we nog meer...
    Nu maar genieten van een mooi rustig weekend met de kleintjes...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Als die rillingen maar niet in hoestbuien veranderen ben ik tevreden...
    Echt lekker nu buiten...wel fris maar dat zonneke...heerlijk.
    Welke kant ga jij op met je wandelen...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zal de linken straks eens bekijken ben nu te druk met rechttrekken wat scheef hangt ;)
    Dus je eindigt in brabant...de goeie kant op volgende keer dan haha
    Smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Daar zitten wij ook dichtbij haha en belgie...dus je kan nog afzakken...
    Ja als ik een dag weg ben geweest dan moet dat rechttrekken ;)
    Mannen haha
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zo klaar...kamer gepoetst en bloemen in de vaas weekend kan beginnen
    Zo meteen een snelle hap...shoarma met pitabroodjes en sla...smikkelen met knoflook en piripiri saus
    Jij zal het wel al op hebben...wij gaan nu aan tafel...fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jij al in de voorbereiding voor zondag...en zaterdag dan?
    Die komt eerst hoor haha
    Ja af en toe is dat lekker maar niet teveel
    Morgen weer normaal maja dan zit er ook een kleintje bij...die naar ons kijkt en hetzelfde wil wat wij eten haha
    Zelfs dingen die hij thuis niet lust...laatst had ik nasi en daar is hij niet dol op maar met een schaaltje vleesjes apart erbij heeft ie keurig alles opgegeten...morgen ...maar vlees, krieltjes en groenten en die lust die wel
    Oma houd met iedereen rekening haha
    Geniet je avond en bankhangze of is het een tukkie?

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Geen tukkie dus maar op tijd slapen...dan mis je de nieuwe blogjes haha
    En wakker worden met dat herrieschopding is ook geen pretje grijnzzz
    Trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ok een had je al...nieuw filmpje eronder ;)
    Toen ik het plaatste bestond het nog wel haha
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dat had ik nu al gezien haha
    En wennen aan dat herrieschopding zou ik nooit doen grijnzzzz
    Trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Tja er zijn mensen die ook daar opruiming houden
    Nu staat er een andere ;)
    Slaap wel en morgen een fijne wandeling

    BeantwoordenVerwijderen