woensdag 30 september 2015

kunst in de natuur ongeacht het weer

zo luitjes

ik hoop al is wel , het weer is dat zeer zeker
de maand oktober zal zeer goed beginnen
en aan het eind daarvan kunnen we zeggen of de
spreuken in deze pps wat zijn uitgekomen
weerspreuken van de maand oktober
ff op alleen lezen klikken
 
deze maand stel ik in het teken van de kunst
 
img1524716486
ik heb voor de donderdag wel een plan in de kop
maar zeg het niet , als het door gaat
ziet U het wel
oja voor hen die ze nog niet zagen
geniet de dag
lieve groet
Karel

12 opmerkingen:

  1. De bovenste een nieuwe en de onderste kende ik al maar blijft mooi die kunst in natuur...
    Nu eens kijken of we van dezelfde kunst houden haha
    Denk erom niet met alles me voor zijn grijnzzzz
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ha ze hebben je wakker gehouden met een belletje...gezellig toch?

      Verwijderen
  2. En dan ben ik niet wijs...ik belde toch niet ;)
    Zou niet durven om je tukkie te verstoren grijnzzzz
    Wij zijn naar een speelgoedbeurs geweest...en met de kofferbak vol naar huis haha
    Heerlijk winkelen is dat...kwam ook de andere oma van Vera en Mathijs er tegen...
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Had gezegd dat ik daar niet meer zou komen...maar goed dit was een uitzondering haha
    Blijft een moeilijk begrijpbaar manneke...en ik vertik het om een reactie te zetten...
    Ook de pps niet gekeken...alleen gelezen haha
    Jij slaapt al ik ook zo meteen...trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goedemorgen Karel. Is dat een Belgische pps of zo want er komen dagen in voor daar heb ik nog nooit van gehoord. Maar wel een mooi met mooie beelden. En ja we wachten maar af wat de oktober mand gaat doen. Nu nog prachtig weer en als het zo blijft dus een strenge winter, we zullen het zien. Jij voor vandaag wel een plan gemaakt maar of dat ten uitvoer komt zullen we dan nog wel vernemen neem ik aan. ik heb geen plannen voor vandaag, maar wens je met wat je ook gaat doen een hele fijne donderdag.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi karel
    Jij naar het verleden op de fiets...oude plekjes bezoeken waar zoveel herrinneringen liggen.
    Ik druk me altijd netjes uit haha...als mensen me een keer vreemd benaderen oke maar 3 keer is de max...dus echt die zie ik niet meer.
    Al liked hij mijn blogjes regelmatig maar ik ga niet meer terug.
    Geniet jij maar lekker op je stalen ros...wij gaan de bril ophalen vandaag en voor Guus een cadeautje halen en wat we gister gekocht hebben was om hier mee te spelen...dus niks inpakken haha
    Groetjes en geniet je dag..mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk en zeker ook even bijkletsen...over oude tijden haha
    Maar dan ben je voorlopig nog onderweg en dat gaan wij zo ook doen...maar niet zo ver als jij...we fietsen even naar naburig dorp...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Karel,
    Je blijft maar mooie ppsjes plaatsen...er zijn er ook zoveel die we binnen krijgen.
    Jij weer terug in de tijd.Mijn schooljaren waren niet echt fantastisch.
    Echt een zeer katholieke school vol regels waar ik niet zo goed tegen kon.
    In de rivieren buurt, de Vechtstraat.
    Nu is het een "gewone" school.
    Geniet van de zon en groetjes.
    mzl.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ha je zit een blogje te laag...maar geeft niet je kan met betti toch niet klikken haha
    Komt straks wel...
    Zo wij zijn er klaar voor koffie op en rondje gemaakt nu op de pedalen...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Was druk op het fietspad...bij jou ook?
    We zijn weer terug en duik zo ook de keuken in voor een pastagerecht...snel klaar en toch lekker haha
    Smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ga zo ook richting tv 25 jaar gtst...dat moeten we vieren en dat doen ze ook met extra uitzending...en ik ben erbij haha
    Op naar de bank...fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ja dat was voor mij een feest maar de wederhelft vond het minder haha
    Nog een docu gekeken en nu weer hier aanwezig...jij ook nog?
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen