zaterdag 26 september 2015

fijn weekend wens ik U

mogge luitjes

we krijgen een mooi weer weekend
en ook de dagen er na lijken goed
nu U weet wat ik graag doe ( t ) :)
zo ik keek naar drie plaatsen 2 voor een wandeling
1 voor een fietsritje
wat denkt U werk aan het spoor in alle drie de richtingen
heb toch plannetje voor de zaterdag rond ik reis van hier naar
Lunteren en wandel naar Otterlo
zie de link als U wilt weten waar dat is , het is ietsje langer ook als hier staat
maar dat is met mooi weer natuurlijk geen probleem
al dit brengt mij , nee ons allen
bij het genieten van de mooie herfst , toch

ons seizoen greetje
ff op alleen lezen klikken

uit de map met dieren pikte ik deze vandaag
deze en na het klikken een tel geduld
en U hoort de vogels

vogels in beeld en geluid
ff op alleen lezen klikken

ik laat het hier bij voor het weekend

wens ik U een fijn weekend

lieve groet

karel

12 opmerkingen:

  1. Wat een mooie weer van greetje en of ik die nu al gezien heb of niet ze blijven mooi in tekst, muziek en beelden.
    En ja die vogels kan ik loslaten en verwijderen...haha
    En een verrassend eind ook...man wat kan die fluiten.
    Trusten en wandel ze morgen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedemorgen Karel. Jij ook al weer op en straks weer op weg voor een wandeling. Je hebt gister de boel al weer even goed gedaan en als ik het allemaal zo lees had je een vlotte dag... Bij mij liep het gister allemaal uit en stond ik rond 4 uur de afwas van gistermorgen nog te doen.... Nou je weet dat komt vrijwel nooit voor.. Vandaag maar even afmaken waar ik gister ben geeindigd en even om een ander mobieltje gaan kijken... Een zelfde als ik heb hoor, geen duur toestel met alles er op en er aan... Jij gaat maar lekekr genieten van je wandeling en ik wens je een hele fijne zaterdag.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo Corry hier haha waar was je met je gedachten ???
    Hoi karel...als je maar lang genoeg wachtkomtkareltje wel haha
    Je was al druk met de limburgse 06 lijn ;)
    En ja ik had die van greetje opgezocht en gevonden een jaar terug...dus was een bekende voor mij maar schijn ze toch niet meer allemaal te kunnen onthouden grijnzzzz
    Was je met de fiets naar het station of toch verandering van plannen ??
    Geniet je dag wandelend of fietsend
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Karel,
    Wat je een beetje in de war..hihi....Kan voorkomen ,toch!
    De ppsjes van greetje zijn altijd de moeite waard en de vogeltjes fluiten er lustig op los tot groot plezier van de snoesjes.
    Mooi weer om te wandelen.
    Nog een fijne dag.
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha je zit alweer in de boemel...huiswaarts ;)
    Smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nee ik vond het gewoon vreemd dat die me niet bekend voorkwam...dus ff gekeken ja...en waarom zou ik daar de tijd niet voor hebben ...tiijd zat haha
    En zolang duurt dat ook weer niet , ff naar greetje en naar onder scrollen grijnzzz
    Ga je nu al slapen?
    Ik duik de bank op voor even...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nu ik denk dat je nog wel ergens wat hebt staan en dat je echt niet thuis blijft haha
    Grapjas...reageer anders wel op je oude blogje toch?
    Zelf heb ik de planken aardig gevuld ...vooruit werken heet dat hj
    Je ligt er vast niet wakker van...Slaap lekker

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat grapjas slaat op tijd zat pffttt
    En een blogje is toch zo in elkaar gezet...als die bank je wat eerder los laat hj
    Slaap ze en een heleweek op pad dan zeg ik pffttt
    Trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Goedemorgen Karel. Jij gister weer wat kilometers in de benen, vandaag ga je er ook weer op uit toch, of had ik dat nu verkeerd begrepen? Het zonnetje komt er hier al weer bij. Ook gister een prachtige dag, alleen het vestje hoefde er bij aan. Ik heb weer een stunt hoor, moet morgen terug naar de winkel. Doosje met van alles er op en er aan gekocht maar de mobiel zelf ontbreekt. Morgen maar even verhaal gaan halen. Vandaag houden we het hier lekker rustig en zien wel wat de dag komt brengen. Ik wens je in ieder geval een hele fijne zondag en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi karel
    Jij op de plakstoel en ik dacht dat je vandaag op het zadel zou zitten.
    Och je hebt alle tijd en de dag duurt nog lang...toch?
    Hier is het een rustige zondag...heerlijk haha
    Morgen oppassen gaat niet door dus ook deze week is het lekker rustig...kan ik met de kasten aan de slag...maar niet vandaag is een rustdag haha...groetjes en geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heerlijk toch gewoon doen waar je zin in hebt...maar je fietste in gedachten al en het rondje werd steeds kleiner hj
    Nu dan was de zin er ook niet echt en kan je de rustdag wel gebruiken...een hele week weg van huis is toch ook niks haha
    Mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Karel,
    Met dit mooie weer en jij bent niet weg op de fiets of benenwagen.?
    Lekker tuttelen en niks ook prettig.
    Vandaag niet voor mij.. ik ben aan de poets.Straks naar buiten voor de ramen.
    Dan even niks meer.
    Fijne zondag.
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen