zondag 27 september 2015

lang leve de gein

mogge luitjes

ik heb vandaag een rustdag ipv weg te zijn op de fiets
en plots heb ik zin om gein te maken
hihi

radiator

In de trein zit een oud gerimpeld mannetje.
Komt er een bloedmooi meisje in minirok tegenover hem zitten.
Het meisje kijkt naar de man en ziet plots al zijn rimpels wegtrekken.
Ze vraagt: Wat is er met u aan de hand?
Tja, zegt de man, ik heb mijn vel nu wel ergens anders nodig!
...
Jantje komt thuis van school en vertelt trots:
Ik heb vandaag mijn eerste Engelse les gehad.
Nu kan ik ook dank je wel zeggen in het Engels.
Zijn moeder antwoordt:
Dat is goed, want tot nu toe kon je dat nog niet eens in het Nederlands.
...
Jantje zit langs de gracht heel hard te huilen.
Komt er een bezorgde mevrouw naar Jantje toe en zegt:
Stil maar, stil maar, wat is er gebeurd?
Jantje zegt: Mijn moeder heeft allebei de katjes in de gracht verzopen!
Oooh! wat gemeen! zegt de mevrouw.
Ja, zegt Jantje, ze had nog zo beloofd dat ik het mocht doen!
...
Jantje zit op school. Vraagt de lerares aan hem:
Jantje er zitten vier vogels op een hekje, komt er een jager aan en
die schiet een vogel af, hoeveel vogels zitten er daarna nog op het hekje?
Geen een! , zegt Jantje.
Hoezo? , vraagt de lerares.
Nou", zegt Jantje, als je er een af schiet vliegen de andere drie weg.
Nee, zegt de lerares, het antwoord is drie, maar de manier waarop je denkt vind ik leuk.
Jantje: Dan heb ik ook nog een vraag voor jou:
Er zitten drie vrouwen op een bankje, de eerste likt aan een ijsje,
de tweede bijt in een ijsje, de derde zuigt aan een ijsje, wie van de drie is getrouwd?
De lerares denkt diep na ...: Ik denk dat het degene is die aan het ijsje zuigt.
Nee, zegt Jantje, degene met de trouwring om haar vinger.
Maar de manier waarop je denkt, vind ik leuk!
...
Jantje: Meester, ik ben mijn boterhammen vergeten
Meester: Per ongeluk?
Jantje: Nee.
Meester: Met bijbedoelingen?
Jantje: Nee, met kaas.
...
Jantje: Papa, wie was Adams schoonmoeder?
Vader: die had hij niet Jantje en daarom woonde hij ook in het Aards Paradijs!
...

metaal moeheid

ik wens U een fijne dag nog

en geniet de dag van morgen

lieve groet

karel

18 opmerkingen:

  1. Stond er alweer een verkeerde naam ;)
    Maar opgeruimd staat netjes is weg dus haha
    En jij past je plannen aan per minuut...en nu nog een vrouwke geworden ook nog grijnzzzz
    Was benieuwd wat je eronder had verstopt en ja dat is gein haha
    De dieren doen het altijd goed ener zitten mooie platen in en staat niet eens in mijn mailbox haha
    Smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Denk jij komt vast nog eens krabbelen vandaag dus heb je het ook gelezen.
    Niet dat je er tijd voor hebt natuurlijk maar toch whahaha
    Worstjes...wij ballen straks en ook hier staat de belg op maar ik zie dat niet maar hoor het wel haha
    Smakelijk

