zondag 6 september 2015

fijne zondag


hoi lieve bezoekers van mijn blog
zo luitjes
weerfenomenen kennen we zo langzamerhand wel
ook afgelopen zomer weer vele weer records gebroken
maar of het nu goede of slechte omstandigheden waren
het geeft mooie beelden
tumblr_ntjem4jxrn1qzl4yeo1_500
...
in een map
dieren
staan ik weet niet hoeveel ppsjes
smaken verschillen gelukkig
ik ga dan ook gewoon van boven af hier de maand september
dagelijks 1 plaatsen
vandaag is dit deze
en de zoen is extra voor U

29-08-14 - 1

ff op alleen lezen klikken
 
geniet een fijn weekend
doe ik ook
:)
liefs
Karel

9 opmerkingen:

  1. Goedemorgen Karel. Poes nodigd echt even uit om te klikken hihihihi. Ja en dan verwacht je ....maar komt er heel wat anders maar wel aparte beelden. Ik heb vanmorgen eerst even uitgeslapen. Vandaag maak ik er een rustdag van. Gister al een druk bezette dag gehad maar wel gezellig. Je leest het allemaal wel op mijn blog. Regende het hier net nog nu komt de zon er door, mag van mij blijven maar we zien het wel. Wie weet als het vanmiddag knap weer is dat we even richting strand gaan. Ga zo eerst even de dag beginnen maar eerst even alles hier op de p.c weer op orde brengen. Jij zal vandaag denk ik ook niet gaan fietsen of wandelen of het laatste misschien even in je tuin. ik wens je nu eerst even een hele fijne zondag en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een goeie middag
    Zo en nu je blogje...kon er gelijk 2 ruimen hihi
    Och een nieuwe lading is er alweer
    Maar de verrassing zat um in het plaatje...had een hele andere verwacht grijnzzzz
    Groetjes en geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat kan gebeuren...en ja dan komen er vragen en opmerkingen waar je niet op zit te wachten.
    Koppie ff uit laten waaien of een wandeling in de regen maakt ook schoon haha
    Geintje hoor...
    Nu dat plaatje spreekt idd voor zich haha
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha Karel,
    Mooie billen heeft die dame..
    Twee prachtige ppsjes over het weer en de mooie dieren.
    Haha.. doe jij geen rokje aan..ik ook niet,hoor.
    Vandaag poetsdag.Gisteren lui geweest en vandaag weer aan de slag.
    Fijne middag.
    Mzl.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Och van mij hoeft dat niet persé...mag ook wel een ander plaatje zijn haha
    En nee zag je niet groen worden...was heerlijk aan het badderen
    Bad vol, boekje erbij en genieten maar
    Zo de pyamadag is voorbij kan de avond beginnen...smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wie zegt dat dan...wat is dat een pyama?
    Kan je dat eten?
    Ja hoor mannen genieten daarvan...wij kijken wel naar andere dingen haha
    Bijn tijd om de keuken in te gaan...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ha die pyama kan je op je buik schrijven maar de bank is van mij...
    Nog een uurtje ;)
    Bankhangze

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Denk dat het in de herfst harder waait haha
    maja dan zit er waarschijnlijk een legging onder...jullie pech string weg grijnzzzz
    Maar die lente komt wel weer duurt alleen nog ffkes...
    Wat zal jij dit plaatje lang laten staan...dus voorlopig geen nieuwe blogjes haha
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ha die kijken naar heel andere dingen...grijnzzzz
    Als ik erbij ben haha
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen