woensdag 16 september 2015

kom we zoeken een lekker strandje op

mogge luitjes

vandaag een regenachtige dag
zo men zegt , ik zie het wel wat het wordt
heb op een boodschapje doen geen plannen
en U , wat heeft U allemaal voor vandaag in petto
hoe dan ook , ik dacht zo , als ik er nu eens een stranddagje van maak
lekker toch en er zitten mooie plekjes bij
veel strand plezier

bijzondere stranden

dan is daar weer de map vol met dieren
en laten die nu aardig bij wat strandjes passen
:)

les poissons

wens ik U een fijne dag

lieve groet

karel

15 opmerkingen:

  1. Again ... I tried to open the pics in your blog, but then my internet security system warns me not to open it, because it's from an unknown publisher ... never happens when you send it as emails though, so that's good. ... Love, cat

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Even aangeven dat je veilig bent dan krijgt Cat de melding niet meer...
    Zo de 1e kan ik deleten...no 2 had ik al weggedaan...genoeg vissen in de vijver haha
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mogge karel
    Ja hoor ze passen aardig bij elkaar maar of het strandweer is vandaag daar durf ik wel een vraagteken bij te zetten.
    Ben nog steeds stomverbaasd als ik lees of zie dat ze niks durven of kunnen openen op de pc haha
    Maar goed iedereen is anders....groetjes en geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat wil je nog meer geen reisje naar de zee het komt gewoon naar je toe hj
    Gek hè dat ineens overal de laarzen tevoorschijn komen ;)
    Smakelijk

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Voor mij hoeft niet ik ben morgen de hort op haha
    En denk dat ik dan mijn natje en droogje ook wel krijg grijnzzzz
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha die Karel.. nou ik heb het strand moment al weer gehad, vanmorgen al heel vroeg, was er heerlijk rustig. Eenmaal thuis even snel de afwas en zo en toen voor een bakkie naar aangetrouwde nicht.. was weer heel gezellig en de volgende afspraak is al weer gemaakt. Ja is echt lang geleden hoor dat er hier eens geen koffie wordt gedronken. Jij vandaag ook alleen even boodschap halen , hebben zus en ik net ook even gedaan, hebben we vanavond weer een warme hap. He Karel, ik ga verder en wens je alsnog een fijne woensdag.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Karel,
    Wat een regen,vandaag.
    Mijn boodschappen zijn binnen en ik hield het niet droog.
    Mijn oude laptop heeft het nu opgegeven..snik.....Hij werkte zo lekker en opeens ging het beeld op zwart en toen niks meer.
    Het is toch weer wennen aan w8.1.W10 heb ik niet en ik ben niet zeker of ik het wel wil.
    De visjes en het strand bekeken maar het is al nat genoeg..hihi.
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat zijn al 2 daagjes blij nu de rest nog
    Ja het is stampottenweer...welke ga je eten?
    Want ja een stampot kan je van zoveel maken...
    Maar jij gaat smullen das duidelijk.
    Smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  9. En niet eens bij het uien snijden...kijk dit roept weer vragen op ;)
    Half bericht en niet waarover...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Als je je los kan krijgen van de plakstoel...
    Waar blijft no 4 nu ?
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Die 4e afslag natuurlijk...
    Roep maar als het eten klaar is komen we eraan...wil zelfs de uien wel snijden als het moet haha
    smakelijk

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dan wacht jij vast niet op ons met het naar binnen werken...
    Ga ik zelf maar vlees braden...
    En over die grapjes van jou hebben we het maar niet...pfftt
    Fijne avond na je tukkie haha

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Thanks so much for the tip, Karel ... I downloaded power point viewer ... and it works !!! OMG, such beautiful images and music ... when I saw all the different beaches, I cried ... for joy, that is ... and the coral fish, I saw many times in Cuba, Hawaii and Jamaica via glass bottom boat ... so awesome ... thanks again ... Love, cat ... PS: I will go back in your older posts and look some more ... smiles ...

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ha een blije Cat...de avond is om hoor...had je zo lang een tukkie gedaan?
    En nee ik maak ook geen grapje...morgen vroeg dag ;)
    Trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Val je me toch een beetje tegen nu...dacht dat je dat zielig zou vinden voor mij, maar nee hoor hij heeft leedvermaak.
    Zal rustig zijn morgen...geniet er maar van haha
    Trusten

    BeantwoordenVerwijderen