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha en gelijk doe jij hetzelfde op wp...met een verschil ik had bij beide jou ook een reactie gezet haha
    Ja en de onze verschillen nogal...niet erg we hebben 2 tv's
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je wil geen discussie zo te zien haha
    Denk dat het tijd is voor je tukkie...of hang je nog voor de tv?
    Wij het eten op bal gehakt en prei met saus en piepertjes...lekker !
    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Af en toe ben je net een groot kind...en nee dat ga ik niet uitleggen haha
    Kom net van de bank en weer verder waar ik mee bezig was..blogjes maken ;)
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zie je stampvoetend kind zijn...nee daar heb ik geen zin in UIT haha
    Morgen komen hier de vakantiegangers weer thuis...heerlijk allemaal weer op de plek en woensdag gaan we er naartoe ook nog ;)
    Jij maakt maar vast een plannetje voor dinsdag...maja morgen is het pas maandag hj
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ojee als je met dat hele plan in je hoofd maar kan slapen... ;)
    Nu ik heb ook een plannetje morgen...maar dat zei ik al...
    Trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Goedemorgen Karel. Dus je had ineens zin om gein te maken... hihihi, nou dat is alleen maar gezond hoor. Dus je hebt allemaal plannen lees ik maar komen dinsdag pas tot uitvoer.. Ik maak ook wel eens plannen maar hier loopt het meestal anders dus maak ze maar niet meer hihihi. Ritza hou ik thuis vandaag, is gister ziek uit bed gekomen. lang niet fit... zal straks de school even bellen. Ik zelf straks maar weer even aan de slag hier en vanmiddag even met het doosje naar de winkel.. Ik wens je een hele fijne maandag en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ha karel
    Wij hebben al aanloop gehad en de koffie samen gedronken...kan nu mijn rustdag verder gaan hj
    Al heb ik wel plannen voor vandaag...ga de kasten weer eens omruilen haha als er niemand meer aan komt waaien.
    Want hier is het meestal alser een iemand komt volgen er die dag meer...
    En ja de vakantiegangers zijn weer geland dus ook die zijn weer onderweg naar huis.
    Groetjes en geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nee karel de kasten blijven staan maar de inhoud veranderd hj
    Zo mijn rondje zit erop kan ik beginnen met me plannetje...dus ben ik er niet ik zit boven haha
    Wandel ze

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Karel,
    Je blog is goed genoeg voor een vette glimlach.
    Even lachen doet een mens goed.
    Mijn ramen blinken weer als nieuw en de koetjes en eendjes zijn weer duidelijk te zien.
    Ook de familie zwaan al zijn de kinderen inmiddels het huis uit gegooid.haha..hoort ook zo.
    Volgend voorjaar weer een nieuwe leg.
    Nu nog genieten van het prachtige najaars-weer.
    Fijne dag.
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Weet je wel hoe groot en zwaar die kasten zijn...3 deurs en op vloerbedekking pffttt
    Nee ruil de inhoud wel om haha
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Maar dan heb ik er het gemak niet van...en wie leest zo een bordje nu haha
    Jij hebt fantasie genoeg en ik de koffie op dus ga weer aan de slag ;)
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Klusje klaar...morgen de schoenen nog...en dan boven poetsen...
    Zak vullen met overbodige dingen en klaar is ikke ;)
    Smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Je doet er ook geen moeite voor :)
    Maar goed je bent er na morgen vanaf...dan is het weer voor een paar maandjes in orde ;)
    Fijne avond ik duik de keuken in ...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Was alleen maar opwarmen...
    Tegen zevenen haha grapjas...
    Gegeten en opgeruimd...zo de bank opzoeken ;)
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Aha je krijgt weer een logetje...en erna ben je toe aan rust hihi
    Wat zei je ik ben altijd vrij grijnzzzz
    Het lijkt hem goed te bevallen dat wandelen met jou...en wat nog meer haha
    Dus je hebt het eten voor morgen en overmorgen klaar voor als je de hort op bent...
    Kan je erna weer aan de slag voor jezelf en logetje haha
    bank roept...

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hij zoekt je op dus blijkbaar geef jij hem wat hij nodig heeft...wie weet is het rust of een luisterend oor
    Hoe dan ook hij wil met je wandelen en jij kan erna weer genoeg uitrusten...
    haha je moest in de agenda kijken grijnzzzz
    bankhangze of ga je al slapen...slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen