zondag 20 september 2015

goede en mooie maandag

mogge luitjes

heb nog een
album
voor wie het zien wil

ik ben vroeg slapen want
morgen nog een mooie dag
dat ik ben weg hoor voor een stukje
Veluwe Zoom
Garderen - Putten
met o.a Speulder en Sprielderbos

vandaag de daagse fiets uitelkaar gehaald gedeeltelijk
versnelling naaf is wat mis mee
heb zat onderdelen , ja maar er is er niet 1 die past
komt goed
ja er zijn de laatste week veel woorden gevallen
voor en tegen de grote instroom van asielzoekers
zo kwam ik op de volgende pps

woorden Greetje
ff op alleen lezen klikken

dan is daar weer de map vol met dieren ppsjes
deze zien er vreemd uit maar doen normaal
bij de mensen is het nu niet echt zo

animals raros

wens ik U een fijn weekend

lieve groet

karel

11 opmerkingen:

  1. Wedden dat je er minstens 7 tegenkomt morgen ;)
    Zo een hele mooie van greetje en dan de tekst...gewoon prachtig.
    En ja met die beesten...zitten maar enge tussen hoor haha
    maar ook mooie...trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sweet dreams met je enge beestje...en val niet in iedere sloot die er wel is ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goedemorgen Karel. net even je album gekeken, je viel met de neus in de boter he.... optocht en zo te zien wel een mooie. Neem aan dat de mede reiziger in de trein daar ook naar toe ging. Je kan op de foto,s ook al duidelijk de herfst zien.. en als ik het goed heb dan begint deze vandaag. Jij gister niet meer weg geweest begrijp ik maar met de fiets bezig geweest. Vandaag nog even een ritje.. ja er kan een buitje vallen hier en daar maar het zal wel de meest droge dag van deze week worden geloof ik. Ik ga je met wat je ook gaat doen een hele fijne maandag wensen en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mogge karel
    Nu ziet er buiten goed uit dus een mooie dag...ook om buiten te zijn dus ook wij zullen erop uit trekken hj
    Anders dan jij maar toch haha
    Nog een dagje spelen en we zijn weer eigen baas erna
    Geniet je dag...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja bij een bakkie voor vertrek snel ff een krabbel gezet..nu zitten de 2 voor een filmpje op de bank.
    Even een rustmoment voor vera die dat nodig heeft na school...en ja dan kijkt mathijs ook mee
    Wij ff rust...zo meteen naar buiten zolang de zon nog schijnt...wandel ze

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Karel
    Even mee gewandeld ,wat zijn er al veel paddestoelen .We hebben er vanmiddag ook aardig wat gezien . Mooie pps van Greetje en die beestjes ,tja ik kreeg regelmatig kippenvel brrr wat zijn er een engerds bij ,maar ach ik gil al als ik een spin zie haha .We hebben toch gelukkig weer een paar mooie dagen gehad ,doet een mens goed .
    Groetjes Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  7. OMG, Karel ... so glad you told me how to watch ur "nature movie thingies " ... (you know what I mean) ... they are simply beautiful !!!! ... now I know what I missed all this time ... will go back into ur older posts an watch some more ... hopefully they still exist ... i'll look as soon as I have time ... glad you enjoying autumn in Holland ... it's not too bad here at the moment either ... had some rain and some warm days ... that means lots of mushrooms ... yummy ... smiles ... be well, my friend, eh? Love, cat.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja vera is 4 dus mag naar school en marijn dit jaar de vroegere eerste klas dus die gaan schrijven en lezen ;)
    Zo we zijn weer thuis en moeten wel nog eten...patat wordt het...
    Was niet de bedoeling zo laat maar we zaten te kleien en dan kan je niet gelijk weglopen als de papa en mama thuis komen.
    Dus samen nog handen gewassen en opgeruimd met vera en Mathijs...ben je zo een half uur verder
    Geeft niet...was gezellig...fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Och je hebt vast 2 blogjes hier op blogger en vanavond komen er op wp hj
    Dus vervelen hoeft niet...
    Ja ook ik moest bijwerken maar het zit erop...zo meteen naar de bank en tussendoor de foto's uitzoeken die ik weer ingepikt heb.
    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Die tijd geef ik je hoor...eerst slapen en dan tot 4 tellen haha
    Ja zo een dag is vermoeiend...mooi weer en de hele dag buiten...
    Slaap lekker

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi karel,
    bij je album staat de reactie over je wandeling.
    Wel heb je weer heel vele moois gezien. In welk bos had je die gele vlammetjes gezien??? Die vind ik altijd zo mooi maar zie ze heel weinig. En ja, over de asielzoekers is al veel gezegd en het laatste woord is er ook nog niet over gesproken.
    Hele fijne avond nog. Ik ga de 2-meterbak opzoeken hih....

    BeantwoordenVerwijderen