vrijdag 11 september 2015

geniet de dag

mogge lieve bezoekers van
mijn blog
zo luitjes
had ik gister een fijne wandeling met
heel verschillende landschappen
zeg maar van heel groene weilanden
tot een mooie en grote zandverstuiving
en een flink stuk bos daar tussen
vandaag zou een regen dag worden
en dus houd ik een RHH dag is
RustigHuisHaten
  photo zon zee strand_zpsfewejppu.png
ja ik had in de agenda staan voor vandaag fietsen
en wel op de LF1 waar ik in Heiloo eindigde op 1 september
wie weet morgen
komen wel weer mooie dagen
...

in een map met de naam dieren
staan vele mooie ppsjes
zet er hier deze maand elke dag een neer
vandaag is het deze

  photo 4 parni_zpsk1uhviqn.png
ff op alleen lezen klikken
 
geniet het weekend
doe ik ook
liefs
karel

15 opmerkingen:

  1. De bovenste had ik al eens of staat nog ergens in concept maar het is een mooie, dus blijft mooi staan ook ;)
    Echt wel mooie beesten in de onderste pps...maar ga toch voor de eerste.
    Heerlijk dat geluidje en plaatjes :)
    Ben je moe...je puft zo haha
    Trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedemorgen Karel. Dus vandaag even een rustige huis haten dag.. Ga je als een slakje door je huisje dan? hihihi. jij gister weer de nodige kilometers gelopen en ja nu eerst maar afwachten wat het weer gaat doen. Er wordt regen voorspeld maar dan is het maar de vraag waar dat gaat vallen. De komende dagen zal dat zo zijn.. maar zoals je zegt, er komen vast nog wel mooie dagen al zal het dan wel wat kouder zijn... Ik krijg vandaag bezoek. Dus zo in de kleren en dan even de keuken in om een pan soep te maken. Wens ik je nu eerst een hele fijne zaterdag en wie weet is het vanmiddag nog droog en kun je misschien nog even je eigen tuin in..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha karel
    Een kwebbel voor in de auto haha daar gaat het filmpje niet over grijnzzz
    en je kan gelijk weer terug voor het volgende blog haha
    Ja de eerste is een mooie, anders had ik die niet ergens staan
    Maar als jij het ziet als 2 x glimlachjes dan mag dat hoor..
    Daan komt zo op bezoek na zijn middagslaapje...en Guus met de mams komen mee ;)
    Geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Karel,
    Je hebt weer 2 mooie ppsjes geplaatst.
    Ik ben nog niet aan het wassen.
    Neil was zo laat thuis,19 uur en we moesten nog eten.
    De machine staat wel op zijn plek en nu maar hopen dat Neil wat vroeger thuis komt.
    Eerst wassen zonder wasgoed..zonde hoor.
    Nu nog de boodschappen doen en dan even niks.
    Fijne dag.
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. aha je had het over het 2e filmpje...ja lachen al is het in scene gezet ;)
    Jij krijgt altijd glimlachjes...toch?
    Zoals het er nu uitziet kan buiten wel maar denk dat er verandering aan komt...we zien het wel.
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Net je foto's gekeken en wat zijn ze weer mooi...al vond ik je andere profielfoto leuker ;)
    Meer kleurrijk... :)
    Jij wielrennen kijken samen met Anja hj
    Ik denk dat ik ga voetballen grijnzzz
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wilde je al gaan eten dan?
    Ja geeft idd het mooie weer die schaduw...maar blijft dat ik de andere mooier vond haha
    Binnen nu en een half uurtje zullen ze er wel zijn...de mannen haha
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  8. En alweer de deur uit...in de tussentijd nog een gesprekje met mathijs over de telefoon...
    Dus middag gevuld...nu de keuken in
    Smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ha ik moet nog beginnen maar maak nasi dus zo klaar ook haha
    Eten wij als jij een tukkie doet grijnzzzzz
    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  10. You enjoy your week end too, Karel ... I love your new header ... looks quite magical and a bit scary as well to me ... reminds me of Pruro, formerly GDR territory ... anyway ... Love always, cat

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Das saai eten tukkie bankhangen en slapen hj
    Denk dat ik maar eens een zonnebankje doe nog...morgen feestje
    Dus weekend weer gevuld...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Uitgesteld tot morgen...plakstoel en chat
    Vind het nu te laat worden...dus morgen ook nog wat te doen haha
    Bankhangze

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Op zondag strijken...karel toch, ga je mond eens spoelen :)
    Zondag is in brabant een rustdag, daarom komt Co ook deze kant op...maar blijft steken in Oss Grijnzzzz
    De haarballen liggen in de weg haha
    Bankhangze nog ff toch?

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ja en ze moet wassen anders niks meer om aan te trekken...hj
    Het leven is goed in het brabantse land... ;)
    En ja manlief kan mooi nog rijden met deze hand dus ikke geluk :)
    Trusten

    BeantwoordenVerwijderen